Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko koskaan tavanneet nettiystäviänne

Vierailija
22.07.2012 |

ei siis treffikumppaneita vaan ihan vaan netissä muodostuneita kavereitanne.

Jatkuiko yhteydenpito näkemisen jälkeen. Minkälaiset tuntemukset jäi?

Mietin tässä juuri et voiko netin kautta löytää uusia ystäviä ihan livetoimintaankin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen nettiystäviä? En ole edes naamakirjassa ja satunnaisesti luen tätäkin...

Vierailija
2/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksikin ryhmää on perustettu tuolta vauvat-osiosta. toisessa n 10 jäsentä ja toisessa 20. Ollaan tavattu usempaan kertaan ja edelleen kirjoitellaan ryhmissä. Molemmat ryhmät olleet pystyssä kohta 7 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ulkomaalaisia että suomalaisia nettiystäviä. Ulkomaalaisia esim. matkoilla ovat toimineet paikallisina oppaina jolloin olen saanut paljon enemmän irti matkasta. Kaikkien kanssa ystävyys on jatkunut.

Suomalaisia olen tavannut joitakin mutta useimpien kanssa ystävyys ei ole jatkunut sen pidempään. Paitsi yhden kanssa, joka olisi halunnut alkaa treffailla mutta joka olikin sitten varattu. Ystävyys kuitenkin jatkui ihan platonisena ja siitä olen iloinen.

Vierailija
4/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat nettitutut ovat jääneet nettitutuiksi, joita saatetaan satunnaisesti tavata, mutta sitten on tuo yksi, jonka piti olla vain kaveri, mutta yli kymmen vuotta ollaan oltu jo naimisissa ja lapsiakin on kaksi. Kohdattiin siis yhteisen harrastuksen myötä ja opetamme ko. harrastusta jo lapsillemmekin...

Tietyssä mielessä nettituttavuuden ja oikean kaverin raja on sumentunut, kun kaikki alkavat olla FB-kavereita.

Vierailija
5/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ystävän olen löytänyt yhdeltä netin yhdenasianfoorumin keskustelupalstan ystävänetsimisosion kautta.

On tavattu useamman kerran. Ja koko perheeni on tutustunut hänen perheeseensä. Ystäväni muutti valitettavasti eri paikkakunnalle mutta on tavattu kerran sen jälkeenkin ja jatkossakin varmasti tavataan.

Itse pidän nettiä varsin realistisena tapana löytää ystäviä. Mukavia ihmisiä tapaa vaikka missä mutta on ehkä helpompi löytää ystäviä niiden joukosta, jotka aktiivisesti etsivät ystäviä kuin niistä, joilla on kaikki elämän palaset jo kohdallaan ja kaikki ystävänpaikat täynnä.

Vierailija
6/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme nettikaveriporukan kanssa noin kymmenen vuotta sitten ja nykyään olemme yhä koossa parhaina ystävinä, pyrimme näkemään muutamia kertoja vuodessa koska asumme lähes kaikki eri puolilla maata. Netin kautta jutellaan päivittäin. Myös mieheni oli alun perin nettituttava.

Aina on ensitapaamiset jännittäneet kovasti, mutta kun käsittää että uuden ja vieraan ulkokuoren takana on se sama mukava tyyppi jolle on jutellut niin johan alkaa jälleen juttu luistaa.

Vierailija
7/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden kestänyt tuttavuus ja ihminen olikin kohdatessamme ihan erilainen, minkälaisen kuvan oli itsestään antanut netissä. Ei siis varmaan mitenkään tahallaan antanut itsestään vääränlaista kuvaa, vaan itsehän olin mielessäni tuon kuvan hänestä loppujen lopuksi muodostanut. Livenä huumorimme eivät kolahtaneet yhtään, nettituttavuutena siis jatkukoon.

Vierailija
8/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nähään aina sillon tällön. Saatetaan käydä aina välillä myös baarissa yhessä yms :D Ei olla kyllä vähään aikaan netin kautta pidetty yhteyttä, mut välillä tekstataan tai soitellaan. On nykyään mun yks parhaimmista kavereista. :)

Vierailija
9/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhahhaa ihhihhihihi grr ei tuttu

Vierailija
10/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö naimisiin nettituttavan kanssa?

Vierailija
11/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä olen saanut näinkin.

Vierailija
12/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä ainakin olen löytänyt nettielämäästä jotain tosi ainutlaautuista

Vierailija
13/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kanssa olemme olleet live-ystäviäkin jo kohta 9v. Toisen kanssa olimme tekemisissä paljonkin joitain vuosia, mutta he muuttivat pois eikä yhteys ikävä kyllä säilynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän