Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Kauankohan menee et Tale on kalju?
Onkohan tuo Talen kimpussa pörräävä ämmä Sannin palkkaama? :D
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan menee et Tale on kalju?
Vähemmästäkin lähtee tukka kun joutuu kännistä äitiään vahtimaan pitkin yötä.
Lähde : uusin Seiska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotantoyhtiö on niin ehdoton näissä jutuissa? Voisi sitä edes kokeilla, miten (nopeasti) onnistuisi kohtauksen teko Eirassa. Edes kerran kahdessa kuukaudessa toisi jo tuntua oikeasta tapahtumapaikasta. Munkkiniemi säestäisi siinä sitten todella hyvin.
Eiköhän sitä kokeiltu aika pitkään, kokonaiset 16 vuotta ennen kuin vaihdettiin Munkkiniemeen. Muuten kyllä samaa mieltä.
Hyvin meni silloinkin. Ois vaihdettu jo paljon aikasemmin, jos ois haitannu vanhat kuvauspaikat.
Täh! Onko Seppo muuttanut pois kun ei oo näkyny vähään aikaan :O?
Mistä Linda ties et Kalle ja toi en tiiä nimee oli kahvil.
Vierailija kirjoitti:
Tale on niin rahan ahne.
Itekki olisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy toivoae ettei Suppo haksahda Dahliaan!
Johtui varmaan tämän kommentin lukemisesta, että näin viime yönä unta Salkkareista, johon Seppo oli palannut. En yleensä raportoi uniani tänne, mutta nyt oli pakko mainita, koska tuosta unenpätkästä tuli niin hyvä mieli :)
Mukava kuulla! Mutta toivottavasti uni ei kuitenkaan käsitellyt nimenomaisesti tuota kirjoittamaani, eli Sepon haksahtamista Dahliaan :O
Ei käsitellyt. Mun unessa kuvattiin Ismon ja Sepon ensikohtaamista Sepon paluun jälkeen kellarin pyykkituvassa. Ismon suu loksahti auki ja kuului sanat: "Seppo, perhana!", minkä jälkeen halasivat toisiaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Wikipediassa Mikael Salon kohdalla lukee näin:
"Mikael Salo (es. Juha Veijonen, 2012, 2017) on Venla Salon isä ja Liisa Salon ex-mies."
Tämän mukaan Juha Veijonen olisi siis näytellyt Mikaelia myös tuossa kohtauksessa tänä vuonna eli 2017, mutta jos näin oli, miksei kasvoja näytetty tai Mikael saanut isompaa roolia? Tuon jakson lopputeksteissäkään ei kerrota näyttelijää.
Koska joku jonne on päivittänyt Wikkaria sen enempää ajattelematta.
*enenpää
Heh, "enempää" on kyllä oikein.
Ääh...Kallee! C'moon! Kosonen on tolkun mies, kyllä se ymmärtäisi, jos Kalle avautuisi alkoholismistaan. Ja varmasti arvostaisi rehellisyyttä. Mielummin absolutisti kuin juoppo. Turhaan Kalle panttaa sitä tietoa. Toivottavasti ei nyt sorru ottamaan paria lasillista ja sitten lähteekin juominen käsistä -> Kososen kiinnostus sammuu, koska kännirellestys muistuttaa alkkisisästä.
Ja Ismo toinen "toope" :D Kalle juuri neuvoi kasvattamaan luottamusta pikkuhiljaa, etenemään hitaasti ilman painostamista ja ohjailua. Ja mitä tekee Ismo? Päätyy täräyttämään ilmoille kosinnan! Ja vieläpä ystäväpariskunnan edessä. Ei näin, Ismo! :D
Kielioppipoliisi, voit poistua. Jokainen järkevä ihminen osaa kyllä lulea viestit ja ymmärtää niiden sisällön, vaikka niissä olisikin kielioppivirheitä. Teet täysin turhaa työtä korjailemalla muiden sanomisia. Ei täällä jaella mitaleja.
Vierailija kirjoitti:
Ääh...Kallee! C'moon! Kosonen on tolkun mies, kyllä se ymmärtäisi, jos Kalle avautuisi alkoholismistaan. Ja varmasti arvostaisi rehellisyyttä. Mielummin absolutisti kuin juoppo. Turhaan Kalle panttaa sitä tietoa. Toivottavasti ei nyt sorru ottamaan paria lasillista ja sitten lähteekin juominen käsistä -> Kososen kiinnostus sammuu, koska kännirellestys muistuttaa alkkisisästä.
Ja Ismo toinen "toope" :D Kalle juuri neuvoi kasvattamaan luottamusta pikkuhiljaa, etenemään hitaasti ilman painostamista ja ohjailua. Ja mitä tekee Ismo? Päätyy täräyttämään ilmoille kosinnan! Ja vieläpä ystäväpariskunnan edessä. Ei näin, Ismo! :D
Olen itse alkoholistin lapsi. Kyllä mä ymmärtäisin ja arvostaisin rehellisyyttä, mutta parisuhdetta ei todellakaan!
Liisa ottaa päähän ja iso moka tuotannolta. Liisa on jo näyttänyt mihin kykenee ja millainen ihminen on, nyt Ismo tehdään ihan idiootiksi olemalla taas kaikesta huolimatta niiiiiin rakastunut Huoh!
Miten kukaan nainen - oli sitten miten puuma tahansa - haluaisi mennä katsomaan jonkun hintelän, kaljuuntuvan ja ei-niin-komean Talen strippausta, vaikkei Talella edes seiso ja on sitäpaitsi pieni? Saati että maksaisi yhdestä yöstä tuollaisen uroksen kanssa satatonnia?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan nainen - oli sitten miten puuma tahansa - haluaisi mennä katsomaan jonkun hintelän, kaljuuntuvan ja ei-niin-komean Talen strippausta, vaikkei Talella edes seiso ja on sitäpaitsi pieni? Saati että maksaisi yhdestä yöstä tuollaisen uroksen kanssa satatonnia?
Kyllä mä lähtisin. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen tuo Sanni.
M35v
Mitä kaunista on pikkutytön näköisessä mitään sanomattomassa tyttösessä? Hyi, taidat olla aika pervo.
Sanokaa mun sanoneen että Alissa on raskaana! Sanoin sen tuolla aikasemmin jo, mutta kyllä se on!
Sannilla on kyllä täysi oikeus olla vihainen Talelle. Ei strippaaminen ole mikä tahansa työ. Itse ainakin häpeäisin tuollaisen miehen tyttöystävänä ja Sannin tapauksessa vaimona. Sanoisin ihan selkeät ohjeet Talelle, jos olisin Sanni: jos et vaihda työtä niin jätän sut.
Vierailija kirjoitti:
Ja Talella ei ole edes lihaksia!!
Mä oon ihan varma että Niiskuneiti on raskaana Ethustasticille. Hopisto Partatsikka ei ole todennäköinen vaihtoehto, eikä Sairaalan DJ.
Ja Wiivi ei todellakaan ole raskaana! Huhhuh.