Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
12661/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, herää koomasta ja on heti ensimmäisenä hakemassa tankotanssijan paikkaa :DDD

Vierailija
12662/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talen ois kannattanut jatkaa sitä kilpatanssiharrastusta, niin sujuisi tuo strippaaminenkin vähän paremmin.

Kyllä Emil vieläkin harrastaa!!!

Sitähän mä kysyin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12663/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän kooman idea nyt oli? Toi vesivahinkoki on ihan turha juoni ellei lavasteet nyt oo muuttumassa. Toivottavasti niitä ei muuteta paljoo.

Vierailija
12664/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks muuten Heidinkin huoneessa aikoinaan ollu ikkuna? Sillon vuonna 2010 Heidin huonehan oli siellä kun mennään nykyisen Kallen asunnon eteisestä sinne oikealle. 2010 Heidin huoneessa oli ikkuna vaikka se huone oli siellä sisällä eikä ole mitään mahdollisuutta, että siellä olis ikkuna.

Vierailija
12665/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi Pinja vois painua jo jonnekki ihan muualle. Elättelin toivoa että toi kooma ois ollu sen takia että Iidan näyttelijä vaihdetaan takas alkuperäseen mutta eeei.

Vierailija
12666/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks muuten Heidinkin huoneessa aikoinaan ollu ikkuna? Sillon vuonna 2010 Heidin huonehan oli siellä kun mennään nykyisen Kallen asunnon eteisestä sinne oikealle. 2010 Heidin huoneessa oli ikkuna vaikka se huone oli siellä sisällä eikä ole mitään mahdollisuutta, että siellä olis ikkuna.

Miten niin ei? Ihan hyvinhän sieltä on ikkuna sisäpihalle päin.

Vierailija
12667/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talen ois kannattanut jatkaa sitä kilpatanssiharrastusta, niin sujuisi tuo strippaaminenkin vähän paremmin.

Kyllä Emil vieläkin harrastaa!!!

Sitähän mä kysyin

Et kysynyt, totesit että olisi kannattanut jatkaa vaikka on tanssinut koko ajan!!!

Vierailija
12668/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo, herää koomasta ja on heti ensimmäisenä hakemassa tankotanssijan paikkaa :DDD

Ei ole aloittamassa strippausta vaan tarjoilijana/baarimikkona. Katso tämä kuva:

http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/2586789

Vierailija
12669/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopea toipuminen Iidalla. Pari viikkoa sairaalasta kotiutumisen jälkeen jo täyttä häkää töissä... Taattua salkkarimaailmaa :D

Vierailija
12670/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nopea toipuminen Iidalla. Pari viikkoa sairaalasta kotiutumisen jälkeen jo täyttä häkää töissä... Taattua salkkarimaailmaa :D

Ei näköjään halua Antonin luokse ja vaikea muuallekin päästä ilmaiseksi asumaan.

Vierailija
12671/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalasmaa ja Kuula on vierekkäin. Taalasmaiden keittiöstä pitäisi näkyä rappukäytävään ja miten Kuulan ikkunasta voi näkyä ulos? Eikö se sitä pitäisi näkyä Taalasmaille? 

Vierailija
12672/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään halua Antonin luokse ja vaikea muuallekin päästä ilmaiseksi asumaan.

Lähinnä tarkoitin kommentillani, että oikeassa elämässä kukaan ei toivu koomasta niin äkkiä, että parin viikon päästä kotiutumisesta kykenee töihin. Oikeassa elämässä tervekään ihminen ei usein edes ehdi saada töitä kahdessa viikossa. Siksi tuo oli taattua salkkarimaailmaa. Ja eiköhän Iida saa asustella Jutan luona ihan ilmaiseksi. Siksihän Jutta ei vastaa Jannelle. Ei halua paljastaa Iidaa.

Vierailija
12673/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei? Ihan hyvinhän sieltä on ikkuna sisäpihalle päin.

