Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Toivon,että Janne paljastuu vielä Ullan poisantamaksi ja salaamaksi iltatähdeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lindalla on salalapsi tai on itse jonkun salalapsi. Minulle on jäänyt vähän epäselväksi Lindan ikä, mutta voisi kai olla esim. Kristiinan tai Ismon salalapsi.
Eiköhän ole aika selvää että Viola on Lindan lapsi. Todennäköisesti saanut lapsen todella nuorena ja heidän äitinsä on kasvattanut Violan, jolle ei ole kerrottu asian todellista laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindalla on salalapsi tai on itse jonkun salalapsi. Minulle on jäänyt vähän epäselväksi Lindan ikä, mutta voisi kai olla esim. Kristiinan tai Ismon salalapsi.
Eiköhän ole aika selvää että Viola on Lindan lapsi. Todennäköisesti saanut lapsen todella nuorena ja heidän äitinsä on kasvattanut Violan, jolle ei ole kerrottu asian todellista laitaa.
Niin, mutta miksi Kari tuollaisesta suuttuisi niin paljon, että jättäisi ? En ymmärrä. Karillakin on muualla asuva lapsi. Tylsiä nuo salalapsi/salaäiti/salaisäkuviot kun noitakin on nähty jo liiaksi.
Iida ja Anton ovat ällöttävä pari.
Vierailija kirjoitti:
Joonatan lienee ollut sarjan pahin pummi. Silti ärsyttää kun Iida ja Elias eivät vaivaudu etsimään töitä. Eliashan on jopa ollut aikaisemmin töissä, mutta Iida ei ole ilmeisesti koskaan ollut töissä.
Pääsihän melkein jo unohtumaan,että olihan se ällöttävä teini Ronikin aikamoinen pummi. Halusi vain skeitata ja tehdä graffitteja ja oli aika vieraantunut todellisesta elämästä.
Kommentoija # 8379 & 8384, oletko yksi ja sama henkilö? Sulla on aika usein kummallisia ja jopa utopistisia toiveita/veikkauksia mitä tulee salkkareiden sukulaisuus- ja parisuhteisiin...:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonatan lienee ollut sarjan pahin pummi. Silti ärsyttää kun Iida ja Elias eivät vaivaudu etsimään töitä. Eliashan on jopa ollut aikaisemmin töissä, mutta Iida ei ole ilmeisesti koskaan ollut töissä.
Pääsihän melkein jo unohtumaan,että olihan se ällöttävä teini Ronikin aikamoinen pummi. Halusi vain skeitata ja tehdä graffitteja ja oli aika vieraantunut todellisesta elämästä.
Oh dear. Ronin kestovirne(!) ja nariseva ääni. Olin melkein jo unohtanut kyseisen hahmon. Eikös näyttelijä vilahtanut myöhemmin Idolsissa tai jossain muussa musikkikilpailussa vai sekoitanko johonkin toiseen salkkaritähdenlentoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Violan hahmo on olevinaan n. 13-vuotias ja Linda kuitenkin on 35+ tai jopa nelikymppinen, joten eihän Linda olisi ollut "todella nuori" Violan saadessaan? Arviolta Linda olisi ollut lapsen saadessaan vähintään 22v tai enemmänkin.
Ellei Linda sitten ole jollain kummallisella salkkarilogiikalla olevinaan nyt 30, vaikka selkeästi näkee, että ikää on kyllä enemmän.
Mutta toisaalta Jirin isyyskin oli vähän outo juttu. Jiri oli sarjaan tullessaan joku 19-vuotias, ja hetken kuluttua tyyppi onkin lähes kolmekymppinen, koska oli kuulemma tullut isäksi 18-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija # 8379 & 8384, oletko yksi ja sama henkilö? Sulla on aika usein kummallisia ja jopa utopistisia toiveita/veikkauksia mitä tulee salkkareiden sukulaisuus- ja parisuhteisiin...:D
Kuten on jo toistuvasti nähty, tässä sarjassa voi tapahtua melkein mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä keittiössä joku kun vasta Anton tai Janne livautti sen tilauslappusen pikku luukusta eteenpäin. Siis siitä takaseinästä missä seisotaan palvelemassa asiakkaita. Tosin jos miettii niin se luukku oli niin reunassa heilurioveen nähden, että sinne tkahuoneeseenhan se lappu meni. Kokki käy jos muistaa sen sieltä joskus hakemassa keittiöön, ja keittiö on.... No en tiedä missä :D
Ihan ot:na. Taitaa Sannia näyttelevä Kerttu olla samanlainen kuin rollihahmonsa. Käy varmaan läpi kaikki nuoret miehet :D :D
Kuinka niin? Onko jotai näytettä tai juttua ollut, että Kerttu Rissanen olisi hölmöillyt jotain?
