Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
13561/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks täältä poistuu viestejä?

Siks, koska Suomen laajuinen yksikkö avohoitopotilaita lepuuttaa sormeaan päivitysnäppäimellä ja syytää näppiksen täydeltä ruikulaa eetteriin minkä kerkeää.

Hih hih hih

Vierailija
13562/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Ullalla on edes vähän vakavampia kohtauksia, tulee näyttelijän taidot paremmin esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13563/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensi että nää takaumat on nykyaikaa, mutta näähän on vain kustannustehokkuutta. Tarvii käsikirjoittaa&kuvata hieman vähemmän, kun vajaat minuutit voi täyttää muistelulla. Ajatelkaa miten paljon niitä on tällä kaudella ollut! Mutta ymmärrän kyllä säästämispaineen. Ja luohan se pitkäikäisemmän sarjan että kaikkea ei panosteta heti, aina on ideoita puskurissa.

Vierailija
13564/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lari ei hanki koskaan omaa kämppää ? Olihan Larilla vähän aikaa omakin kämppä, mutta lähinnä on majaillut milloin kenenkin kämpässä, aika monessa rapun kämpässä on siis tämäkin ehtinyt sarjan aikana asumaan.

Vierailija
13565/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MISTÄ tuo Lari ilmestyi tuonne keittiöön? Olen aina luullut että tuon kämpän keittiöstä ei ole kulkua muualle kuin ruokailutila/olkkariin.

Vierailija
13566/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten mä käsitin että Raakel ja Aaro olis vanhoja tuttuja?

Vierailija
13567/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MISTÄ tuo Lari ilmestyi tuonne keittiöön? Olen aina luullut että tuon kämpän keittiöstä ei ole kulkua muualle kuin ruokailutila/olkkariin.

Siellä oli aikoinaan Sannikin siellä huoneessa.

Vierailija
13568/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavasteisiin tehty uusia kuvakulmia, mahtavaa! 

Vierailija
13569/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavasteisiin tehty uusia kuvakulmia, mahtavaa! 

Itsekin olin huomaavinani samaa. Toisaalta Taalasmaiden eilisiä kuvakulmia on käytetty ennenkin, niinkuin myös Laiteloiden tuota kuvakulmaa.

Vierailija
13570/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Mariannalle selitettiin se, että hoitolaituksesta kerrottiin juuri Raakelin olleen jo viikkoja vapaa, mutta sitten Raakel onkin pyörätuolissa muissa maailmoissa? Uskotteliko Sege, että Marianna vain kuvitteli puhelun?

Miten Raakkeli ylipäänsä on vapaana? Eikö tapon yrityksestä ym pitäisi tulla pitkä tuomio / pakkohoitojakso? Ja miten Sergei ja Raakel järjesti tuon hoitsun lykkimässä pyörätuolissa -hetken, jos Raakel on vapaana? Siihenhän tarvitaan henkilökunnaltakin yhteistyötä, ja tuollainen pelottelu/kosto on vastoin hoitohlökunnan moraalia.

Sergeihän sanoi Mariannalle että soitti laitokseen ja siellä sanottiin että Raakel on siirretty toiseen.

Miten ette tajua? Ettekö ole katsoneet ennakkoklippiä?!

Se missä Raakel istui pyörätuolissa muka sekaisin, oli Sergein ja Raakelin lavastama juttu. Ja sinne mihin menevät, niin siinä ei ole oikeasti mitään hoitolaitosta. Mariannahan menee sinne myöhemmin takaisin ja joku mies sanoo hänelle ettei tässä koskaan mitään laitosta ole ollutkaan. Ja hoitaja joka työnsi rullatuolia tuskin oli oikea hoitaja, vaan joku Raakelin mielisairaala kaveri, jonka lahjoivat mukaan.

Ja Sergei ei soittanut perään mihinkään laitokseen, kunhan huijasi Mariannaa.

Kyllä minä ainakin tajusin, mutta tuolla viestilläni vaan vastasin toiselle kirjoittajalle, miten Mariannalle selitettiin se. Kyllä minä ymmärsin että oli vain lavastusta eikö Sergei minnekään soittanut, vaan huijasi Mariannaa. Mitä muuta tuosta viestistäni muka voi ymmärtää?

Vierailija
13571/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFTOPIC

Antonhullu (yhdellä t:llä), katsoitko Suomen surkeimman kuskin? Kannattaa! Siinä on Antton (kahdella t:llä), josta varmasti tykkäät. Päivitin nimimerkkini sen kunniaksi, toivottavasti ei oo liian lähellä sun nimimerkkiä.

Vierailija
13572/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ruikutuksia Talelta ja Sannilta. Kai Kalle nyt aikuisena ihmisenä saa muuttaa omaan itse omistamaansa taloon.

Tosin irtisanomisaika olisi lain mukaan aina vähintään 3 kuukautta. Tuosta sai käsityksen, että pitäisi muuttaa melkein heti.

Vierailija
13573/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakelin "Yksi lensi yli käenpesän"-look oli aika hyvä.

Vierailija
13574/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika pettynyt kun sarjaan ei ole ilmestynyt sitä kauan odotettua kirurgia ja sairaalan uutta ylilääkäriä.

Vierailija
13575/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ulla :(

Vierailija
13576/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Kalle ajoi kännissä Eliaksen yli ja on nyt paykpssissa, kuten Savella ajettuaan Mariaan yli.

Vierailija
13577/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskatsoja kirjoitti:

Olen kyllä aika pettynyt kun sarjaan ei ole ilmestynyt sitä kauan odotettua kirurgia ja sairaalan uutta ylilääkäriä.

Mä olen pettynyt kun sarjaan ei ole vieläkään ilmestynyt kaipaamaani komeaa postinkantajaa.

Vierailija
13578/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, Aaron ja Raakelin ensikohtaaminen. Olikohan ihastusta jo ilmassa?

Pihlajakadun kämpissä on kyllä karmeita (räikeitä) tapetteja.

Sergeitä alkaa jo Mariannan pelottelu tympiä, mitenhän tässä käy..

Milloinkahan Larille selviää kuka Elias-viestien takana on? Tuleekohan sitten riita, jonka päätteeksi Kalle muuttaa Monican kämppikseksi?

Vierailija
13579/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä tässä, mähän oon ihan ässä."

Vierailija
13580/27326 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hyvinvoivalta, hymyileväiseltä ja normaalilta (tyttärensä piinaamista lukuunottamatta) Raakkel näyttää, vaikka silloin taannoin kiinni jäädessään oli hullujenhuoneen sidotussa pedissa varsin sekopäisessä tilassa.

Ketju on lukittu.