Pääsitkö töihin +30-vuotiaana kotiäitiyden jälkeen?
Jos pääsit, niin millä koulutuksella ja minkälaiseen työtön?
Kommentit (11)
ainakaan sille alalle minne haluaisin. Liikunta-alan töitä kyllä pääsen tekemään, mutta haluaisin jotain aivan muuta...mihin koulutuskin on.
tuntitöitä saanut pelkästään.
t akateeminen tutkinto, 7 v kotona (oma vika, joo, tiedetään)
Olen akateeminen kotiäiti ja töissä olen ollut alle 1 vuotta. Ilmeisesti ei auta kuin hypätä jojoon.
kotona olin lasten kanssa yhteensä aika tasan 6 vuotta. Koulutus on kauppatieteiden maisteri. Töitä hain yhteensä 3kk ja sain kutakuinkin koulutusta vastaa työtä. Ikää työnhaku/saanti hetkellä oli 33v.
mutta ei, ei ole näyttöjä osaamisesta, pelkkä tutkintotodistus vain. Ei kelpaa mihinkään.
kotona olin lasten kanssa yhteensä aika tasan 6 vuotta. Koulutus on kauppatieteiden maisteri. Töitä hain yhteensä 3kk ja sain kutakuinkin koulutusta vastaa työtä. Ikää työnhaku/saanti hetkellä oli 33v.
Että noin vuoden verran tein sitä työtä johon silloin palkattiin. Muut samaa työtä tekevät pääsääntöisesti tradenoja koulutukseltaan. Nyt loppukeväästä sain ylennyksen ja nyt toimin ihan koulutusta vastaavissa esimiestehtävissä.
Tein uran nuorena eräässä kempparissa ja sitten pääsin yliopistoon, valmistuin ja sain lapsia. Nyt olen kohta lähdössä työn hakuun ja oman alan töistä ei ole kokemusta, mutta vanhalta alalta noin viisi vuotta.
Työkokemusta oli 2 vuotta ennen kuin jäin lasten kanssa kotiin. Se työkokemus ei ollut ihan koulutusta vastaavaa, mutta samalta alalta jolle työllistyin. Voihan alankin toki kertoa, eli pankkialalla olen.
nyt työtön jo vuoden verran.
akateeminen koulutus, 37 v