Sivut

Kommentit (27326)

On Se kumma miten yhdelle kerrostalolliselle ihmisiä tapahtuu niin paljon asioita :D ja eikö siinä talossa asu muita! Onko Se koko kerrostalo vaan näitä tyyppejä... Joskus aikoinaan asunnoista tuli ulos ihan tuntemattomia

• ylös 58
  • alas 1

Ootteko koskaan kattonu tarkemmin minkälainen tausta näkyy kun ne avaa ulko-oven? Taalasmailla esim ulko-oven takana heti seinä, mutta kun kuvataan käytävää Nii siinä oven edessä on pelkkää tyhjää tilaa :D

• ylös 23
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksei niillä ole väliovia vaan suoraan ulko-ovi? Missään kerrostalossa, jossa olen ollut, ei ole ollut vain yhtä ovea.

• ylös 13
  • alas 28

Jaksojen nimistä päätellen ainakin koko tämän vuoden loppuun Marianna pysyy vielä kuvioissa. Ei tuota jaksa, seuraan vain Lariasta netistä niin kauan, että Marianna häipyy.

• ylös 11
  • alas 2

Muistanko mä oikein, että Helenan alunperin tullessa sarjaan sillä oli joku Fifi-niminen pikkukoira ja sen Romeon veli kävi Hellulla rattopoikana?

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija
Palaako Peppi takasin taas "pysyvästi"? Toivottavasti Marianna on siihen mennessä nujerrettu.

Mä niin toivon ettei se etiopialaisotsa palaa enää ikinä vinkumaan Pihlajakadulle. Tai sen muita syyttelevä äiti joka ei pitänyt lapsestaan itse huolta vaan lykkäsi sen muiden ristiksi.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija
Muistanko mä oikein, että Helenan alunperin tullessa sarjaan sillä oli joku Fifi-niminen pikkukoira ja sen Romeon veli kävi Hellulla rattopoikana?

Jeps

• ylös 5
  • alas 1

Eikö Heidi yhtään ihmettele että Miksi Marianna tuntee vaan muka sekopäitä.. Lari on muka hullu,nyt yks kaks sergei on hullu jne..kaikilla on kuitenkin yhteinen nimittäjä: Marianna.

• ylös 15
  • alas 1

Eikä kukaan vieläkään kaipaa niitä avaimia Sergein asuntoon? Taalasmailtahan Marianna nappasi ne avaintelineestä.
Mites siinä kävi kun muistan että yksi jakso päättyi niin että Marianna oli sergeillä ja Sergei tuli kotiin? En katsonut seuraavaa jaksoa silloin ja unohtui koko juttu.

• ylös 6
  • alas 1

Sitä oon aina miettiny, että eikö Taalasmaiden keittiön ikkunasta pitäis näkyä rappukäytävään ku ottaa huomioon ulko-oven paikan?

• ylös 41
  • alas 0

Aika jännää, että teinit (Tale, Elias, Iida ja Sanni) aloittivat samaan aikaan lukion mutta Sanni on vasta 16 mutta Tale täyttääkin jo 18 ja Lari ollut 18 jo kauan vaikka oli samalla luokalla poppoon kanssa yläasteella.

• ylös 43
  • alas 2

Miksi Nella puhuu kirjakieltä aika usein ja aika aikuismaisesti? En usko että moni 10-vuotias puhuu esim. "Hei isä, oletko ihan höhlä, en saa syödä vielä"
Jotenki toi on vaa jääny häiritsemään..
Miksi kenelläkään ei ole lemmikkejä?
Miksi asiakkaat eivät koskaan melkein puhu mitään maksaessaan vaikka amandassa?

• ylös 53
  • alas 4
Vierailija
Miksi Nella puhuu kirjakieltä aika usein ja aika aikuismaisesti? En usko että moni 10-vuotias puhuu esim. "Hei isä, oletko ihan höhlä, en saa syödä vielä"
Sebastianillahan oli se Ritva...

• ylös 39
  • alas 1

Sit se että niiden kesäloma alko kun oli vielä kunnolla lunta maassa? Ja nyt yhtäkkiä ne kai palas kouluun ja kulkee nyt shortsheissa.
Sit ne yrittää vähän mielestäni piilotella iidaa kerrosvaatteiden alle ja ei kuvaa sitä silleen usein että se näkyis kokonaan, kun se ei taida oikeen anorektikko enään ollakkaan.. Lihaa on kyllä luidenpäällä, en tarkoita haukkua.

• ylös 44
  • alas 2
Vierailija
Vierailija
Sebastianillahan oli se Ritva...
nojoo ja helenalla koira, mutta eikö kellään ole esim kissoja, eikä kukaan lapsista ole edes hinkunut lemmikkejä?

• ylös 26
  • alas 1

Miksei Helena huomaa että Sergayn avaimet puuttuvat? Arh. Ja nyt, kun sairaalassa tutkivat mitä lääkettä Sergay veti niin luulisi että Mariannen omat pilsut paljastuisi sieltä. Mutta kai alkaa jankkaus Sergaylle "miksi vedät näitäkin, vaikka sulla on jo unitabut, blaablaa". Ja sama sen kirjeen kanssa. Eikö oma äiti tunnista poikansa käsialaa?

Teinien kuviot on todella kuluneita ja tylsiä.

• ylös 28
  • alas 4

Sivut

Ketju on lukittu.