Painoin viimeisilläni 86 kiloa
Nyt vauva 3 kk ja painan 73 kg. Lähtöpaino oli tämä tai muutaman kilon vähemmän. Ekassa neuvolassa oli painoa 74 kg. Kaikki kilot lähtivät periaatteessa ensimmäisen kuuden viikon aikana. Jälkitarkastuksessa painoin jo tämän verran. Vauva on täysimetyksellä ja olen yrittänyt vähän katsoa mitä syön, että paino putoaisi hiljakseen, mutta EI! Ei lähe. Syön paljon salaattia ja olen käynyt pyöräilemässä ja vaunulenkeillä. Myös vähän aikaa kerran viikossa salilla..
Jahka vauva alkaa syömään myös kiinteitä, niin alan varmaan lihoa?!
Kommentit (2)
ennen ensimmäistä raskautta painoin 57kg, synnytyksen jälkeen kotiin päästyäni painoin 57kg, imetin 13kk, siitä 6kk painoin 63kg kun tulin toisen kerran raskaaksi, tämän synnytyksen jälkeen kotiin päästyämme painoin 63kg, 13kk imetystä ja 6kk imetyksen loppumisen jälkeen painoin 70kg ja nyt siis muutaman vuoden kuluttua 85kg, tosin viimeisen 4kk aikana olen taistellut kuin sotilas ja paino on pudonnut 7kg.
En tiedä mitä aineenvaihdunnalleni tapahtui raskauksien aikana, ennen sain syödä mitä vain enkä lihonyt, nyt en saa syödä kuin omenansiemenen ja kaikki jää vyötärölle ja reisiin.
Lähtöpaino oli 52kg, viimisillään olin 72kg ja nyt ilmeisesti pysyvästi jämähtäny 58-59kg.. Täysimetyksellä kans ja tunnin parin kävelylenkki päivittäin.