Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
14381/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariannan mielestä hänet on petetty pahimmalla mahdollisella tavalla. Raskaudesta ja keskenmenosta valehtelu kuukausien ajan ja veljenpojan murhaaminen on minusta pahempaa pettämistä.

Ajattelin, että Lari olisi ollut lapion varressa.

Miten Ulla ja Janne tajusi Talen strippaustyön Jannen selaamista työpaikkailmoituksista? Vai vaihtoiko Janne siinä välissä Facebookiin, jossa oli video, tms?

Jannesta tulisi hyvä strippari Herukkaan. Voisin kuvitella, että Talen tavoin Jannekin nauttisi siitä :D

Luulisi, että Jannen kokkikouluopinnoilla ja työkokemuksella (Moose+Amanda) löytäisi helposti jotain ravintola-alan työtä (apukokki, kokki, tarjoilija, tiskari, tms).

Meniko se Talen sijoittama kymppitonni siihen ruokakärryyn ja Janne tarvitsee siksi työtä, jotta voi viedä street food -projektia seuraavan askeleen eteenpäin? Aikooko vielä käyttää Ullan apua ja reseptejä?

Juu vaihtoi facebookiin ja näki siellä leviävän Talen strippausvideon.

Mistä tiedät?

Vierailija
14382/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina bloopers osa 2!! Ootan innolla :D

Viimeksi se oli ainakin pelkkä Oona Kare-show jälleen. Haluaisin nähdä niitä oikeita näyttelijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14383/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli Marianna joka Ellun yli ajoi, sillä Elluhan tulee kovistelemaan nimenomaan Mariannaa eikä Kallea. Yhdessä trailerikohtauksessa on Vuoreloilla ja jostain syystä Marianna siellä (Sergein kautta?).

Vierailija
14384/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER ALERT!!

Pisti silmään tuo että lähes kaikkien lähteiden juonipaljastuksien mukaan Kari ja Linda "päätyvät harrastamaan seksiä". Salkkareissa se nyt ei kuitenkaan ole kovinkaan harvinaista, varsinkaan kun ovat ihan vakituinen pari, joten väkisin tulee mieleen että olisi jotenkin vihjaus tulevaisuudesta. Joulun aikaan Taurula paljasti Karin ja Lindan elämässä tapahtuvan "suuria asioita/muutoksia", joten voisikohan ilmassa olla ennusmerkkejä lapsesta?

Vierailija
14385/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lavastehullu

kauppakeskushullu

alkoholihullu & kallehullu

ant(t)onhullu

robinhullu

kielioppihullu

lempinimihullu

alissan sukkahousut -hullu

unohtuiko joku? :'D

Onko se kielioppihullu se joka on puuttunut jaksojen nimiin, jos niissä on ollut jotain väärää?

Vierailija
14386/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs henkilö mainosti Youtubessa myyvänsä Salattujen elämien tuotantokausia ihmisille. Hän sanoi omistavansa kaikki jaksot eli vuodesta 1999 aina tähän vuoteen saakka. Se tuntui ihan uskottavalta siksi, koska hänen kanavallaan oli runsaasti videoita Salattujen elämien vanhoista jaksoista. Kävin myös hänen kanssaan neuvottelua siitä, millä hinnalla hän myisi minulle, ja halusin häneltä kausien 1999-2009 jaksot. Olin häneen yhteydessä sekä sähköpostilla että tekstiviesteillä. Hän sanoi lähettävänsä minulle ulkoisen kovalevyn postissa. Tässä oli kuitenkin se ongelma, että hän sanoi, että maksu suoritetaan Paypalin kautta, ja en ole sitä käyttänyt koskaan. Hän sanoi sitten, että voisin maksaa myös Paysafecardilla, jota en ollut myöskään käyttänyt ennen, ja piti myös kysyä häneltä ohjeet siihen, kun en ollut silloin tietokoneen ääressä. Niinpä menin R-kioskille ja naputtelin hänelle tekstiviestillä PIN-koodit ja hän sanoi sitten, että laittaa minulle postissa tulemaan sen, mutta mitään ei ole kuulunut ja siitä on jo kaksi viikkoa. Siis mikäli tämä on huijausta niin epäilin sitä kyllä jo alusta lähtien, kun puhuin tästä ihmisten kanssa. Toisaalta minua kyllä ihmetyttää, että vähän aikaa sitten Youtubessa oli satoja Salattujen elämien 2000-luvun alkupuolen jaksoja, ja sain käsityksen, että näiden jakaja olisi ostanut niitä tältä samalta henkilöltä ja jakanut niitä sitten Youtubessa, ja siellä vielä sanottiin, että Fremantlemedia oli antanut luvan niiden julkaisemiseen. Jaksoja kuitenkin alkoi pikkuhiljaa poistua sieltä, ja nyt tämä kanava, jossa ne olivat, on suljettu. Mutta muutama päivä sitten jonkin toisen kanavan käyttäjä kertoi ostaneensa kaikki Salattujen elämien jaksot tältä, jonka kanssa olin yhteydessä. Oli kuulemma käynyt itse hakemassa ne häneltä.

https://www.youtube.com/channel/UCHL_ZkmHRr6QN5I4fyJ3ZBQ

Tämä, joka sanoi myyvänsä minulle, ei ole enää vastannut minulle mitään, kun olen ollut häneen yhteydessä sähköpostilla. Haluaisin asiallisia vastauksia tähän enkä mitään naljailua. Epäilin kyllä tätä huijaukseksi, mutta olisi vaivannut enemmän, jos en olisi saanut siitä varmuutta. Eikä tämä nyt maailmaa kaada. Rahaa minulla kyllä riittää.

