Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää mun mies sen juttujen takia

Vierailija
22.07.2012 |

Jotkut niistä jutuista on ihan oksettavia, semmosia että haluaisin pistää sen pihalle. Kuten nyt kun kaverin kanssa puhelimessa ja kissa tulee syliin kiehnäämään "ihan ku toi kissa panis mua! Pitäis laittaa sormeen sinappia ja tunkee sen perseeseen". Kerran kun lapseni 6v oli nukkumassa kurkki huoneeseen ja huus sitten,"hei, siellä on joku mies panemassa sitä!". Yks juttu oli kun tuli kuukautisista puhetta niin heitti jotain "jos panis puukolla pilluun niin tulis verta" tms en muista asiayhteyttä tarkkaan.

Kyselin joskus aiemmin täältä ja lähes kaikki oli sitä mieltä että ihan normaalia roisia nuoren miehen läppää... Mutta mua oksettaa enkä ymmärrä tollasta huumoria. Hitto tuli taas paha olo ja mietin että pitäiskö suhde lopettaa, jos se onkin pohjimmiltaan joku sairas.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun teini-ikäisten muksujen ollessa vieressä, se oli se pahin siinä.

Ap

Vierailija
2/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti 15v:n tasolla. Paitsi että mun muksut ei ole edes teineinä noin idiootteja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärtäis tollasia juttuja edes teini-ikäiseltä.

Mä pistäisin pihalle, en haluaisi että omat lapset joutuvat kasvamaan tollasen juntin vaikutuspiirissä.

Todella vastenmieliset jutut.

Vierailija
4/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan tollasessa seurassa edes tuntia, tiedän kyllä siis tyypin... en jaksa yhtään kuunnella älytöntä läppää. Ja en tarkoita että en ymmärrä huumoria vaan toi on tollasta mun mielestä junttia/typerää/tyhmää/aivotonta "huumoria" jota ei vaan voi kuunnella.

Saati että lapset kuuntelisi. Hyi yök! Ja siis mies on 26v ja sulla on jo teini-ikäisiä lapsia?? Anna POJAN mennä kasvamaan vielä...

Vierailija
5/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten hyvä, kiltti ja kova tekemään töitä. Mietin vaan että kasvaako se tosta koskaan. Mieltää itsensä varmaan nuoremmaksi kuin on.. Ei vaan tunnu miettivän etukäteen noita möläytyksiään, keskustellaan niistä kyllä sitten jälkeenpäin sävyyn "oletko sä jotenkin sairas?!!?!!" Kai se tajuaa vähitellen, mutta mua välillä hämmästyttää miten tyhmä ihminen voi olla. Suoriutuu kuitenkin korkeakouluopinnoistaan ihan ok, mikä onkin ainut todiste jonkinlaisesta älykkyydestä.

Ap

Mä pistäisin pihalle, en haluaisi että omat lapset joutuvat kasvamaan tollasen juntin vaikutuspiirissä.

Vierailija
6/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas

Vierailija
7/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan haluaisi teinien kaveriksi tuollaista urpoa. Siitä varmaan käsität, mitä mieltä olen, että älykääpiö asustelee teidän kodissa.

Vierailija
8/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia teinillwkään, saati sitten 26v. Ja jos nyt vielä jatkaa samaa rataa, on tuskin enää aikuistumassa.

Oletteko keskustelleet asiasta vakavasti, ymmärtääkö mies itse olevansa tyhmä? Jos et usko tilanteen paranevan, etsi aikuisempi mies jakamaan elämäsi.

Vierailija
9/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vinksahtanutta. Pelkäisin tuollaista miestä. En ole koskaan kuullut mitään vastaavaa.

Olihan aloitus provo? Toivon niin.

Vierailija
10/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, joten miten otit mieheksesi tuollaisen älykääpiön?

Vierailija
11/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lipsahtelee yleensä kahdenkesken tai kaveriporukassa. Lasten seurassa jonkinlainen filtteri toimii.

No onhan se helppo sanoa että lopeta suhde tollaseen. Nuorimmalle lapselle on kuitenkin kuin isä, kun hoitanut vauvasta saakka toisin kuin lapsen oma isä joka on vieraampi eikä edes viikottain näe. On tosi hellä ja hyvä isä hälle ja suree kun ei ole hänen oma lapsi vaan joutuu jakamaan isyyden oikean isän kanssa.

Itseäni vaan ällöttää, omat teinit on paljon sivistyneempiä eikä niiden kaveritkaan heitä minun kuulteni tuommosta läppää. Eikä miehen kaveritkaa vaikka vetoaa siihen että se on normaalia läppää mitä kaverien kanssa heitetään.

Ap

Vierailija
12/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa mutta sosiaalinen puoli hänellä lvajavainen, enkä usko että siitä kehittyy, tai voi kehittyä hieman mutta sen näet vasta 20v kuluttua ja siihen mennessä olet jo kärsinyt ja lapsesi myös.Vaihda fiksumpaan, turhaan odottelet sammakolle kruunua.