No miten on mahdollista kun se huone oli kirjaimellisesti siellä talon sisällä.. Pihliksen talo ei ole pyöreä ja ei ole mitenkään mahdollista että ikkuna on sisäpihalle. Sitä paitsi luulis että sieltä ikkunasta ois sitten näkyny puita.

Vierailija
12674/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli muuten nähnyt Rosan kuvauksissa? Eli onko kuitenkin tulossa takaisin vai oliks tää jonkun pila?

Vierailija
12675/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli muuten nähnyt Rosan kuvauksissa? Eli onko kuitenkin tulossa takaisin vai oliks tää jonkun pila?

Oon kanssa kuullu samaa! Käsittääkseni sillon oli lehdet pudonnu puista ja synkkää eli olisko sillon ollu loka-marraskuu menossa. Tällä hetkellä pyörivät jaksot näyttää syyskuussa kuvatuilta. Mikäli vanha Iida palaa tulis jaksot ulos vasta ensi kuun puolella jos vielä sillonkaan?

Vierailija
12676/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kanssa kuullu samaa! Käsittääkseni sillon oli lehdet pudonnu puista ja synkkää eli olisko sillon ollu loka-marraskuu menossa. Tällä hetkellä pyörivät jaksot näyttää syyskuussa kuvatuilta. Mikäli vanha Iida palaa tulis jaksot ulos vasta ensi kuun puolella jos vielä sillonkaan?

Puut putoaa ainakin etelässä lokakuussa ja tämän hetkiset ovat lokakuun lopulta ja pian alkaa marraskuussa kuvatut jaksot.

Vierailija
12677/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallelle sopii hyvin tuollainen vähän hössö imago ja yrittäminen.

Vierailija
12678/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa vanhaa Iidaa takaisin. Hyvä näyttelijä, mutta Iida oli silloin niin rasittava että en kestä sitä. Lisäksi olen jo tottunut uuteen näyttelijään. Minusta hän on nyt jo ok!

Vierailija
12679/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kaipaa vanhaa Iidaa takaisin. Hyvä näyttelijä, mutta Iida oli silloin niin rasittava että en kestä sitä. Lisäksi olen jo tottunut uuteen näyttelijään. Minusta hän on nyt jo ok!

No hyi vttu. Narkkipoikaystävän vietävissä oleva hiirulainen, ei mitään asennetta jota alkuperäisessä Iidassa oli. Nykyiselle ei saa edes kunnon vakavastiotettavia juonikuvioita kehitettyä, koska näyttelijän kyvyt ja luonne sekä muuntautumiskyvyt eivät yksinkertaisesti riitä mihinkään.

Vierailija
12680/27326 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut pysyä täältä pois. Tämä on minulle kuin huumetta ja olen täysin koukussa tähän palstaan. Minun on vieläkin vaikea uskoa, että Kalle olisi lähettänyt viestit ja ajanut kännissä Eliaksen yli. Toisaalta se kyllä selittäisi ryyppäämistä, mutta silti miksi hahmo laitetaan tekemään hamon luonteeseen täysin sopimattomia asioita ja hahmo pilataan tällä tavalla täsin. Sarjassa olisi lisäksi useita muita hahmoja,joiden luonteeseen tuollaiset teot sopisivat aivan täysin. Kalle ei edelleenkään osaa kieroilla tai juonitella ja tuntee selvää syyllisyyttä virheistään ja omatunto kolkuttaa kunnolla. Tuleekohan sitten maanantain jaksossa se television trailerissa ollut kohta Kallesta ? Mutta toisaalta ei nuo Talenkaan puuhailut oikein Talelle sovi. Tuleeko sarjaan joku uusi hahmo, täydellinen match Monicalle ? Monicasta on kovaa vauhtia tulossa naispuolinen Kalle. Ehkä Monicakin ilmestyy vielä töihin kännissä. Tämän viikon jaksoissa vihjailtiin ainakin Larin ja Kallen väleistä, vaikka eihän siitä mitään tule.

Ketju on lukittu.