Juuri tämä kyseinen ihmisperse kusetti multakin fyrkkaa. Sanoi että saan kaikki Salkkari jaksot linkkeinä jos pulitan 50 euroa, no minäpä pulitin. No kohtapa tuli tältä sankarilta viesti että hänen nettilasku on mukama erääntynyt ja netti katkeaa ellei makseta 90 euroa keskiyöhön mennessä :DD Ja mun olis pitänyt tietysti maksaa tämäkin. No arvatkaapa kaksi kertaa maksoinko, luulikohan tosissaan että menisin vielä tuollaiseen höplään. Ei sillä, ei 50 ekua mun taloutta kaatanut, jos jonkun pitää ryhtyä kusettamaan ihmisiltä netissä tuommoisia pikkusummia niin sääliksi lähinnä käy... No, kuulemma tämä sai vielä muhkeat sakot tekijänoikeusrikkomuksistansa kun jakoi Salkkareita YouTubeen että siinähän hakee lohtua niistä pikkurahoista sitten.

Vierailija
14387/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Tero Tiittanen seurustele Janette Salovaaran kanssa, mutta tänään Oona Kareen snäpissä olivat Teron kanssa kynttilälounaalla.

Vierailija
14388/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER ALERT!!

Pisti silmään tuo että lähes kaikkien lähteiden juonipaljastuksien mukaan Kari ja Linda "päätyvät harrastamaan seksiä". Salkkareissa se nyt ei kuitenkaan ole kovinkaan harvinaista, varsinkaan kun ovat ihan vakituinen pari, joten väkisin tulee mieleen että olisi jotenkin vihjaus tulevaisuudesta. Joulun aikaan Taurula paljasti Karin ja Lindan elämässä tapahtuvan "suuria asioita/muutoksia", joten voisikohan ilmassa olla ennusmerkkejä lapsesta?

"Poika sinä olet Afrikan tähti" jakso tulee parin viikon kuluttua ja moni veikkaillut, että Benjamin tulisi sarjaan. Toki jakson nimistä löytyy "seuraava pysäkki on kersava." 

Vierailija
14389/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lindalle mitään raskautta. Monican raskaus olisi paljon kiinnostavampi juttu.

Vierailija
14390/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuo jakson nimi "Poika sinä olet Afrikan tähti" viittaa Oliveriin pelaamassa Afrikan tähti-peliä.

Vierailija
14391/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on black and decker?

Salkkarit-katsojat (AV-mammat) ovat kotona koppimaailmassa kuin pitäisi olla kävelyillä tai pyöräilyillä tai uimassa tai kotona koppimaailmassa tai juomassa vettä loputtomalla veden juonnilla niin että saatana se vesi kuhisee sun veden kuhisimisesta niin et kuhahtaa!

Kaljan juominen on kivaa.

Makkara maistuu talvellakin.

Veden litinä on kyllä kesän parasta.

Vierailija
14392/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonareissa mainittiin Karin ja Lindan seksinharrastaminen luultavasti siksi, että siinä korostettiin yllätyshenkilöä, joka paukkaa paikalle kesken aktin. Eli täällä jo veikkailtu Benjaminin paluu toteutuu?

Vierailija
14393/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Terosta ja Sergeistä, mutta nuo Kreivi Tiittanen -sketsit on vähän...noh...ei ehkä jaksa naurattaa meikäläistä :)

Vierailija
14394/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tai ainakin useimmiten kun uusia jaksonimiä julkaistaan, yksi niistä julkaistaan vasta jonkin ajan kuluttua eli sen paikalla on sitä ennen vain tyhjää?

Vierailija
14395/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonareissa mainittiin Karin ja Lindan seksinharrastaminen luultavasti siksi, että siinä korostettiin yllätyshenkilöä, joka paukkaa paikalle kesken aktin. Eli täällä jo veikkailtu Benjaminin paluu toteutuu?

Missään ei ole kyllä mainittu, että joku tulee keskeyttämään, vaan että joku soittaa Karille kesken kaiken. Sitä paitsi "Poika sinä olet Afrikan tähti" tulee vasta viikon päästä, ja seksistä varoitetaan vain maanantain ja tiistain jaksoissa. Tuskin siis Benjamin joka (tällä kertaa) keskeyttää.

Vierailija
14396/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjaminin paluu olisi mahtavaa ja sarja kaipaisi uusia hahmoja. Toivottavasti Noora ei tule mukana, koska se sekottaisi Karin pään. Linda ja Kari ovat mielestäni todella hyvä pari.

Vierailija
14397/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina tai ainakin useimmiten kun uusia jaksonimiä julkaistaan, yksi niistä julkaistaan vasta jonkin ajan kuluttua eli sen paikalla on sitä ennen vain tyhjää?

Varmaan spoilaa liikaa tässä vaiheessa vielä jotain isompaa juonenkäännettä?

Vierailija
14398/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Noora palaa. Tai toivon ainakin. Mitä luulette, minkä ikäinen Benjamin olisi? Jotain Nellan ikiä varmaan, koska sarjan tuntien voi arvata jo ennalta miten siinä käy; "Nella ja Benjamin ne yhteen soppii..."

Vierailija
14399/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitu lehmä Marianna

Vierailija
14400/27326 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianna on näköjään siirtynyt sähkölamauttimesta paistinpannuun.

Ketju on lukittu.