Mä en hölmöilyistä tiedä, mutta sehän seurusteli ekaks Jannen näyttelijän Hemmo Karjan kanssa, sitten siirty Talen näyttelijään ja nyt seurustelee Antonin näyttelijän kanssa :D
Mihin perustat nämä väitteesi? Missä vaiheessa on ollut Emil Hallbergin kanssa ja miten niin seurustelee Janne Saarisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä keittiössä joku kun vasta Anton tai Janne livautti sen tilauslappusen pikku luukusta eteenpäin. Siis siitä takaseinästä missä seisotaan palvelemassa asiakkaita. Tosin jos miettii niin se luukku oli niin reunassa heilurioveen nähden, että sinne tkahuoneeseenhan se lappu meni. Kokki käy jos muistaa sen sieltä joskus hakemassa keittiöön, ja keittiö on.... No en tiedä missä :D
Ihan ot:na. Taitaa Sannia näyttelevä Kerttu olla samanlainen kuin rollihahmonsa. Käy varmaan läpi kaikki nuoret miehet :D :D
Kuinka niin? Onko jotai näytettä tai juttua ollut, että Kerttu Rissanen olisi hölmöillyt jotain?
Mä en hölmöilyistä tiedä, mutta sehän seurusteli ekaks Jannen näyttelijän Hemmo Karjan kanssa, sitten siirty Talen näyttelijään ja nyt seurustelee Antonin näyttelijän kanssa :D
Höpö höpö. Ei se oo "siirtyny" noihin kahteen viimeisimpään ollenkaan. Missään vaiheessa.
ihan on kyllä lehdissä ainakin ollut juttua, mäkin olen siitä lukenut vaikka en ap olekaan. googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ei se oo "siirtyny" noihin kahteen viimeisimpään ollenkaan. Missään vaiheessa.
ihan on kyllä lehdissä ainakin ollut juttua, mäkin olen siitä lukenut vaikka en ap olekaan. googlaa.
En ota kantaa onko seurustellut vai ei, mut eiks se oo vähän nihkeetä näytellä jossain sarjassa ja vastanäyttelijöistä oot seurustellu kolmen kanssa? En sano et pitäs joku pyhä neitsyt olla mut meininki on aika kiertopalkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin auttaa. Tässä tuoreimmasta suhteesta: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Salatut-elamat-sarjan-kulisseissa-yl…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa, että tuo uusi lavaste on syönyt aika paljon rahaa. Luvassa voi siis olla vielä jonkin aikaa säästelyhetkiä. Ja näinä aikoina muutenkin budjetti on pienempi.
Vaikkakin taso on esim. huhti-toukokuusta jo noussut ylöspäin. :)
Mistä olette saaneet päähänne, että kyseessä olisi lavaste? Ihan hyvinhän kyseinen ovi ja talo voi olla siellä Munkassa, ja koska se on todettu sen verran samankaltaiseksi Huvilakadun kanssa, on se otettu käyttöön. Koko katua ei tietenkään kuvata, koska se ei olisi tarpeeksi samankaltainen alkuperäisen kanssa.
Tuhmat tädit-nettisarja, joka alkaa marraskuussa, kuvataan muuten oikeasti Huvilakadulla! Ohikulkijat on laittaneet siitä havaintoja mm Instagramiin, siellä kuvattiin ainakin muutama viikko sitten. Piristävää!
Joo kuule ei.
Niin mitä ei? Vastasitko nyt lavasteisiin vai siihen, että nettisarja kuvataan Huvilakadulla? Näin nimittäin ihan tosi on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein lehdissä ollut juttua. Iltasanomissa ja Seiskassa. Näissäkin jutuissa Janne Saarisen kanssa ovat sanoneet olevansa pelkkiä ystäviä, joten mitään todisteita ei ole. Ja Emil Hallbergistä ei ole koskaan ollut mitään juttua, että olisivat Kertun kanssa yhdessä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla pottuperunat eroaa perunoista/potuista?
Tätä minäkin ihmettelin. Eikä tuota ilmeisesti käytetä edes missään murteessakaan.
Ismo ja Ismon pottuperunat. Tekeeköhän se kenties kanttarellikeltavahveroita lisukkeeksi?
Tommoset pottuperunajutut vaan korostaa sitä, miten saakelin ärsyttävä Ismo on. En tiedä onko sen tarkoitus olla jotenkin mukavan arkinen ja maanläheinen hahmo, mutta itseäni Ismo on viime aikoina alkanut vaan raivostuttamaan.
Youtubessa on nyt salkkarijaksoja 2000-luvun alusta ja kyllä niissä on vain jotain todella timanttista nykyisiin jaksoihin verrattuna. Katson näitä nykyisiäkin ja tykkään, mutta alkuaikoina oli enemmän realismia mukana ja parempia näyttelijöitä. Ei hyvään sarjaan vaadita jatkuvia extreme-juonenkäänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein lehdissä ollut juttua. Iltasanomissa ja Seiskassa. Näissäkin jutuissa Janne Saarisen kanssa ovat sanoneet olevansa pelkkiä ystäviä, joten mitään todisteita ei ole. Ja Emil Hallbergistä ei ole koskaan ollut mitään juttua, että olisivat Kertun kanssa yhdessä olleet.
Aww pusipusi kylläpä sulla menee tunteisiin
Unohdin ihan, että Camillan lisäksi Sebastian omistaa Amandan toisen puoliskon. Aika vähän Sebastian on ollut mukana Amandan toiminnassa. Segen Rovaniemen reissua ennen mainitsi vain, ettei pärjää Amadeuksen kanssa yksin. Eikö Sergei omista Amandasta mitään?