Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi Eva kokee oikeudekseen kiukutella ja syytellä Monicaa Jirin kanssa olemisesta, kun itse olivat eronneet Jirin kanssa jo pitkään Monican ja Jirin jutun aikaan ja itse sitä paitsi vei Monican miesonnen Tinderistä, vaikka tiesi tasan tarkkaan että Monica olisi halunnut tavata Pietarin.
Mietinpä vaan, millainen ystävä menee iskemään ja kiinnostuu juuri sellaisesta miehestä, johon paras ystävänsä on juuri osoittanut kiinnostusta. Eli mielestäni ei todellakaan olisi Evan asia sanoa, että "Mä kun luulin että meistä vois vielä tulla ystäviä, nyt se ei oo enää mahdollista", kun itse aloitti toisten miesten iskemisen.
Kiva homma et sarjassa on edes yksi hahmo Jutta joka asuu kaukana pihlajakadusta, mutta käy silti aina välillä tekemässä visiittejä Iidan luona. Yleensä kaikki poistuu kokonaan sarjasta jos muutetaan kauas pois.
Jos vielä yksikin viestini poistuu niin ilmiannan tämän ketjun.
Kallehan tietää totuuden Jutasta ja Jutan ja Karin väleistä. On tainut Karin junttimaiseen käytökseen ja suvaitsemattomuuteen kyllästyneenä jopa irvailla Karille tästä. Odotan innolla Kallen reaktiota kun kuulee kenen kanssa Ulla olikaan Ismolla treffit järjestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Herukkaa ei ole koko syksynä näkynyt. Onko poistumassa kokonaan kuvioista? Ja missä Oliver on? On kyllä tosi turha hahmo, mutta toisaalta eihän Oliver pysty mitenkään poistua sarjasta ellei hahmo kuole, mutta taitais olla jo vähän liikaa jos Sebastianin kaikki lapset kuolee.
MISTÄ ALAPEUKKU!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos taalas olisi esine, mikä olisi niiden valmistaja? -Taalasmaakari!
Mikä on Aaron lempiravintola? -Kynsilaukka!
Oliko Ojalan pojalla juhlien jälkeen paha krapula? -Kenpä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän Iidalla ja Jannella voisi olla sutinaa. Toisaalta Iida alkaa olla niin turha hahmo, että sama vaikka poistuisi kokonaan.
Todennäköisesti Iidalla on seuraavaksi sutinaa Sebastianin kanssa. Miksi se on paha asia? Ikä on vain numeroita kun molemmat ovat aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on samanlainen kuin Alissa. Itsekäs ja rahan ahne, ajattelee vain rahaa.
Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerttu Rissanen on kyllä upea nainen.
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Ei ole, vaan pikkutyttö.
21-vuotias ei ole pikkutyttö vaan aikuinen nuori nainen. Kerttu on kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerttu Rissanen on kyllä upea nainen.
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Ei ole, vaan pikkutyttö.
21-vuotias ei ole pikkutyttö vaan aikuinen nuori nainen. Kerttu on kaunis nainen.
Jaa, täällä ilmeisesti ajatellaan että parikymppinen on pikkutyttö. Selvä.
Viikonkurkistuksesta jäi mietityttämään kuka on Pauli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herukkaa ei ole koko syksynä näkynyt. Onko poistumassa kokonaan kuvioista? Ja missä Oliver on? On kyllä tosi turha hahmo, mutta toisaalta eihän Oliver pysty mitenkään poistua sarjasta ellei hahmo kuole, mutta taitais olla jo vähän liikaa jos Sebastianin kaikki lapset kuolee.
MISTÄ ALAPEUKKU!?!?
Viesti oli minun. Älä yritä esittää minua.
En tiedä onko salatut elämät ihan minun ohjelmanu. Olen nähnyt viisi vuotta painajaisia sarjan tapahtumista. Ampumisia, huumeita, alkoholia, väkivaltaa, kiristystä, riitelyä. En tiedä kestänkö olen jopa tullut vähän vainoharhaiseksi.
Olisko Pauli ollut Nooran mies Keniassa?
Jokohan nyt Alissan äiti ilmestyy?
Veikkauksia kuka kaappaa Alissan?
Vierailija kirjoitti:
Viikonkurkistuksesta jäi mietityttämään kuka on Pauli?
Veikkaan: Pauli on Violan isä ja se on kuollut. Linda kysyy Aarolta oliko sillä osuutta Paulin kuolemaan?
Vierailija kirjoitti:
Jokohan nyt Alissan äiti ilmestyy?
Veikkauksia kuka kaappaa Alissan?
Sergei voisi kaapata kostoksi, koska Alissa kiristää Segeä.
Ja säälittelijät voi rauhoittua!
Mistä Alissa saanut rahaa? Kun taas jo ihan freessinä kulkee soppailupussit käsissään.
Jahas, ikäerohullu/Sannivihaaja taas vaihteeksi keskustelee itsensä kanssa.