Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
3821/27326 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollukin niin ikävä noita Ullapullan hääräilyjä ja tempauksia!

Mun mielestä toi rohtojuttu meni jo vähän yli,ei tommosta kukaan harrasta saati usko.Missään!

Vierailija
3822/27326 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi rohtojuttu meni jo vähän yli,ei tommosta kukaan harrasta saati usko.Missään!

Paitsi Ulla Taalasmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3823/27326 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi Ulla Taalasmaa

Joo mutta silti.En osaa selittää,mut surkea,ihan älytön,naurettava ja täysin utopistinen tempaus!Ei oo aiemmin vastaavaa ollu salkkareissa.

Siis kaikki nämä kalat wc-pytyssä ja hypnotisoinnit asuntoihin luvattomasti menot on vielä semmosia juttuja mitä uskois tapahtuvan ja toimivan...mutta että tyyliin basillikaa ja tilliä sekaisin laittamalla saa aikaseks jonku hemmetin lemmenrohdon!

Vierailija
3824/27326 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto,että toi iida on lihonnu.Onkohan sillä joku sairaus?Valtavan paksut nilkatkin..

Nythän se on hoikistunut paljon! Vielä vajaa vuos sitte oli oikeesti aika iso :D

Vierailija
3825/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ilmestyneen Seuran välissä ilmestyvässä TV-maailmassa on huikeita juonipaljastuksia. Totuuden paljastuminen satuttaa aivan niin kuin oli arvattavissakin.

Vierailija
3826/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ilmestyneen Seuran välissä ilmestyvässä TV-maailmassa on huikeita juonipaljastuksia. Totuuden paljastuminen satuttaa aivan niin kuin oli arvattavissakin.

Minulla on hirveä päivä kun sukulaiseni, jonka kanssa joudun elämään pakosta suuttui minulle kun uskalsin kyseenalaistaa, onko sopivaa mainita radiouutisissa, että veronpalautukset maksetaan tänään.  Suuttui siinä samassa  sitten muustakin. Itse en siis saanut veronpalautuksia ja suutuin asian maininnasta. Onneksi noiden juonipaljastuksien lukeminen lehdestä salaa kaupassa piristi minua hieman.

Vierailija
3827/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tännekin! :) muista vaan varoittaa ensin ennen kun laitat ettei joku vedä raivareita kun spoilataan.

Vierailija
3828/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jaksossa Jannen muistellessa näytettiin vanhaa Iidaa, ja oli kyllä ennen todella hoikka ja nätti. Onhan hänen lihomisestaan jo aikaa, mutta en vieläkään ole tottunut, hänelle ei yhtään sovi tuo pyöreys.

Vierailija
3829/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tännekin! :) muista vaan varoittaa ensin ennen kun laitat ettei joku vedä raivareita kun spoilataan.

Tuolta löytyy

http://www.vauva.fi/keskustelu/2423906/spoiler_7_paivaa_lehden_juonipal…

Vierailija
3830/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolta löytyy

http://www.vauva.fi/keskustelu/2423906/spoiler_7_paivaa_lehden_juonipal…

Huomasinkin jo. :)

Vierailija
3831/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuolla iidan näyttelijällä oikein oli kun päästi itsensä siihen kuntoon. Onkohan oikeesti joku sairaus.. nyt on tosin jo paljon hoikistunut.

Vierailija
3832/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Eevaa. Toivottavasti upea Monica palaa yhteen Sebastianin kanssa ala seukkaamaan tympeän narisija-Eevan kanssa.

Vierailija
3833/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää Eevaa. Toivottavasti upea Monica palaa yhteen Sebastianin kanssa ala seukkaamaan tympeän narisija-Eevan kanssa.

*Eikä ala seukkaamaan...

Vierailija
3834/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta noi on molemmat ärsyttäviä.

Vierailija
3835/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Monica/Sebastian alkaa olee niin kulunu juttu jo.

Vierailija
3836/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi Monica/Sebastian alkaa olee niin kulunu juttu jo.

Samaa mieltä. Musta olis just hyvä jos monica ja eva alkais seurustelemaan.

Vierailija
3837/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidahan alkoi lihomaan anoreksia-juonikuvionsa jälkeen. Olisikohan hänen pitänyt hieman laihduttaa tuota juonikuviota varten, ja sitten laihduttamisen jälkeen lähtenyt lihomaan takaisin ja vähän ylikin.

Vierailija
3838/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidahan alkoi lihomaan anoreksia-juonikuvionsa jälkeen. Olisikohan hänen pitänyt hieman laihduttaa tuota juonikuviota varten, ja sitten laihduttamisen jälkeen lähtenyt lihomaan takaisin ja vähän ylikin.

Enpäs edes ajatellut tätä vaihtoehtoa. Joo ihan voisi olla mahdollista. Oli anoreksia aikoihin todella hoikka.

Vierailija
3839/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei minusta iida enää kamalan pyöreä ole. Vähän toki mutta ei nyt minusta ihan kauhean pahalta näytä. Vuosi takaperin oli vielä toisin.

Vierailija
3840/27326 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida on tällä hetkellä oikein nätti ja hyvännäköisessä koossa. Ei kaikkien tarvitse olla aivan hoikkeleita.

Ketju on lukittu.