Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Jiri on huono isä ei vauvaa tollee jätetä
Kops. Ajattelin ensin, että joko Nella läpsäsee Jiriä tai Jiri Nellaa, mutta sitten tuo vauva tippu lattialle. xd
AIka feikki eikä vauva itkeny ollenkaa. Tuleeko Magnuksesta nyt joku sairas lapsi jolla paha aivovaurio
Jiri vois nyt muuttaa Mustavaaroille siks aikaa, kun Camilla asuu Majatalossa. Ja sit ne vois rakastua ja elää onnellisina elämänsä loppuun asti.
-Ainiin, Salkkarit. Ei tunne käsitettä onnellinen parisuhde.
Olin varma et Nella suutuspäissään tiputtaa Magnuksen mut onneks ei ihan sillee ois ollu aika hurjaa
Eikö ookki tylsää ku nuo kanavagrafiikat paljastaa ennen cliffhangeria että jakso loppuu.
EI JUMALAUTA jos Sergei lähtee sarjasta pois. Yksi niitä todella harvoja näyttelijöitä joita pystyy katsomaan. Unohtamatta niitä mahtavia kettuiluja milloin kenellekin, yleensä Stuballe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sergei kuolee yhyyyyyyyy
Höpö höpö!!!
Lueppa juonipaljastukset ja haastattelut
No mitä niistä muka selviää?
Ei mitään. Kammottava kohtalo tarkoittaa todennäköisesti ihan muuta kuin kuolemaa.
Sebastian ja Camilla yhteen!
Vierailija kirjoitti:
AIka feikki eikä vauva itkeny ollenkaa. Tuleeko Magnuksesta nyt joku sairas lapsi jolla paha aivovaurio
Tuskin kun jo Taigalla on. Sen sijaan oppimisvaikeudet voisi ilmetä vasta vaikka kouluikäisenä tms
Vierailija kirjoitti:
Olin varma et Nella suutuspäissään tiputtaa Magnuksen mut onneks ei ihan sillee ois ollu aika hurjaa
No Nella ei sellainen ole, Violasta olisi voinut odottaakin
Vierailija kirjoitti:
Sebastian ja Camilla yhteen!
Se keissi on niin nähty jo. Ei enää!
Jotain uutta nyt kummallekin. Sebu sais nyt hyvän aikaa olla sinkku ja hoidella ittensä kuntoon. Camilla vois vaikka töiden parista löytää uuden rakkauden, siis ei majatalosta.
Oon melko varma, että Alissa ei osannut kertoa uskottavaa tarinaa tai myöhemmin poikkeaa siitä eikä Sergein osallisuudesta voida olla varmoja.
Mitä Ismo kuvitteli saavuttavansa toisen miehen kuvan lähettämisellä? Jos on aikeissa tavata kyseisen henkilön kuitenkin, mistä treffailusta on loppupeleissä kyse, niin mitä ajatteli?
Alissalla on aika ohuet huulet ja neliönmallinen suu
Miksi Sergei on aina se joka joutuu kärsimään ja syyttömänä telkien taakse
Vierailija kirjoitti:
MTV3:n sivuilla oli kevään ohjelmiston esittelyä, jossa kerrottiin tämänkin sarjan jatkuvan jälleen tammikuussa ja jotain muutakin. Tuosta tekstistä sai sellaisen käsityksen, että joku hahmo oikeasti kuolee, eikä sekään lopeta vihamielisyyttä.
Olisi suostavaa linkata samalla itse teksti! :)
"Suomen suosituin ja pitkäkestoisin päivittäisdraama Salatut Elämät palaa joulutauolta ruutuun tammikuussa täyttäen huikeat 19 vuotta. Pihlajakadulla hormonit hyrräävät ja salaisuuksien keitos velloo sakeana. Vanhat synnit pulpahtelevat pintaan, uusia tehtaillaan koko naapuruston voimin, eikä kuolemakaan kuittaa kaikkia kaunoja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MTV3:n sivuilla oli kevään ohjelmiston esittelyä, jossa kerrottiin tämänkin sarjan jatkuvan jälleen tammikuussa ja jotain muutakin. Tuosta tekstistä sai sellaisen käsityksen, että joku hahmo oikeasti kuolee, eikä sekään lopeta vihamielisyyttä.
Olisi suostavaa linkata samalla itse teksti! :)
"Suomen suosituin ja pitkäkestoisin päivittäisdraama Salatut Elämät palaa joulutauolta ruutuun tammikuussa täyttäen huikeat 19 vuotta. Pihlajakadulla hormonit hyrräävät ja salaisuuksien keitos velloo sakeana. Vanhat synnit pulpahtelevat pintaan, uusia tehtaillaan koko naapuruston voimin, eikä kuolemakaan kuittaa kaikkia kaunoja."
Ei tuossa kyllä kenenkään tietyn hahmon kuolemaan viitata, tai ylipäätään siihen että joku kuolisi.
Voi Ismo 😂