Mutta muuten hyvä, kiltti ja kova tekemään töitä. Mietin vaan että kasvaako se tosta koskaan. Mieltää itsensä varmaan nuoremmaksi kuin on.. Ei vaan tunnu miettivän etukäteen noita möläytyksiään, keskustellaan niistä kyllä sitten jälkeenpäin sävyyn "oletko sä jotenkin sairas?!!?!!" Kai se tajuaa vähitellen, mutta mua välillä hämmästyttää miten tyhmä ihminen voi olla. Suoriutuu kuitenkin korkeakouluopinnoistaan ihan ok, mikä onkin ainut todiste jonkinlaisesta älykkyydestä.

Ap

Vierailija
13/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lipsahtelee yleensä kahdenkesken tai kaveriporukassa. Lasten seurassa jonkinlainen filtteri toimii.

No onhan se helppo sanoa että lopeta suhde tollaseen. Nuorimmalle lapselle on kuitenkin kuin isä, kun hoitanut vauvasta saakka toisin kuin lapsen oma isä joka on vieraampi eikä edes viikottain näe. On tosi hellä ja hyvä isä hälle ja suree kun ei ole hänen oma lapsi vaan joutuu jakamaan isyyden oikean isän kanssa.

Itseäni vaan ällöttää, omat teinit on paljon sivistyneempiä eikä niiden kaveritkaan heitä minun kuulteni tuommosta läppää. Eikä miehen kaveritkaa vaikka vetoaa siihen että se on normaalia läppää mitä kaverien kanssa heitetään.

Ap

Jos se vetoaa tuohon, että on muka normaalia läppää mitä kaverien kanssa heitetään, niin sano sille että heittää sitä "läppää" sitten vaan ja ainoastaan kaveriporukoissaan.

Sinun ei tarvitse tuommoisia idioottijuttuja kuunnella, eikä myöskään lasten, eikä kenenkään muittenkaan.

Vierailija
14/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon.

Vierailija
15/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä olis joku "syndrooma" jonka takia ei normaali kontrolli toimi. Mutta se toimii kyllä esim vanhempien kanssa tai vieraammassa seurassa, ilmeisesti ajattelee meidät niin läheisiksi että voi möläytellä mitä mieleen tulee. Siis voihan ihmisille tulla vaikka mitä assosiaatioita mieleen, mutta ei niitä yleensä päästetä ilmoille ilman suodatusta.

Ap

Vierailija
16/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse keksittyjä sepustuksia. Ap, vaihda tyyliä, sut tunnistaa jo liian helposti.

Vierailija
17/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin kasvaa. Kaverini mies on yli 40v ja jutut edelleen kuin joillain 17-vuotiaalla jätkällä. Eikä puhu mitenkään hauskasti kiertäen, jolloin voisi jotkut jutut olla ihan hauskojakin.

Jotkut eivät vain näe, miten törkyistä ja idioottimaista on puhua pano-juttuja koko ajan ja vielä asioiden oikeilla nimillä.

Ap

Vierailija
18/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaista jota ihminen voisi itse säädellä, niin ettei puhuisi törkeyksiä kuin sinulle.

Voisihan joku käyttäytyäkin noin, periaatteessa jos olisi vaikka touretten oireyhtymä, mutta se ilmenisi kyllä muuallakin kuin sun ja lähimpien kavereitten seurassa.

Miehes on vaan taukki ja huonotapainen.

Vierailija
19/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko tollasta roolimallia lähellekkään lapsiasi? On niitä kuule työssäkäyviä ja kilttejä miehiä muitakin, ei tollasta junttiä ääliötä tarvitse kuunnella.

Se häiritsee sua nyt noin paljon, arvaappa paljonko se häiritsee 5 vuoden päästä??!!

Vierailija
20/45 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes harrasta provoilua. En kyllä ymmärrä miksi joku käyttäisi aikaanda tämmösen keksimiseen. Halusin vain tarkistaa mitä muut ajattelee tämmösestä, kun aiemmin sain vastauksia että ihan ok.

Mies on kiltti ja rauhallinen, tosi huono suuttumaan. Eikä sillai mitenkään pelottavan oloinen. Mutta en ole ennen noin huonoihin juttuihin törmännyt aiemmin. Siis joku kehitysvammainen tai mielenterveysongelmainen saattaa päästä suusta juttujaan ilman kontrollia, mutta ei tää tietääkseni ole kumpaakaan. Itseasiassa tosi rauhallinen ja tasapainoinen luonne, jutut vaan on uskomattoman tyhmiä.

Ap

ihan itse keksittyjä sepustuksia. Ap, vaihda tyyliä, sut tunnistaa jo liian helposti.