Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen munan kakku riittää n. 20 hengelle? Ja olisko hyviä ohjeita?

Vierailija
22.07.2012 |

Olen järjestämässä ensi viikolla omia synttäri juhlia/serkusten tapaamista (lisäksi kutsuin myös tätini, setäni vaimon sekä kummini).

Vieraita on tulossa yli 20; aikuisia 20, alle kouluikäisiä muksuja 4, kouluikäisiä 4 + 2 vauvaa (meidän parikuinen + serkun pari viikkoinen).

Tiedän takuuvarmasti, että siskoni lapset eivät syö kakkua, olkoot se mitä tahansa. Toisen siskon lapset saattavat maistaa kakkua ja muista lapsista ei ole tietoa, syövätkö kakkua vaiko ei.

Lapsille on kuitenkin tarkoitus tarjota jäätelöä.

Mutta monen munan kakku riittäisi tuolle vierasmäärälle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä kakku/jäätelöä tarjolla, niin sitten pitää tehdä vähintään 8 munan kakku, levykakku esimerkiksi tai vaikkapa britakakku, googletapa.

Vierailija
2/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäreille 6 munan kakun. Siitä jää ylikin reilusti, mutta tietenkin on myös muuta tarjottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. edellinen vastaaja

Vierailija
4/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kinuskikissa.fi/

Olen vaihdellut täytteitä mieleni mukaan, mutta kivoja kakkuja on tullut oman äitini äitienpäivänä ja myöskin lasten synttäreillä.

Jäätelö on kyllä lapsilla aina varmempi valinta kuin kakku. Parasta on, jos voivat itse päättä päällisistä eli nonparelleja, kastikkeita, marjoja.

Vierailija
5/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytään tulee lisäksi jäähdykettä/jäähdyke kakku/mikä lie (äitini ja siskoni tekevät kumpikin yhden), tämä sen takia, että tuo sedän vaimo on keliaakikko. Äitini tekee hänelle myös oman kääretortun perunajauhoista (totta kai tätä muutkin saavat ottaa).

Lisäksi suolaista piirakkaa ja pullaa (pullat ovat lähinnä lapsille, kummipoikani rakastaaaaaaaa mummin tekemiä pullia ja olikin toivonut, että voiko mummi tehdä niitä pullia X:n juhliin) ja pipareita.

Tuo jätski kastike ym. neuvo oli hyvä, siskon lapset (varsinkin kummipoika) tykkää "läträtä" nonparellien kanssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä