Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Huvittaa nämä jotka kauhistelevat että miten Sergei on voinut olla yli 30v ja Peppi 20v. Itse aloin 20-vuotiaana seurustella 32-vuotiaan miehen kanssa eikä kukaan ihmetellyt. Yhdessä ollaan edelleen useampi vuosi myöhemmin.
Onkohan Jannen näyttelijä Hemmo myös lähdössä sarjasta? Tuli vain mieleen kun tämä aika suuri muodonmuutos. Laihtunut tietysti tuntemattoman kuvausten vuoksi mutta kaikki muu siihen päälle. Joskus muistaakseni Mariannan näyttelijä kertoi jossain haastattelussa, että on aika tarkkaa saako hiuksia noin vain värjäyttää, leikata tai muuten tyyliä muuttaa ilman sarjan tuotantoyhtiön lupaa. 🤔
^ Ihan sama tuli mieleen, kun näin otsikon tästä tyylimuutoksesta. Sarja jäisi todellakin kaipaamaan Jannea jos hän poistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että täällä jatkuvasti huudellaan tota teinipissis juttuja. Yhtälailla Heidi ja Peppi oli hieman päälle kaksikymppisiä, kun Heidillä oli suhde Ossiin ja Peppi meni Sergein kanssa naimisiin.
Eikai Sergein ja Pepin ikäero niin suuri ole? Sergeihän on Sebastianiakin nuorempi joten arvioisin P&S ikäeroksi noin 6 vuotta.
Pepin ja Sergein suhde alkoi kun Peppi oli jotain 19 vuotias ja Sergei lähellä 30. Ainakin sillon 2011 jaksoissa Heidi tai joku sanoi heillä olevan iso ikäero.
Oliko tosiaan 19? Mutta juu, aika lähellä se on, en usko Sergein olleen kuitenkaan ihan kolmeakymmentä vielä joten 7-8 vuotta kenties?
Itse olen ainakin ymmärtänyt että jotain 10 vuotta niillä on ikäeroa. Miksi Peppi ei ole voinut olla 19 ja Sergei kolmekymppinen? Eihän siinä ole mitään ihmeellistä. Kyllä kolmekymppinen mies voi rakastua parikymppiseen naiseen.
Ei ole kyse nyt siitä minkä ikäiset rakastuvat kehenkin, vaan siitä että tuo väitteesi 19-vuotiaasta Pepistä on täysin tuulesta temmattu eikä Sergei ollut 30-vuotias noihin aikoihin. Useampi vuosi heillä on ikäeroa, muttei nyt sentään yli 10 vuotta.
Peppi täytti 2011 vuoden alkupuolen jaksoissa 18v ja moni varmaan muistaa kun Peppi putosi kaivoon samaan aikaan. Saman vuoden syksyllä Peppi ja Sergei alkoivat kiinnostua toisistaan ja vuoden 2012 keväällä alkoi seurustelu eli Peppi oli 19. 2011 juhlittiin Sebastianin 33 synttäreitä ja Sergei on muutaman vuoden nuorempi eli oli jotain 29 vuotias.
No älä sitten muuttele sitä koko ajan että Sergei olisi ollut yli 30 ja Peppi alle 20 kun tapasivat.
Oon eri henkilö ja btw kukaan ei sanonut häntä YLI 30 vuotiaaksi.
Ismolla ja Liisallakin taisi olla iso ikäero. Ismo on suunnilleen 60-65 ja Liisa n 45-50.
Sebastianin pojilla on muuten taipumusta jäädä auton alle: ensin Alexander, sitten Oliver ja viimeisenä Elias.
Ei Aleksander jäänyt auton alle :DDD Eikä Oliverkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että täällä jatkuvasti huudellaan tota teinipissis juttuja. Yhtälailla Heidi ja Peppi oli hieman päälle kaksikymppisiä, kun Heidillä oli suhde Ossiin ja Peppi meni Sergein kanssa naimisiin.
Eikai Sergein ja Pepin ikäero niin suuri ole? Sergeihän on Sebastianiakin nuorempi joten arvioisin P&S ikäeroksi noin 6 vuotta.
Pepin ja Sergein suhde alkoi kun Peppi oli jotain 19 vuotias ja Sergei lähellä 30. Ainakin sillon 2011 jaksoissa Heidi tai joku sanoi heillä olevan iso ikäero.
Oliko tosiaan 19? Mutta juu, aika lähellä se on, en usko Sergein olleen kuitenkaan ihan kolmeakymmentä vielä joten 7-8 vuotta kenties?
Itse olen ainakin ymmärtänyt että jotain 10 vuotta niillä on ikäeroa. Miksi Peppi ei ole voinut olla 19 ja Sergei kolmekymppinen? Eihän siinä ole mitään ihmeellistä. Kyllä kolmekymppinen mies voi rakastua parikymppiseen naiseen.
Ei ole kyse nyt siitä minkä ikäiset rakastuvat kehenkin, vaan siitä että tuo väitteesi 19-vuotiaasta Pepistä on täysin tuulesta temmattu eikä Sergei ollut 30-vuotias noihin aikoihin. Useampi vuosi heillä on ikäeroa, muttei nyt sentään yli 10 vuotta.
Peppi täytti 2011 vuoden alkupuolen jaksoissa 18v ja moni varmaan muistaa kun Peppi putosi kaivoon samaan aikaan. Saman vuoden syksyllä Peppi ja Sergei alkoivat kiinnostua toisistaan ja vuoden 2012 keväällä alkoi seurustelu eli Peppi oli 19. 2011 juhlittiin Sebastianin 33 synttäreitä ja Sergei on muutaman vuoden nuorempi eli oli jotain 29 vuotias.
