Mitäs teidän lapsenne tekevät tänä sateisena päivänä?
Kommentit (11)
kaiken mahdollisen ajan :)
Pakollisina on koirien lenkitykset, sillä olen töissä. Tekevät myös omat kesätreeninsä, sitten varmaan menevät saunaan, ja palaavat koneilleen.
Lastenohjelmat pyörivät non-stoppina mutta silti ehtivät nahistella, riehua, juosta, ja sitten yskitäänkin keuhkot pihalle ja maataan rätteinä sohvalla. MIksi, miksi, miksi lapset eivät osaa ottaa rauhallisesti?
kaiken mahdollisen ajan :) Pakollisina on koirien lenkitykset, sillä olen töissä. Tekevät myös omat kesätreeninsä, sitten varmaan menevät saunaan, ja palaavat koneilleen.
nyt pyytaa mua mukaan leikkimaan. Ajattelin etta voitais askarrella ja lukea jotain, kirjastosta on iso pino kirjoja lainassa. Kello ei ole viela edes 11, ja paivan lastenohjelmakiintio on jo enemman kuin taynna... :/
Eli koneella, pelataan, gosutellaan, ollaan fb:ssa ja muissa sos.medioissa.
Aku Ankan jaksoja netistä, syö vesimeloonia kun mikään muu ei kelpaa. Ollaan ehditty jo leikkiäkin, kohta yhdessä siivotaan pojan huone :)
jota ovat rakentaneet koko viime viikon, meillä onneksi pelit ym sos mediat eivät näyttele pää-osaa elämässä, poika 9v.
menivät nyt hetkeksi ulos, koska tällä hetkellä ei sada tai ripsii ihan vähän.
Tarkoitus olis hetken leikkiä barbeilla heidän kans ja sitten leikkivät ja touhuilevat keskenään.
Katsovat lastenohjelmia ja imuroidaan asunto ja lastenhuone.
Tässähän tää menee.
Tänään ois voinu iteki siivota kunnolla kun sataa, mut jätän perjantaille..
nyt näyttäisi pojat leikkivän legoilla (2,5v ja 8v) ja tytöt tekevän jotain suunnittelukirjaa (6v ja 10v), varmaan lukevat tänään myös, pelaavat ehkä hetken koneella, kasaavat palapeliä ja lopun aikaa todennäköisesti riehuvat yhtenä kasana päättömästi. Ihan samalla tavalla kuin aurinkoisinakin päivinä.
että tytöillä 5v ja 2v hiekkalaatikko on tänään pop. Yön aikana on satanu ämpäreihin vettä, joten lällikeitoksiin löytyy kivat ainekset (eikä tarvii koko ajan kinuta äitiä tuomaan sisältä vettä). Isompi aika varmasti ajaa myös pyörällä ees taas pihatieta lätäköstä lätäkköön. Äippä istuskelee terassilla sateen suojassa viltin, kirjan ja teekupin kanssa.
kaiken mahdollisen ajan :)
Pakollisina on koirien lenkitykset, sillä olen töissä. Tekevät myös omat kesätreeninsä, sitten varmaan menevät saunaan, ja palaavat koneilleen.