Kissani kuoli.
Ja minua itkettää kovasti ja tuntuu pahalta. Anoppi sanoi että se oli vain kissa, joten miksi itket. Oletteko itkeneen kissan kuolemaa?
Kommentit (32)
OTAN osaa. Kisut on tosi ystäviä!
Otan osaa :( Olet todellakin oikeutettu suruun. Katsoin heti omaa pientä kissaani ja suruhan siinä tilee kun ajatteleekin että sen joutuu vielä joskus hautaamaan. Jos joku tulis mulle sanomaan kissani kuoleman jälkeen että se on vain kissa, on tämä henkilö sen jälkeen mulle kuin kuollut. Ei väliä kuka.
Voimia rakas ystävä <3 Itkisin kyllä ja kovasti :( Lemmikit on niin rakkaita ja sielukkaita kumppaneita. Sinulla on täysi oikeus surra. Älä välitä typeristä ja tunnekylmistä vähättelyistä. <3
Oi olen pahoillani.. On varmasti ihan kamala ja surullinen olo :( Lemmikki on niin rakas. Iso halaus!
Itkin kovasti oman kissani kuolemaa 17-vuotiaana, kissa oli ollut meillä jo ennen kuin olin mitenkään tietoinen ihminen.
Itkin eläinlääkärin ulkopuolella tyhjän kopan kanssa ja täti potkukelkkoineen pysähtyi ja sanoi että otan osaa, tiedän miltä se tuntuu. Katsoi empaattisesti hetken ja jatkoi matkaa. Eli saa itkeä, paljon, ja olo ei helpotu yhtään sen enempää jos ei itke.
Otan osaa, koita jaksaa.
Otan osaa on kamalaa kun rakas kisu menee pois tästä elämästä <3
Muistan omalta kohdaltani, itkin koko päivän koulun kuoroharjoituksissa, "ällös mua surko..." biisinä :'( Kavereille avautuminen asiasta oli myös yllättävän vaikeaa, vaikka läheisiä olivatkin.
Juu me hommataan josaian vaiheessa kissa ja koira kun meidän kissa kuoli 15v
😭 Itkin niin Paljon ja siitä on kk
Otan osaa, mulla kuoli noin vuosi sitten heinäkuussa14 vuotias kollikissa ja vieläkin on ikävä, itku meinaa tulla kun muistelen, se on kamala paikka.
Minun kissa oli seniori, mutta terve ja reipas, melkein päivässä kunto romahti kun kissan maksa petti ja se sai eutanasian. Itkin koko päivän ja enemmänkin. Se oli ollut sateinen, harmaa päivä ja myöhemmin kun menin pihalle aurinko tuli esiin ja taivaalla oli tuplasateenkaari. En ole ikinä uskonut jumalaan tai mihinkään suurempiin voimiin, mutta se tuplasateenkaaren näkeminen jotenkin helpotti.
"Jos et ole koskaan rakastanut eläintä, sielusi ei ole vielä herännyt."
Anatole France