No älä sitten muuttele sitä koko ajan että Sergei olisi ollut yli 30 ja Peppi alle 20 kun tapasivat.
Oon eri henkilö ja btw kukaan ei sanonut häntä YLI 30 vuotiaaksi.
Sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä jotka kauhistelevat että miten Sergei on voinut olla yli 30v ja Peppi 20v. Itse aloin 20-vuotiaana seurustella 32-vuotiaan miehen kanssa eikä kukaan ihmetellyt. Yhdessä ollaan edelleen useampi vuosi myöhemmin.
Minä mitään kauhistellut, en vain voinut enkä vieläkään usko että Sergei oli 30-vuotias tavatessaan Pepin. Lähelle 30, muttei 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mitään kauhistellut, en vain voinut enkä vieläkään usko että Sergei oli 30-vuotias tavatessaan Pepin. Lähelle 30, muttei 30.
Miksi et voi uskoa? Tuollainen ikäero on ihan uskottava. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Tuollaisia 20v nainen ja 30v mies pareja on maailma täynnä. Jos Sebastian on täyttänyt 2011 33v niin kyllä Sergei on varmasti ollut silloin vähintään 28-30v koska ei ole juurikaan Sebastiania nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei Aleksander jäänyt auton alle :DDD Eikä Oliverkaan.
Lähellä kuitenkin oli. Sanotaan sitten että kaikki ovat aiheuttaneet hämminkiä autotiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi uskoa? Tuollainen ikäero on ihan uskottava. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Tuollaisia 20v nainen ja 30v mies pareja on maailma täynnä. Jos Sebastian on täyttänyt 2011 33v niin kyllä Sergei on varmasti ollut silloin vähintään 28-30v koska ei ole juurikaan Sebastiania nuorempi.
Sebastianin ja Sergein ikäeroksi arvioisin nimenomaan tuon 5 vuotta, joten 28-vuotias Sergei kuulostaakin jo huomattavasti uskottavammalta kuin 30-vuotias.
Et näköjään edelleenkään tajua pointtia vaan jankkaat pariskuntien ikäeroista. Minun puolestani ollaan koko ajan puhuttu Sergein iästä, jota en usko 30+ -vuotiaaksi Pepin tavattuaan. Sergei ei ikimaailmassa näyttänyt niin vanhalta niissä jaksoissa, nyt näyttää kyllä hieman yli kolmekymppiseltä. Näyttelijä toki olikin vuonna 2011 jo hieman yli 30.
Milloin Ale oli jäämässä auton alle?
Vierailija kirjoitti:
Milloin Ale oli jäämässä auton alle?
Muistan hämärästi kun joku (Isabellako?) jätti lapsen vaunuissa Amandan eteen, ja vaunut karkasi siitä kadulle. Oisko siitä kyse? Joku ehti pelastaa lapsen ja tyhjät vaunut jäi auton alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastianin ja Sergein ikäeroksi arvioisin nimenomaan tuon 5 vuotta, joten 28-vuotias Sergei kuulostaakin jo huomattavasti uskottavammalta kuin 30-vuotias.
Et näköjään edelleenkään tajua pointtia vaan jankkaat pariskuntien ikäeroista. Minun puolestani ollaan koko ajan puhuttu Sergein iästä, jota en usko 30+ -vuotiaaksi Pepin tavattuaan. Sergei ei ikimaailmassa näyttänyt niin vanhalta niissä jaksoissa, nyt näyttää kyllä hieman yli kolmekymppiseltä. Näyttelijä toki olikin vuonna 2011 jo hieman yli 30.
Siinä tapauksessa ymmärrän, jos ajattelet Sergein vain olleen liian nuoren näköinen ollakseen 30+ tuolloin.
Käsitin asian niin että 20-vuotiaan naisen ja kolmekymppisen miehen suhde ei mielestäsi voi olla uskottava, mutta jos asia ei ole näin niin hyvä. Voimmekko nyt lopettaa tämän väittelyn tähän kiitos?
Seppo on komee! Tuleekohan Sepolle ja Ullalle suhde nyt syksyllä kun Ulla ja Gunnarkin eros
Veikkaan, että Seppo säpsähtää saadessaan puhelun Karin pidätyksestä. Menehtynyt henkilö on Aaro tai hämärähisneksissä mukana ollut henkilö. Sergein osuus autovarkauksissa selviää ja hänkin otetaan kiinni. Noora tulee Afrikasta Benjaminin luokse ja Peppi moikkaamaan Sergeitä. Linda ei millään usko Karin selityksiä ja muuttaa pois pihlajakadulta. Lopulta Anton paljastaa totuuden ja homma ratkeaa.
Tää ei oo valitus enkä halua tästä mitään sotaa aikaiseksi, mutta ihmettelen vaan että kylläpäs Kerttu ja Johanna matkustelee paljon. Johanna ollut varmaan 4-5 ulkomaanmatkalla tänä kesänä ja Kerttukin pari kertaa ja just oli jotain 3vk Espanjassa ja kävi pari päivää Suomessa ja heti takaisin, mutta mikäs siinä.
Totuus on se, että auton alla on joku ulkopuolinen, ei Aaro, eikä Anton.
Jos Sergei on ollut kolmekymppinen silloin kun suhde on alkanut, niin Peppi ei ole voinut olla vasta 20-vuotias. Se ei olisi uskottavaa koska 20-vuotias on vielä lapsi/teini.
Ei ole uskottavaa että kolmekymppinen mies rakastuu 20-vuotiaaseen tyttöön.