Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Kiva kun Ullalla on edes vähän vakavampia kohtauksia, tulee näyttelijän taidot paremmin esille.
Luulin ensi että nää takaumat on nykyaikaa, mutta näähän on vain kustannustehokkuutta. Tarvii käsikirjoittaa&kuvata hieman vähemmän, kun vajaat minuutit voi täyttää muistelulla. Ajatelkaa miten paljon niitä on tällä kaudella ollut! Mutta ymmärrän kyllä säästämispaineen. Ja luohan se pitkäikäisemmän sarjan että kaikkea ei panosteta heti, aina on ideoita puskurissa.
Miksi Lari ei hanki koskaan omaa kämppää ? Olihan Larilla vähän aikaa omakin kämppä, mutta lähinnä on majaillut milloin kenenkin kämpässä, aika monessa rapun kämpässä on siis tämäkin ehtinyt sarjan aikana asumaan.
Siis MISTÄ tuo Lari ilmestyi tuonne keittiöön? Olen aina luullut että tuon kämpän keittiöstä ei ole kulkua muualle kuin ruokailutila/olkkariin.
Siis miten mä käsitin että Raakel ja Aaro olis vanhoja tuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Siis MISTÄ tuo Lari ilmestyi tuonne keittiöön? Olen aina luullut että tuon kämpän keittiöstä ei ole kulkua muualle kuin ruokailutila/olkkariin.
Siellä oli aikoinaan Sannikin siellä huoneessa.
Lavasteisiin tehty uusia kuvakulmia, mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Lavasteisiin tehty uusia kuvakulmia, mahtavaa!
Itsekin olin huomaavinani samaa. Toisaalta Taalasmaiden eilisiä kuvakulmia on käytetty ennenkin, niinkuin myös Laiteloiden tuota kuvakulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Mariannalle selitettiin se, että hoitolaituksesta kerrottiin juuri Raakelin olleen jo viikkoja vapaa, mutta sitten Raakel onkin pyörätuolissa muissa maailmoissa? Uskotteliko Sege, että Marianna vain kuvitteli puhelun?
Miten Raakkeli ylipäänsä on vapaana? Eikö tapon yrityksestä ym pitäisi tulla pitkä tuomio / pakkohoitojakso? Ja miten Sergei ja Raakel järjesti tuon hoitsun lykkimässä pyörätuolissa -hetken, jos Raakel on vapaana? Siihenhän tarvitaan henkilökunnaltakin yhteistyötä, ja tuollainen pelottelu/kosto on vastoin hoitohlökunnan moraalia.
Sergeihän sanoi Mariannalle että soitti laitokseen ja siellä sanottiin että Raakel on siirretty toiseen.
Miten ette tajua? Ettekö ole katsoneet ennakkoklippiä?!
Se missä Raakel istui pyörätuolissa muka sekaisin, oli Sergein ja Raakelin lavastama juttu. Ja sinne mihin menevät, niin siinä ei ole oikeasti mitään hoitolaitosta. Mariannahan menee sinne myöhemmin takaisin ja joku mies sanoo hänelle ettei tässä koskaan mitään laitosta ole ollutkaan. Ja hoitaja joka työnsi rullatuolia tuskin oli oikea hoitaja, vaan joku Raakelin mielisairaala kaveri, jonka lahjoivat mukaan.
Ja Sergei ei soittanut perään mihinkään laitokseen, kunhan huijasi Mariannaa.
Kyllä minä ainakin tajusin, mutta tuolla viestilläni vaan vastasin toiselle kirjoittajalle, miten Mariannalle selitettiin se. Kyllä minä ymmärsin että oli vain lavastusta eikö Sergei minnekään soittanut, vaan huijasi Mariannaa. Mitä muuta tuosta viestistäni muka voi ymmärtää?
OFFTOPIC
Antonhullu (yhdellä t:llä), katsoitko Suomen surkeimman kuskin? Kannattaa! Siinä on Antton (kahdella t:llä), josta varmasti tykkäät. Päivitin nimimerkkini sen kunniaksi, toivottavasti ei oo liian lähellä sun nimimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ruikutuksia Talelta ja Sannilta. Kai Kalle nyt aikuisena ihmisenä saa muuttaa omaan itse omistamaansa taloon.
Tosin irtisanomisaika olisi lain mukaan aina vähintään 3 kuukautta. Tuosta sai käsityksen, että pitäisi muuttaa melkein heti.
Raakelin "Yksi lensi yli käenpesän"-look oli aika hyvä.
Olen kyllä aika pettynyt kun sarjaan ei ole ilmestynyt sitä kauan odotettua kirurgia ja sairaalan uutta ylilääkäriä.
Veikkaan että Kalle ajoi kännissä Eliaksen yli ja on nyt paykpssissa, kuten Savella ajettuaan Mariaan yli.
Naiskatsoja kirjoitti:
Olen kyllä aika pettynyt kun sarjaan ei ole ilmestynyt sitä kauan odotettua kirurgia ja sairaalan uutta ylilääkäriä.
Mä olen pettynyt kun sarjaan ei ole vieläkään ilmestynyt kaipaamaani komeaa postinkantajaa.
Noniin, Aaron ja Raakelin ensikohtaaminen. Olikohan ihastusta jo ilmassa?
Pihlajakadun kämpissä on kyllä karmeita (räikeitä) tapetteja.
Sergeitä alkaa jo Mariannan pelottelu tympiä, mitenhän tässä käy..
Milloinkahan Larille selviää kuka Elias-viestien takana on? Tuleekohan sitten riita, jonka päätteeksi Kalle muuttaa Monican kämppikseksi?
"Eipä tässä, mähän oon ihan ässä."
Ihmeen hyvinvoivalta, hymyileväiseltä ja normaalilta (tyttärensä piinaamista lukuunottamatta) Raakkel näyttää, vaikka silloin taannoin kiinni jäädessään oli hullujenhuoneen sidotussa pedissa varsin sekopäisessä tilassa.
Hih hih hih