Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tahdon muuttaa Espanjaan!

Vierailija
22.07.2012 |

Pakko avautua, kun tiedättekö sen tunteen että kuuluu johonkin ja sydän kaipaa jonnekin? Minun sydän kaipaa välimerelle, rakastan välimeren maiden kulttuuria, arkkitehtuuria, kieliä, ruokaa ja aivan kaikkea! Suurin unelmani olisi muuttaa Espanjaan. Tai periaatteessa Italiaan, Kroatian rannikolle tms.

Tuntuuko kenestäkään muusta samalta?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myös ole oikein koskaan viihtynyt kylmässä ja pohjoisessa synnyinmaassani vaan kaivannut etelään. Tuli sitten espanjalainen mies löydettyä ja nyt ollaan muuttamassa hänen kotiseuduilleen eteläiseen Espanjaan. Hyvä tuuri kyllä että tässä taloustilanteessa molemmille löytyi työtä, jopa minulle ulkomaalaiselle IT-alan ihmiselle joka en vielä puhu espanjaa.

Vierailija
2/36 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myös ole oikein koskaan viihtynyt kylmässä ja pohjoisessa synnyinmaassani vaan kaivannut etelään. Tuli sitten espanjalainen mies löydettyä ja nyt ollaan muuttamassa hänen kotiseuduilleen eteläiseen Espanjaan. Hyvä tuuri kyllä että tässä taloustilanteessa molemmille löytyi työtä, jopa minulle ulkomaalaiselle IT-alan ihmiselle joka en vielä puhu espanjaa.

Löytyisköhän myös tällaiselle 30-vuotiaalle YTM:lle, jolla on monipuolinen kokemus media-alalta ja järjestökentältä?:D Osaan myös espanjaa jonkin verran....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa jonnekkin lämpimään. Tää suomi on niin paska paikka säineen ja muutenkin.

Vierailija
4/36 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelä-Euroopan karvapersemiehille suomalainen vaalea nainen on oiva statussymboli. lol

Vierailija
5/36 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelä-Euroopan karvapersemiehille suomalainen vaalea nainen on oiva statussymboli. lol

Varsinkin niille vaaleille on paljon vientiä, jopa keski-ikäisille jotka ei Suomessa oikein tahdo miehille kelvata. Minä en ole edes vaalea vaan tummaverikkö, hiuksista selvästi miestäni tummempi mutta iholta kalpeampi. Enkä mikään unelmasaalis, lievästi ylipainoinen 38 v tavis. Niin vaan 31 v hyvin koulutettu ja tienaava "karvaperse" ihastui minuun ja mulle se on kyllä suoraan sanoen melkoinen lottovoitto ;-)

AP:n työnsaantiasiaan en osaa oikein ottaa kantaa kun en tiedä mitä kaikkea töitä ko. koulutuksella ihmiset yleensä tekee ja voi tehdä. Mutta ehdottomasti kannattaa alkaa aktiivisesti hakea netistä mitä olisi tarjolla. Taloustilanne yleisesti on siellä nyt tunnetusti heikko, mutta aina paikkoja silti vapautuksen varsinkin tehtävissä joihin tarvitaan jotain erityisosaamista, niitä kun ei voi kuka tahansa paikallinen työttömäksi joutunut ottaa hoitaakseen.

T. 2

Vierailija
6/36 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kiinteistömarkkinoista alueella perillä oleva antaisi hieman vinkkejä firmoista ja välittäjistä:)

Vierailija
7/36 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä muuten tuntuisi, jos joku haukkuisi suomalaisia miehiä "valkomunaisiksi olmeiksi" tms. tuon karvaperseen kanssa samassa sarjassa olevalla termillä?

Vierailija
9/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä muuten tuntuisi, jos joku haukkuisi suomalaisia miehiä "valkomunaisiksi olmeiksi" tms. tuon karvaperseen kanssa samassa sarjassa olevalla termillä?

Vierailija
10/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydämeni halajaa Espanjaan. Madridiin haluaisin asustelemaan.

Pitäisi löytää vissiin se mies :)

Vierailija
11/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä muutankin, jos siihen yhtään on saumaa. Olen kuin toinen ihminen tietyssä paikassa, muualla kuin täällä kylmässä Pohjolassa... täällä sitten lasken viikkoja ja kuukausia seuraavaan reissuun "mun kotikulmille". Pateettista kyllä.

Vierailija
12/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä muutankin, jos siihen yhtään on saumaa. Olen kuin toinen ihminen tietyssä paikassa, muualla kuin täällä kylmässä Pohjolassa... täällä sitten lasken viikkoja ja kuukausia seuraavaan reissuun "mun kotikulmille". Pateettista kyllä.

Tällainen just vituttaa näissä ulkosuomalaisissa tai sellaiseksi haluavissa; valitetaan että suomessa on paskaa mutta ei sitten lähdetä. Miksi? Miksette lähe sinne ihanaan etelään, jonka talous sortuu ja valtiot kaatuu vaan jäätte tänne pilaamaan meidän muiden elämän? MEidän, jotka rakastamme tätä maata?????

