ahistaa kun ei ole töitä
Ja tällä hetkellä tuntuu et sellasta en edes saa enää. Mulla oli vakituinen työpaikka mut miehen työn takia muutettiin toiseen kaupunkiin ja jouduin itseni irtisanomaan. Nyt tuntuu että tuskin edes töitä enää saan. Toisaalta en haluaisi enää edes palata samaan ammattiin ja koulutuskin on muuhun mutta ei työkokemusta yhtään. Hakemuksia olen varmaan tän kuun aikana laittanu jo 30 paikkaan mut kaikista tulee vaan vastaus että valittavasti ei osunu kohalle. Haastatteluun en edes ole päässy! Ja sit mun edellisellä alalla ei edes tunnu olevan paikkoja avoinna vaikka kuvittelis et töitä riittäis.
AHISTAA!!!!!!
Kommentit (3)
Nyt olen lomalla mutta loman jälkeen taas saa tehdä senkin edestä.
mut valitettavasti pois suljettu kun ei vaan ole rahaa mennä koulunpenkille istumaan. Oppari olis ainut mahollinen koulutusmuoto. Jos eläisin yksin ilman lapsia ja miestä ni olisin jo koulussa mut pakkohan meidänkin on ruokaa saada ja yksin miehen palkalla jo nyt välillä on niitä päiviä että miettii ihan tosissaan mistä saa rahaa että saa lapsille ruokaa, itse olen useasti viikon verran kuussa vähän nälässä :(
Toki miehen palkka just sen verran hyvä et mitään tukia on edes turha haaveilla saavansa. No eiköhän joskus edes. Ja toisaalta minulla oli ehdotuksena että rupeaisin perhepäivähoitajaksi mut mies tyrmäs sen heti alkuunsa niinku on aina tehny, meille ei kuulemma tartte yhtään huutavaa pentua tulla. Omatkin on kuulemma joskus liikaa!
Ainoastaan julkishallinnon tehtävissä on töitä. Firmat ei palkkaa ketään nykyään. Varsinkin naiset ovat huonosti työllistyviä. Julkiselle puolelle naisia kuitenkin palkataan. Voisit vaikka harkita alan vaihtoa kokonaan. Pitkäksi aikaa ei työttömäksi kannata jäädä.