Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää mun mies sen juttujen takia

Vierailija
22.07.2012 |

Jotkut niistä jutuista on ihan oksettavia, semmosia että haluaisin pistää sen pihalle. Kuten nyt kun kaverin kanssa puhelimessa ja kissa tulee syliin kiehnäämään "ihan ku toi kissa panis mua! Pitäis laittaa sormeen sinappia ja tunkee sen perseeseen". Kerran kun lapseni 6v oli nukkumassa kurkki huoneeseen ja huus sitten,"hei, siellä on joku mies panemassa sitä!". Yks juttu oli kun tuli kuukautisista puhetta niin heitti jotain "jos panis puukolla pilluun niin tulis verta" tms en muista asiayhteyttä tarkkaan.

Kyselin joskus aiemmin täältä ja lähes kaikki oli sitä mieltä että ihan normaalia roisia nuoren miehen läppää... Mutta mua oksettaa enkä ymmärrä tollasta huumoria. Hitto tuli taas paha olo ja mietin että pitäiskö suhde lopettaa, jos se onkin pohjimmiltaan joku sairas.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaan näytti sulkeutuneelta ja tiuskaisi vihaisena että "joo joo riittää jo, mä olen tyhmä". Kysyin siis tajuaako se ollenkaan kuin tyhmiä sen jutut on ja että muut ihmiset ei pidä niitä normaaleina. Koitan myöhemmin uudestaan, laitan ehkä lukemaan tän ketjun. Luultavasti lukee vaan pari ekaa ja suuttuu ja sanoo "ei tarvi enää, ymmärsin jo".

Ap

Vastaat että: hyvä, koska aion säästää tämän ketjun, luet sen sitten loppuun jos alkaa näyttää siltä että et ymmärtänytkään

:D

Vierailija
42/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että oman mieheni kaverit on tollasia, että saattaa heittää läppää mun mielestä oksettavista asioista je ne hänen kavereiden facebook päivitykset. LÄhinnä homoläppää, mutta silti. En tiedä heittääkö oma mieheni samanlaista läppää heidän kanssaan (luulisin), muttei ainakaan mun kanssa.

Muistan tosin joskus teininä, 18 vuotiaana, kun vuotta vanhempi jätkä heitti jotain "kokeillaanko laittaa tää lusikka sun pilluun" yms.. Keskellä yötä, todella väsyneinä (oltiin siis vaan kavereita, harrastettiin tosin välillä seksiä). Mies oli sellanen että vitsaili koko ajan kaikesta, aika pervosti (sillon se oli musta hauskaa, nykyään en jaksais sellasta). Sain aina hyvät naurut hänen kanssaan ja tosiaan ei kokeiltu lusikkaa pilluun tunkea. Olin muutenkin seksuaalisesti aika avoin niihin aikoihin (olen toki edelleen).

Luulisin, että heillä kaveripiirissä jutut on lähinnä tota luokkaa. Mun miehen kaverit lähettää esim. kuvia hyvännäköisistä naisista isoilla kulleilla (transuja), muita feikkikuvia, läskit harrastaa seksiä yms. ja nauraa niille (mun mielestä oksettavia). Ei mun mies silti mulle tule asiasta raportoimaan (saatan vaan ohimennen huomata ja sanoa jotain oksettavaa ja mies nauraa ja sanoo, että sen kaverit on vähän outoja). Mies 25.

Muuten oma mieheni on fiksu, herkkä, romanttinen, hellä ja kaikkea ihanaa. Siis ihan normaali mies (omasta mielestäni paras mahdollinen ;). Haluaa sängyssäkin nimenomaan rakastella.

Luulisin, että sun miehes on tottunut kaveripiirissä heittämään pelkkää tällästä läppää ja ajattelee, että se on normaalia. Sanoisin sun miehelles, että kavereille voi jutella noin ihan rauhassa, mutta omalla naiselle ei noin puhuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes huonon huumorin piikkiin. Eikä ole lähelläkään sitä, että "puhuu pano- juttuja niiden oikeilla nimillä".

Tuohan on sairasta, jopa sadistista puhetta. En uskaltaisi kyllä lapsiani valvomatta jättää tuollaisen seuraan.. :O

Vierailija
44/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes huonon huumorin piikkiin. Eikä ole lähelläkään sitä, että "puhuu pano- juttuja niiden oikeilla nimillä".

Tuohan on sairasta, jopa sadistista puhetta. En uskaltaisi kyllä lapsiani valvomatta jättää tuollaisen seuraan.. :O

En tiedä, miksi tähän soppaan on vitsit sotkettu, kun eihän noissa sairaissa puheissa mitään vitsiä ole. Hyi olkoon.

Vierailija
45/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan huumorin ihmisille kaupan päälle vauvavitsi:

Miksi vauva pitää laittaa jalat edellä tehosekoittimeen?

- Että näkisi sen ilmeen.

Laitat tänne tällaisia vitsejä ja vielä puolustelet niitä? Perustelusi ontuvat lisäksi todella pahasti.

MJ-vitsit sentään vielä jotenkin ymmärrän, koska ne ovat kaksimielisiä ja liittyvät tosielämään, eli häneen kohdistuneihin epäilyihin. Samoin nämä vitsit toivottavasti jäävät henkisesti terveen ihmisen mielessä arvoituksen tasolle. Eli MJ ei ehkä kuitenkaan oikeasti tee sitä mitä siinä vitsissä sanotaan.

Mutta silloin jos vitsissä alun alkaenkin tapetaan puolustuskyvytöntä vauvaa, niin minua ei oikeasti enää kiinnosta miksi se vauva tapetaan. Asia ei silloin mielestäni ole enää huumoriksi luettavissa millään mitta-asteikolla, eikä edes huono vitsi vaan puhtaasti sairasta, oli se sitten esitetty missä yhteydessä tahansa.

Toivottavasti ymmärsit eron, ja anteeksi off-topic.