Onko teillä kesäflunssa?
Minulle vissiin iskee, kurkku hieman kipeä... :(
Kommentit (9)
En huomannut aikaisemmin, kiitti vaan. :(
pirun kuiva yskä ja viime yönä en meinannu henkeä saada kun limakin niin sitkasta, pääkipua ollut pari päivää. Kurkkukivulla se alko mullakin.
En huomannut aikaisemmin, kiitti vaan. :(
Psykosomaattista oireilua.
Meillä on koko perhe sairastanut tässä vuorotellen flunssa, nyt on minun vuoroni. Kauhea kröhä ja nenä vuotaa ihan solkenaan.
Meillä kans, anoppilassa oli flunssaa, siellä käyvin viikko sitten ja flunssa tuli meillekkin ja vuoronperään tarttui muihinkin perheenjäseniin.. Tosi inhottavaa.
Mutta mun olon teki siedettäväks nämä:
Carmolistipat (sokeripalaan imeytettynä ja teehen, auttaa kurkkukipuun)
Nasolin nenätipat (avaa nenän samantien, helpompi olla ja hengittää)
Burana Caps
Duact
Tässä sitä nyt ollaan, kaktus kurkussa :( Nieleminen on yhtä tuskaa ja lievää lämpöä. Onko mahdollista, että kesäflunssaan sairastuu kahdesti? En millään jaksaisi...
Tottakai se on mahdollista, flunssaviruksia kun on paljon erilaisia :/ Täällä flunssailua takana viikko, nuha ja limainen köhinä edelleen läsnä + taitaa olla välikorvantulehduskin niistämisen takia. Jotain nestettä välikorvassa, maanantaina arvauskeskukseen, jos vaikka puhkaisisivat tärykalvon. Nti88
Olin raskaana ja sain flunssan, kun ystävälle sattui eräs todella kauhea juttu ja puitiin sitä yhdessä. Kun tulin kotiin, sairastuin saman tien ja olin kipeänä 2 viikkoa. Huh!
:(