Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollukin niin ikävä noita Ullapullan hääräilyjä ja tempauksia!
Mun mielestä toi rohtojuttu meni jo vähän yli,ei tommosta kukaan harrasta saati usko.Missään!
Paitsi Ulla Taalasmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollukin niin ikävä noita Ullapullan hääräilyjä ja tempauksia!
Mun mielestä toi rohtojuttu meni jo vähän yli,ei tommosta kukaan harrasta saati usko.Missään!
Paitsi Ulla Taalasmaa
Joo mutta silti.En osaa selittää,mut surkea,ihan älytön,naurettava ja täysin utopistinen tempaus!Ei oo aiemmin vastaavaa ollu salkkareissa.
Siis kaikki nämä kalat wc-pytyssä ja hypnotisoinnit asuntoihin luvattomasti menot on vielä semmosia juttuja mitä uskois tapahtuvan ja toimivan...mutta että tyyliin basillikaa ja tilliä sekaisin laittamalla saa aikaseks jonku hemmetin lemmenrohdon!
Vierailija kirjoitti:
Hitto,että toi iida on lihonnu.Onkohan sillä joku sairaus?Valtavan paksut nilkatkin..
Nythän se on hoikistunut paljon! Vielä vajaa vuos sitte oli oikeesti aika iso :D
Tänään ilmestyneen Seuran välissä ilmestyvässä TV-maailmassa on huikeita juonipaljastuksia. Totuuden paljastuminen satuttaa aivan niin kuin oli arvattavissakin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ilmestyneen Seuran välissä ilmestyvässä TV-maailmassa on huikeita juonipaljastuksia. Totuuden paljastuminen satuttaa aivan niin kuin oli arvattavissakin.
Minulla on hirveä päivä kun sukulaiseni, jonka kanssa joudun elämään pakosta suuttui minulle kun uskalsin kyseenalaistaa, onko sopivaa mainita radiouutisissa, että veronpalautukset maksetaan tänään. Suuttui siinä samassa sitten muustakin. Itse en siis saanut veronpalautuksia ja suutuin asian maininnasta. Onneksi noiden juonipaljastuksien lukeminen lehdestä salaa kaupassa piristi minua hieman.
Vierailija kirjoitti:
Laita tännekin! :) muista vaan varoittaa ensin ennen kun laitat ettei joku vedä raivareita kun spoilataan.
Yhdessä jaksossa Jannen muistellessa näytettiin vanhaa Iidaa, ja oli kyllä ennen todella hoikka ja nätti. Onhan hänen lihomisestaan jo aikaa, mutta en vieläkään ole tottunut, hänelle ei yhtään sovi tuo pyöreys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tännekin! :) muista vaan varoittaa ensin ennen kun laitat ettei joku vedä raivareita kun spoilataan.
Tuolta löytyy
http://www.vauva.fi/keskustelu/2423906/spoiler_7_paivaa_lehden_juonipal…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta löytyy
http://www.vauva.fi/keskustelu/2423906/spoiler_7_paivaa_lehden_juonipal…
Huomasinkin jo. :)
Mikähän tuolla iidan näyttelijällä oikein oli kun päästi itsensä siihen kuntoon. Onkohan oikeesti joku sairaus.. nyt on tosin jo paljon hoikistunut.
En voi sietää Eevaa. Toivottavasti upea Monica palaa yhteen Sebastianin kanssa ala seukkaamaan tympeän narisija-Eevan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää Eevaa. Toivottavasti upea Monica palaa yhteen Sebastianin kanssa ala seukkaamaan tympeän narisija-Eevan kanssa.
*Eikä ala seukkaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Musta noi on molemmat ärsyttäviä.
Mun mielestä toi Monica/Sebastian alkaa olee niin kulunu juttu jo.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Monica/Sebastian alkaa olee niin kulunu juttu jo.
Samaa mieltä. Musta olis just hyvä jos monica ja eva alkais seurustelemaan.
Iidahan alkoi lihomaan anoreksia-juonikuvionsa jälkeen. Olisikohan hänen pitänyt hieman laihduttaa tuota juonikuviota varten, ja sitten laihduttamisen jälkeen lähtenyt lihomaan takaisin ja vähän ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Iidahan alkoi lihomaan anoreksia-juonikuvionsa jälkeen. Olisikohan hänen pitänyt hieman laihduttaa tuota juonikuviota varten, ja sitten laihduttamisen jälkeen lähtenyt lihomaan takaisin ja vähän ylikin.
Enpäs edes ajatellut tätä vaihtoehtoa. Joo ihan voisi olla mahdollista. Oli anoreksia aikoihin todella hoikka.
Mutta ei minusta iida enää kamalan pyöreä ole. Vähän toki mutta ei nyt minusta ihan kauhean pahalta näytä. Vuosi takaperin oli vielä toisin.
Iida on tällä hetkellä oikein nätti ja hyvännäköisessä koossa. Ei kaikkien tarvitse olla aivan hoikkeleita.