Vierailija
13/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen just vituttaa näissä ulkosuomalaisissa tai sellaiseksi haluavissa; valitetaan että suomessa on paskaa mutta ei sitten lähdetä. Miksi? Miksette lähe sinne ihanaan etelään, jonka talous sortuu ja valtiot kaatuu vaan jäätte tänne pilaamaan meidän muiden elämän? MEidän, jotka rakastamme tätä maata?????

ihan se että olen sitä mieltä että pitää pystyä itsensä elättämään myös siellä ulkomailla muutenkin kuin yhteiskunnan tuilla. Eli työ täytyy löytää ensin, sitten vasta muutto.

Mutta eiköhän teidän kannata olla vaan tyytyväisiä että kaltaiseni täällä vaikka pakostakin pysyvät, minä ainakin maksan melko paljon veroja joka kuukausi tälle maalle niin kauan kuin täällä pysyn... Enkä live-elämässä edes ääneen valittele kuinka kurjaa täällä on joten tuskin niin kauheasti kenenkään elämää pilaan vaikken täällä viihdykään.

Vierailija
14/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua sua sinne.Ne vihaa sua ja kaikkia muita suomalaisia.Espanjalaiset ja kreikkalaiset syyttävät suomea ongelmistaan takuiden vaatimisen vuoksi eikä itseään ja maansa poliitikkoja.

Parempi olis ettei kukaan matkusta noihin maihin edes turistiksi.

Vierailija
15/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pilaa sun enkä kenenkään muunkaan persujuntin elämää millään tavoin ainakaan suuremmin, eikä tästä ulkomaille haaveilustani tiedä oikeasti kuin lähimpäni. Tuollaiselle kaltasellesi tavattomalle nuijalle en puhu pakollista enempää koskaan muutenkaan, joten sulle ei koskaan edes valkene että katsellessani louskuttavaa suutasi, ajattelen että onneksi on olemassa maita joissa kansanluonne vaan yleisesti ja yleistäenkin vaan on ystävällisempi ja lämpimämpi, vaikken sinne sitten muutoin kuin lomilla pääsisikään.

Vierailija
16/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua sua sinne.Ne vihaa sua ja kaikkia muita suomalaisia.Espanjalaiset ja kreikkalaiset syyttävät suomea ongelmistaan takuiden vaatimisen vuoksi eikä itseään ja maansa poliitikkoja.

Sanoo vantaalainen lähäri, joka ei koskaan ole käynyt Itäkeskusta kauempana:D

Vierailija
17/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalaiset ei halua sua sinne.Ne vihaa sua ja kaikkia muita suomalaisia.Espanjalaiset ja kreikkalaiset syyttävät suomea ongelmistaan takuiden vaatimisen vuoksi eikä itseään ja maansa poliitikkoja.

Just tuli oltua espanjassa kuukausi miehen kotiseudulla eikä kyllä kukaan siellä suomalaisia vihannut. Omia pankkiireja kyllä syytettiin paljonkin ongelmista, Suomea en kuullut syytettävän.

Ei se Suomi sellainen maailmannapa ole että toisella puolella Eurooppaakin muistettaisiin erityisesti inhota nimenomaan ja erityisesti suomalaisia, päätöksistä joita koko Eurooppa on yhdessä tehnyt.

Vierailija
18/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo vantaalainen lähäri, joka ei koskaan ole käynyt Itäkeskusta kauempana:D

Ei ole montaa päivää kun telkasta tuli ohjelma jossa haastateltiin kreikkalaisia ja espanjalaisia ja miltei poikkeuksetta KAIKKI haastateltavat haukkui suomen ja suomalaiset.Espanjalaiset vielä naureskeli suomalaisten kustannuksella kun "ne ahneet idiootit tulee tänne lomalle ja vaatii kuninkaallista kohtelua sen jälkeen mitä suomalaiset on tehnyt" "pysyisivät kotonaan"

Se AP tarkoittaa myös sua=D

Vierailija
19/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua sua sinne.Ne vihaa sua ja kaikkia muita suomalaisia.Espanjalaiset ja kreikkalaiset syyttävät suomea ongelmistaan takuiden vaatimisen vuoksi eikä itseään ja maansa poliitikkoja. Parempi olis ettei kukaan matkusta noihin maihin edes turistiksi.

Jos nyt ylipäätään jotain pitää vihata niin ennemmin sitten saksalaisia tai konkreettisemmin Merkeliä.

terveisiä Espanjasta

Vierailija
20/36 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua sua sinne.Ne vihaa sua ja kaikkia muita suomalaisia.Espanjalaiset ja kreikkalaiset syyttävät suomea ongelmistaan takuiden vaatimisen vuoksi eikä itseään ja maansa poliitikkoja. Parempi olis ettei kukaan matkusta noihin maihin edes turistiksi.

Jos nyt ylipäätään jotain pitää vihata niin ennemmin sitten saksalaisia tai konkreettisemmin Merkeliä.

terveisiä Espanjasta

Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos.