Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Tykkään Oliverista kyl tosi paljon nykyään!
Eikö muut mammat oo tuhottoman ihastuneita Antoniin? OOnko mä ianoa
Vierailija kirjoitti:
Yäk
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö ne ruuat Amandassa? Mä olen ajatellut, että ne toimitetaan jostain muualta. Koska IKINÄ ei ole ketään näkynyt Amandassa kokkailemassa, eikä siellä taida edes mitään varsinaista keittiötilaakaan olla, vaan toimistopöydät, pukukopit ja viinikaappi.
Samaa ihmettelen. Kyllä Barbaarin takahuoneessa aikanaan roolihahmot pilkkoivat kasviksia ym. Ja löytyi sieltä kunnon kylmiökin. Jannekin olisi koulutukseltaan kokki, en tiedä tosin onko valmistunut vielä.
Minusta mm. Janne, Sebu, Kari, Aki, Jiri, jne on kuumempia kuin Lima-Anton.
Vierailija kirjoitti:
Anton on ihan tyylikkään näköinen kaveri, plussaa myös pituudesta. Nistiys on kuitenkin useimmille naisille aika suuri turn off, se selittänee, miksi olet yksin ajatuksinesi. Ailahtelevainen, kiukutteleva luonne ei myöskään vetoa naisiin, moni nainen ei halua elää miehen kanssa joka on kuin pms-oireinen ämmä, vaan haluaa pikemminkin jopa itseään vakaamman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EOE! Amandassa on asiakas joka osaa puhua!
Siis onko Amandan rafla luomuravintola vai mikä tää juttu oli?
Juttu oli se, että Antonila pinna kireellä ja piti saada juonen käänne, jossa rähjää jolle kulle. Oli kätevää kirjoittaa tuohon kohtaan vaativa asiakas.
Joo mutta se oli aika tyhmä veto käsikirjoitukselta. Ja miksi ne ei voi edes kerran palkata jonkun näyttelemään sivuosaa Amandan kokkina? Ei vaatis kuin kokin asun ja jonkun mimmin tai jampan häsläämään lavasteisiin. Onhan Amandalla varaa kuitenkin kahteen tatjoilijaan ja luomueväisiin. Camilla vielä haukkui Jirtsukan bisnestaidot...
Siis mitenniin tyhmä veto? :D
Huuhkaja haluaa luomua, mutta ei osaa tilata sitä ja sitten kitisee ruuasta. Olisin lima-antonina saanut raivarin ihan ilman viekkareitakin. Mut mä en ookaan hienopersepuljun kyökkipiika :-))
Onko maskeeraaja vaihtunut vai enkö ole aikaisemmin huomannut että suurimmalla osalla hahmoista, myös miehillä, on ihan järkyttävät meikkivoiderajat? :D
Vierailija kirjoitti:
Onko maskeeraaja vaihtunut vai enkö ole aikaisemmin huomannut että suurimmalla osalla hahmoista, myös miehillä, on ihan järkyttävät meikkivoiderajat? :D
Ja siis liian tummaa meikkivoidetta, eihän mitään rajoja olisi jos voiteet olisivat oikean sävyisiä.
Jaah, mitähän asiatonta mun kommenteissa oli :D Koskien hahmojen liian tummia meikkivoiteita.
Vierailija kirjoitti:
Jaah, mitähän asiatonta mun kommenteissa oli :D Koskien hahmojen liian tummia meikkivoiteita.
No just se :)
Ainakin stylisti on todella mielikuvitukseton :D Lähes jokaselle sarjan henkilöllä, ei väliä onko mies vai nainen, on melkein samanlainen villakangastakki. Sebulla ja Mariannalla täsmälleen samanlaiset pipot ja muutenkin kaikki pihlajakatulaiset on ihan saman näkösiä keskenään :D Sanni taitaa olla ainoa joka pukeutuu eri tavalla kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin stylisti on todella mielikuvitukseton :D Lähes jokaselle sarjan henkilöllä, ei väliä onko mies vai nainen, on melkein samanlainen villakangastakki. Sebulla ja Mariannalla täsmälleen samanlaiset pipot ja muutenkin kaikki pihlajakatulaiset on ihan saman näkösiä keskenään :D Sanni taitaa olla ainoa joka pukeutuu eri tavalla kuin muut?
Joo ja vaatetyylin lisäksi kaikilla sarjan naisilla lukuunottamatta Sannia, Lettiä ja Alissaa on samanväriset hiukset sävyä myöten. Oli raivostuttavaa, että Miia-Kirsi oli stailattu vaatteita ja hiusväriä sekä hiustyyliä myöten ihan Evan näköiseksi, kun muutenkin kasvonpiirteet samantyyppiset. Piti pariin kertaan hieraista silmiä että kuka toi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis liian tummaa meikkivoidetta, eihän mitään rajoja olisi jos voiteet olisivat oikean sävyisiä.
Mulla on jo pidemmän aikaa häirinnyt Lindan meikkivoide, joka on ihan liian oranssi, mutta tämän päivän jaksossa myös Iidan meikkivoide häiritsi. En ole edes huomannut sen kummempaa pakkelikerrosta muilla näyttelijöillä, vaikka toki meikkiä kaikilla on pakostakin.
MARGAERY LIVES BITCHES SHE LIVES
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Esim Varaiidan naama oli tosi likaisen ja sottaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö ne ruuat Amandassa? Mä olen ajatellut, että ne toimitetaan jostain muualta. Koska IKINÄ ei ole ketään näkynyt Amandassa kokkailemassa, eikä siellä taida edes mitään varsinaista keittiötilaakaan olla, vaan toimistopöydät, pukukopit ja viinikaappi.
Samaa ihmettelen. Kyllä Barbaarin takahuoneessa aikanaan roolihahmot pilkkoivat kasviksia ym. Ja löytyi sieltä kunnon kylmiökin. Jannekin olisi koulutukseltaan kokki, en tiedä tosin onko valmistunut vielä.
Helenahan jossain vaiheessa pyöri salissa kokin asu päällä, mutta kukaan ei oo Hellun jälkeen tarttunut puikkoihin?
Ja jossain jaksossahan joku tarjoilija (olisiko ollut Anton) vei pöydästä tilauslapun kassakoneen takana olevan seinän luukkuun, joka ilmeisesti oli olevinaan luukku keittiön ja salin välillä?
Onhan siellä keittiössä joku kun vasta Anton tai Janne livautti sen tilauslappusen pikku luukusta eteenpäin. Siis siitä takaseinästä missä seisotaan palvelemassa asiakkaita. Tosin jos miettii niin se luukku oli niin reunassa heilurioveen nähden, että sinne tkahuoneeseenhan se lappu meni. Kokki käy jos muistaa sen sieltä joskus hakemassa keittiöön, ja keittiö on.... No en tiedä missä :D
Ihan ot:na. Taitaa Sannia näyttelevä Kerttu olla samanlainen kuin rollihahmonsa. Käy varmaan läpi kaikki nuoret miehet :D :D
Nää on juonareita, mutta Iljan on kaapannut Jenni joka tulee takasin sarjaan.