Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Olen ajatellut, että enemmin Larille voisi tulla vielä joku juttu naisen kanssa kuin Kallelle.
Sivu 800. :D
Hyvää työtä, kanssa-salkkarikeskustelijat!
Olisi mielenkiintoista saada pihlajakadulle ulkomaalainen hahmo. Joku jonka uskonto tai maan kulttuuri olisi ristiriidassa muiden kanssa. Kahden eri kulttuurin yhteensovittaminen. Ulkomaalaisia hahmoja toki on ollu, mutta heidän elämäntavat ovat olleet muiden kanssa yksi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinhullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinhullu kirjoitti:
Alissa on ihan kauhea kyllä, tunnen tuollaisia tosielämässäkin. Eva taas suurimmaksi osaksi ihan ok, Sanni on suorastaan mukava!
Sanni ei ole mukava vaan rasittava teini, kuten tuon ikäiset yleensä ovat. 20-vuotias on teini.
Lisään vielä että pissis myös.
Sanni ei ole rasittava, eikä enää niin teini, eikä todellakaan mikään pissis!
Sanni nimenomaan on teini ja pissis. Esim. Eva sen sijaan on fiksu ja kypsä. Sarjan mukavimpia hahmoja.
Montako kertaa aiot vielä toistaa tätä samaa asiaa? Joo, Sanni käyttäytyy ja toimii välillä teinimäisesti kuten moni muukin sarjan hahmo mutta jos Sanni on jo täyttänyt 20, hän ei ole virallisesti enää teini. Mistä tuo pissis oikein tulee? Alissa ja Eva ovat pissiksiä, ei Sanni. Onko ymmärryksessäsi jotain vikaa kun tämä yksinkertainen asia ei mahdu paksuun kalloosi? LOPETA NYT JO!!
Kaunis parikymppinen tyttö on aina pissis, riippumatta käytöksestä.
Noniin, täällä on viimein päästy tuosta keskustelusta ohi joten älä palaa siihen, häivy! Dislikejen määräkin varmaankeetoo sinulle, että mielipiteesi on vähemmistössä tällä palstalla. Mene purkamaan pahaa oloasi jonnekin muualle
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tykännyt Evasta oikeestaan missään vaiheessa. Sen mustasukkaisuus Jiristä ja katkeruus paistaa siitä kilometrien päähän. Eva myös vaikuttaa jossain määrin aika itsekeskeiseltä ihmiseltä. Odotan ihan mielenkiinnolla minkä huudon se nostaa, kun saa kuulla Jirin ja Monican olleen sängyssä. Eihän se tosiaan kivaa ole, jos paras ystävä vehtailee exän kanssa, mutta Eva varmaan nostaa siitä ihan hirvittävän jutun. Sen sijaan itse ei ole kertonut Monicalle mitään Pietarista, ja musta vähän tuntuu ettei Eva oikein näe omassa toiminnassaan mitään väärää.
Jiri on nykyään todella tylsä hahmo. Kaipaisin sellaista vanhaa vekkulimaista Jiriä takaisin. Jiriä ja Evaa en kyllä halua takaisin yhteen.
Alissa ja Jiri on mun mielestä ihan ok pari, mutta kyllä niillekin kaipaisi jotain uutta säpinää ja Eva voisi lopettaa Alissan haukkumisen.
Ei Alissakaan mikään puhdas pulmunen ole, mutta enemmän mua ärsyttää Eva kuin Alissa.Mä tykkään siitä Lindan kollegasta. :D Ihana poliisi. ;) <3 Häntä saisi näyttää enemmänkin.
Minusta olisi muuten kivaa, jos Lindan polttareista mainittaisiin edes yhdellä lauseella sarjassa. Voisi vaikka hääpäivänä Linda todeta, että "Johan oli polttarit" ja juttu voisi mun puolesta jäädä vaikka siihen. Mä siis itse tykkäsin Pihlajakadun tuhmista tädeistä; hauskasti tehty minisarja. :)
Joku ehtikin ensin tänne sanomaan sen, mitä itse ajattelen. Hei, sinä toinen salkkarifani, jonka mielestä Evalle pitäisi ostaa isompi peili :)
Ootatteko Aaron paluuta?
Aaron viimeinen kohtaus vuonna -15 oli, kun hän esiintyi Vinottaressa vieraillessaan viiniasiantuntija Kristian Kroströmina. Myöhemmin Eva tunnisti hänet Aaroksi Sievisillä olleesta kuvasta ja kutsui syömään. Illallinen päättyi Lassen uhkailuun hirvikiväärillä ja Aaro kerkesi karata. Myöhemmin poliisista oltiin yhteydessä ja kerrottiin, että Aaro ilmiantanut itse itsensä.
Jos et ole seurannut ketjua niin tässä faktat millä perusteella epäillään juuri Aaroa Lindan isäksi ja palaavan sarjaan tällä viikolla.
- Tuottaja vahvisti joulun alla, että sarjaan palaa vanha moniulotteinen hahmo tammikuussa.
