Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni oma äitisuhde aikuisenakin tärkein

Vierailija
23.07.2012 |

On välillä aika raskasta itselle.

Pakko sietää anopilta kaikki, koska jos joskus on ollut jotain, niin mies ottaa sen niin raskaasti, ja käyttäytyy mua kohtaan ikävästi niin kauan, että anopin ja mun välit ovat taas hyvät.

Anoppi neuvoo pyykinpesussa ja ruoanlaitossa ja lastenhoidossa. Juuri eilen kun soitti, kertoi mulle mistä ruoasta ja miten maustettuna poikansa tykkää. Olen senkin kuullut sen sata kertaa ja tiedetään kyllä mistä ruoasta miten maustettuina molemmat tykätään. Vauva sai rokotuksen ja hänellä nousi kuume. Mieheni oli käymässä äitinsä luona ja soitti että äiti käski keittää vettä ja lisätä siihen sokeria. Että muista nyt juottaa vauvaa kun on kuume.Kun mies tuli kotiin kysyi heti onko vauva saanut sokerivettä ja kun sanoin että ei vaan ihan vaan keitettyä vettä ilman sokeria, niin sitten alkoi se sama kiukuttelu että kun äiti sanoi ja äiti tietää.

Meillä oli vauvalle yhteispäätöksellä nimi valmiina. Anoppi otti siitä itseensä, kun ei toisena nimenä ollut hänen toista nimeä, koska se on ollut suvussa. Hän puhui siitä mieheni kanssa ja mies alkoi vaatimaan, että se nimi, mikä oltiin jo yhdessä päätetty, täytyy muuttaa. Niin se sitten muutettiin. Kaikki suunnitelmat mitä tehdään, niin mies kertoo äidilleen. Työasioista lomasuunnitelmiin. Anoppi tietää yleensä kaikki ennen minua. Yhdessä he suunnittelevat yhteisiä matkoja milloin minnekin. Huomenna lähdetään porukalla sinne ja tänne.

Ehkä se on sitten osittain sitä, että on omasta miehestään mustasukkainen, mutta miehelleni on oikeesti niin että kaikki asiat kysytään äidiltä ja kaikki kerrotaan. Jos on riitaa niin siitäkin täytyy kertoa.

Pikkujuttuja, mutta niitä on paljon ja välillä oikein kiukuttaa, mutta täytyy sietää, jotta meillä olisi sopu miehen välillä.

Onko neuvoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi ei voinut alusta asti sietää minua, olin väärä ja liian huono puoliso hänen ihanalle pojalleen. Hän moitti koko ajan kaikkea ja neuvoi myös moittivaan sävyyn. Mies oli alussa aina äitinsä puolella ja yritti sovitella niin että aina yksipuolisesti minun pitäisi joustaa ja sietää mitä vaan.

Minäpä totesin vuoden sitä kuultuani että se on kuule niin että äitisi TAI minä. Että minä en tämmöiseen ala, tulemaan vuositolkulla kohdelluksi kuin joku arvoton lumppu ja poikansa hyväksikäyttäjä. Mies valitsi sitten minut. Minun ei enää ole tarvinnut 10 vuoteen olla hänen äitinsä kanssa missään tekemisissä mikä on suuri helpotus. MIes käy siellä lasten kanssa säännöllisesti kyllä mutta eipä minun tarvitse kuunnella enää anopin räpätystä. Valitettavasti se on viime aikoina alkanut tyttärelle räpättää samaan sävyyn esim. naljaillut että "tytöllä on äitinsä elkeet" vihjaillen että tämä on jotenkin huonoksi naiseksi kasvamassa.

Vierailija
2/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet keskusteluja tyyliin minä tai äitisi, ja hän todennäköisesti valitsee äitinsä.

On niin vaikea kirjoittamalla selittää, mutta mieheltäni ei ole ns. Normaalia suhdetta äitiinsä.

Hän on sanonut että on vain yksi äiti eikä äitiään voi valita, puolison voi.

Ja sietänyt sitä siksi, että meillä välimme olisi kunnossa.

Kyllä on hullua, kieltämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi suhde kuulostaa todella sairaalta. Ottaisin vauvan ja jättäisin miehen. Sanoisin, että voi muuttaa takaisin sen " oman naisensa/äitinsä" luokse ja ne voivat elää keskenään niinkuin tykkäävät, itse en sellaisessa tahdo olla osallisena.

Oma isäni oli todellinen mammanpoika, joka kävi äidin luona kolmekymppisenä lähes joka päivä, lainasi äidiltään rahaa, puhui sille kaiken ja piti sitä jalustalla. Antoi sen jopa käyttää mua taaperosta asti seksuaalisestihyväkseen, vaikka kerroin aina asiasta ja pyysin isältä apua. Sillä ei ollut isään mitään vaikutusta, koska "äitee on aina äitee", paitsi että rahaa saattoi silloin pyytää reilummin.

Sinuna juoksisin ja lujaa.

Vierailija
4/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta, vaan isoja asioita!

En minä sitä hyväksyisi jos meillä kaikki menis anopin kautta. Me ollaan miehen kanssa perhe joka päättä lapsen asioista. Toki anoppia kohtuudella kuunnellaan joskus mieliksikin tehään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi