Tyhjennätekö minibaarin aina hotellihuoneessa tai laivalla paremmassa hytissä?
Kommentit (15)
Jos on ilmainen niin kyllä. Muuten en. Esim. hienommissa hyteissä on ilmainen ja all iclusive lomalla on ilmainen....
Ei siellä yleensä ole mitään sellaista mitä kiinnostaisi ottaa. Bulkki-oluita, viiniä tai vastaavia. Useimmiten otan pähkinäpussin, näin viimeksi viime viikolla Berliinissä, kun raahauduin lennon jäljiltä huoneeseen ja oli kova nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä yleensä ole mitään sellaista mitä kiinnostaisi ottaa. Bulkki-oluita, viiniä tai vastaavia. Useimmiten otan pähkinäpussin, näin viimeksi viime viikolla Berliinissä, kun raahauduin lennon jäljiltä huoneeseen ja oli kova nälkä.
Olitko myymässä siellä itseäsi, vai miksi kävit Berliinissä?
Tyhjennän vierailun ajaksi jotta saan omat ruokani ja juomani sinne. Lähtiessä laitan takaisin.
Kalliiksi käy jos vetää minibaarin tyhjäksi🤔
Ei niissä minibaareissa ole mitään parempia juotavia koskaan. Joku cocis tölkki maksa hotellissa 5 euroa. Minulla ona ina omat kaljat mukana.
En, jos ei ole ilmainen sisältö. Ylihinnoiteltuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko myymässä siellä itseäsi, vai miksi kävit Berliinissä?
Kävin katsomassa yhden konsertin.
En koskaan, harvoin edes ilmaisesta otan kuoharia.
Työreissulla ei, lomalla kyllä. Ja puhun niistä mitkä kuuluu hytin/huoneen hintaan
Reissaan usein Turku-Tukholma väliä premium hytissä tai sviitissä, joiden hintaan kuuluu ne juomat. Useimmiten jää seuraavalle. Olutta en juo, en myöskään sitä karseaa laivan kuohuviiniä, ainoastaan joku limutölkki tai kivennäisvesipullo tulee joskus juotua.
Kyllä, yleensä soitan respaan ja pyydän heitä tulemaan sen tyhjentämään. Sitten mahtuu omia juttuja sinne. 😊
No en. Menen mielummin hotellin baariin ottamaan yömyssyn tai sitten olen käynyt paikallisessa kaupasa ja valinnut itse hyvän oluen halvalla.
Viinan rahtaaminen minibaariin on kiusaus alkkikislle ja muille kallein mahdollinen tapa juoda alkoholia, tietenkin jos nyt yhden juoman ottaa niin sehän ei iso raha ole. Ei ole vaan tullut otettua.
Miksi se pitäisi tyhjentää? Jotta ruoat mahtuisivat sinne???