- Lindan äitiä Päivi Heleniusta esittää Heli Perttula joka on -06 esittänyt Aaron entistä vaimoa Päivi Angervuota joka oli myöskin Aaron tyttären äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ootatteko Aaron paluuta?
Aaron viimeinen kohtaus vuonna -15 oli, kun hän esiintyi Vinottaressa vieraillessaan viiniasiantuntija Kristian Kroströmina. Myöhemmin Eva tunnisti hänet Aaroksi Sievisillä olleesta kuvasta ja kutsui syömään. Illallinen päättyi Lassen uhkailuun hirvikiväärillä ja Aaro kerkesi karata. Myöhemmin poliisista oltiin yhteydessä ja kerrottiin, että Aaro ilmiantanut itse itsensä.
Jos et ole seurannut ketjua niin tässä faktat millä perusteella epäillään juuri Aaroa Lindan isäksi ja palaavan sarjaan tällä viikolla.
- Tuottaja vahvisti joulun alla, että sarjaan palaa vanha moniulotteinen hahmo tammikuussa.
- Lindan äitiä Päivi Heleniusta esittää Heli Perttula joka on -06 esittänyt Aaron entistä vaimoa Päivi Angervuota joka oli myöskin Aaron tyttären äiti.
Ikioma Sherlockimme on jälleen saapunut jauhaminen itsestäänselvyyksiä.
Miten Krista ja Reino viettävät joulua samaan aikaan kun Tuija saa ylioppilaslakin?
Vierailija kirjoitti:
Ootatteko Aaron paluuta?
EI PIDÄ PAIKKAANSA! Aaron viimeinen kohtaus oli se kun hän oli ilmiannettuaan itsensä oli kuulusteluhuoneessa ja Severi pääsi Lassen kanssa vielä tapaamaan häntä. Eva tunnisti Aaron kuvasta kauan ennen tätä, sen jälkeen kun Aaro oli esiintynyt Kronströminä. Eva yritti sopia tilanteen ja kutsui Aaron Sieviselle ja Aaron karattua hän tapasi Lassen puistossa, ja vähän tämän jälkeen Aaro ajatteli että hänen täytyy tunnustaa kaikki.
Kallehullu kirjoitti:
Siksikö Kalle vetääkin ken ties elämänsä pahimmat kännit , kevään televisiomainoksen trailerissa olevat kun hämmentyy uusista ennenkokemattomista tunteistaan ? Mutta itse olen ajatellut Monican ja Kallen saavan tavalla tai toisella yhteisen biologisen lapsen, josta tuleekin todellinen supernero, lääkäri,juristi, insinööri, Nobel-voittaja, maailmanrauhan edistäjä, johtava suomalainen poliitikko Kristian Matias Mustavaara, mutta en ole ajatellut noiden välille muuta. Voisiko lapsi lopulta pelastaa molemmat alkoholilta ?
Näin minäkin olen ajatellut,mutta toisaalta Monicaon kallelle niin rakas vaikkei ole ihan vielä tajunnutkaan että missä mielessä, niin miksi järkyttyisi niin pahasti ja alkaisi ryypätä lisää? Kallella on kuitenkin jo kokemusta naisen kanssa olemisestaja sellaiseen rakastumisesta, joten tunteiden luulisi vain ilahduttavan häntä.
Ottaisiko Kalle siis Monican sukunimen, jos lapsesta tulee Kristian Matias Mustavaara? Toisaalta onhan se hienompi nimi kuin Laitela.
Vierailija kirjoitti:
Miten Krista ja Reino viettävät joulua samaan aikaan kun Tuija saa ylioppilaslakin?
Tästä tulikin mieleen että onko av:llä uusi päivä-ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen että onko av:llä uusi päivä-ketjua?
On mutta ne kuivuvat heti kasaan.
YLÄPEUKKU -> Jos Salkkarit on parempi
ALAPEUKKU -> Jos UP on parempi
Järkevää kysyä paremmuudesta Salkkarit-aiheisessa ketjussa?
Siis miksi täällä koko ajan väitetään että 20-vuotias ei ole teini? Onhan se!
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi täällä koko ajan väitetään että 20-vuotias ei ole teini? Onhan se!
Noniin kipitäs nyt vittuun siitä.
Haha, tässä vähän aikaa sitten mietin että jos Eva ja Pietari vihdoin paljastuvat Monicalle, Monica voisi näpäyttää takaisin kertomalla hänen ja Jirin yhteisestä yöstä, mutten uskonut että niin kuitenkaan tapahtuisi ja sen paljastumista puolestaan venytettäisiin jotta Eva saisi vedettyä siitäkin kunnon kilarit. Hassua, että juuri niin nyt sitten tapahtuikin kuin olin ajatellut! Eva ei ainakaan voi syyttää Monicaa enää jälkeenpäin, vaan molemmat kissat on nostettu pöydälle.
Kallehan aikoinaan seurustellessaan Katariinan kanssa tuli siihen tulokseen, että naiset ei oo hänen juttunsa. Miksi siis säätäisi Monican kanssa mitään?