Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ihan oikeestikko noi kaks kuvitteli, että löytävät Aaron Jirin luota?
Mitähän Aaro tahtoo Violasta?
Odotin, että jakso olis päättynyt Aaron sanoihin: "Hei, Violahan se oli? Mä oon Aaro, sun isäsi :)))"
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeestikko noi kaks kuvitteli, että löytävät Aaron Jirin luota?
Linda on kaikenlisäksi poliisi :D
Sanoko Aaro että "Mä tulin tänne tyttärieni takia?" vai "tyttären"? Kuulinko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Sanoko Aaro että "Mä tulin tänne tyttärieni takia?" vai "tyttären"? Kuulinko väärin?
Mä kuulin tyttäreni.
Raakel on pelottava! Uskon ihan oikeasti kiusaavan Mariannaa, koska Raakel on myöhemmin yhteiskohtauksissa Aaron kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko äitikurki Mariannan harhaa vai todellisuutta?
Ihan todellisuutta. Kidnappasi Sergein ja yritti hukuttaa tämän. Oli töissä mielisairaalassa. Muutkin puhuneet hänelle kuin Marianna.
Mutta miksi ja milloin Rakel on päässyt pois posesta? Kun Sergein mielestä sen pitäis siellä viellä istua.
Maanantain jakson nimi on "Sergei tekee muorin." Voisiko olla, että hänellä on alkanut vihdoinkin raksuttaa ja yhdessä Raakelin kanssa keksinyt jotain Mariannan pään menoksi? Sergeihän takaa jonkun erikoisessa paikassa. Helena tuskin kuitenkaan on palannut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli monipuolinen ja hyvä jakso.
Aika tylsä ilman Luckya :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko äitikurki Mariannan harhaa vai todellisuutta?
Ihan todellisuutta. Kidnappasi Sergein ja yritti hukuttaa tämän. Oli töissä mielisairaalassa. Muutkin puhuneet hänelle kuin Marianna.
Tarkoitettiin varmaan että oliko Raakel tän päivän jaksossa todellinen...
Aaro ei ole Violan isä, koska hän kysyi Violalta "niin Violako se oli?" Ihankun ei tietäisi oman lapsen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten Eva saa nyt rahaa kun ei ole töissä? Tuskin sossun tuilla elellään hienossa majatalossa.
Saa rahaa siitä, että hänen elämäänsä kuvataan telkkariin. Niin kuin kaikki muutkin Salkkari-ihmiset saavat. Sillä rahalla majailee helposti majatalossa ja juo viiniä päivittäin. Osa Salkkari-ihmisistä käy muodon vuoksi töissä, jotta heidän elämänsä vaikuttaisi normaalimmalta, eikä kuvaustausta paljastuisi.
Herää
Ihan hereillä olen, kiitos huolenpidosta. Sinulle suosittelen googlaamaan sanat vitsi ja sarkasmi. Samoin suosittelen ajattelemaan ennen kuin vastaa viestiin. Kukaan täysijärkinen ei voi kuvitella, että kirjoitin tuon, koska oikeasti uskon noin olevan.
En ole kumpikaan näistä lainatuista, mutta ihmettelen minäkin miten täällä ollaan niin herkkiä suuttumaan ja alapeukuttamaan. Juttusi oli ihan hauska :)
Miten noi Amadeuksen välineetkin on jo monta vuotta olleet "hajoamassa käsiin", eivät ikinä saa uusia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten Eva saa nyt rahaa kun ei ole töissä? Tuskin sossun tuilla elellään hienossa majatalossa.
Saa rahaa siitä, että hänen elämäänsä kuvataan telkkariin. Niin kuin kaikki muutkin Salkkari-ihmiset saavat. Sillä rahalla majailee helposti majatalossa ja juo viiniä päivittäin. Osa Salkkari-ihmisistä käy muodon vuoksi töissä, jotta heidän elämänsä vaikuttaisi normaalimmalta, eikä kuvaustausta paljastuisi.
Herää
Ihan hereillä olen, kiitos huolenpidosta. Sinulle suosittelen googlaamaan sanat vitsi ja sarkasmi. Samoin suosittelen ajattelemaan ennen kuin vastaa viestiin. Kukaan täysijärkinen ei voi kuvitella, että kirjoitin tuon, koska oikeasti uskon noin olevan.
En ole kumpikaan näistä lainatuista, mutta ihmettelen minäkin miten täällä ollaan niin herkkiä suuttumaan ja alapeukuttamaan. Juttusi oli ihan hauska :)
Alapeukun saa siitäkin, jos ei tiedä jotain asiaa (esim se kun sanoin että kuka on Lucky)
Miksi Camilla syyttää Monicaa siitä, että Camillan ja isän välit meni pilalle? Eihän Monica mitään tehnyt. Gunnar suuttui Camillan itsekkäästä valinnasta.