Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
24181/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tuo puuduttava ikäjankkaus sekä alkoholin/seksin/yllättävien suhteiden paheksuminen! Tämä on FIKTIIVINEN, VIIHTEELLINEN saippuasarja, jonka katsominen on aikuisille täysin vapaaehtoista! Ja vanhemmat on vastuussa siitä mitä ohjelmia antaa lastensa katsoa. Lähettäkää palautetta kanavalle/tuotannolle, jos ahdistaa liikaa!

Pidetään tämä mielummin hyvän mielen ketjuna! :)

Vierailija
24182/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä viikon kurkistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24183/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ulla silloin laitto sen kalan sinne Kivirannan vessanpönttöön?

Vierailija
24184/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että markus luulis että laura ei huolehdi hygieniastaan ja että markus alkais kiinnostua elinasta

Vierailija
24185/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks Oliver ei oikeasti näe yhtään mitään.:)

Kyllä näyttelijä näkee. Ja tiedostaa varmasti kaikki moraalittomuudet.

Samoin Iidan näyttelijästä varmasti kamalaa olla keskellä tällaista juonikuviota.

Vierailija
24186/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks Oliver ei oikeasti näe yhtään mitään.:)

Kyllä näyttelijä näkee. Ja tiedostaa varmasti kaikki moraalittomuudet.

Samoin Iidan näyttelijästä varmasti kamalaa olla keskellä tällaista juonikuviota.

Onhan se nyt herranjumala niin kamalaa. EI kannata ryhtyä näytteljäksi. Anteeks oli pakko :D Lapsinäyttelijänä Oliverin kohdalla todennäköisesti kuvataan niin ettei oikeasti tapahdu mitään vaikka ruudussa siltä näyttääkin.

Vierailija
24187/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidahan oli yläastella silloin kuin Maria ja Sebastian oli yhdessä sekä Marian kuoleman aikana. Siitä on jokatapauksessa aikaa vähintään se kuusi vuotta ellei enemmän. Se on pitkä aika elämästä eikä Sebastian varsinaisesti ole enää mikään isähahmo enää. Ihan hyvin voisivat olla siis yhdessä. Ihmiset tekee asioista liian vaikeita.

Vierailija
24188/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jiri on aina ollut äärimmäisen rasittava. On ollut aikoja, jolloin on ollut jopa ihan siedettävä.

Vierailija
24189/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on kyllä ollut Karia kohtaan idiootti. Haikailee perään mutta käskee silti aina painua hel***in. Ymmärrän toki toisaalta, että risoo, kun saa kerran elämässään jutun selvitettyä ja sitten ei voi kertoa sitä, kun oma mies asialla.

Vierailija
24190/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidahan oli yläastella silloin kuin Maria ja Sebastian oli yhdessä sekä Marian kuoleman aikana. Siitä on jokatapauksessa aikaa vähintään se kuusi vuotta ellei enemmän. Se on pitkä aika elämästä eikä Sebastian varsinaisesti ole enää mikään isähahmo enää. Ihan hyvin voisivat olla siis yhdessä. Ihmiset tekee asioista liian vaikeita.

Hyväksyisitkö itse avosylin tuollaisen kuvion omassa lähipiirissäsi?

Vierailija
24191/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki tulossa: älä katso ohjelmaa, jos noin ahdistaa!

Vierailija
24192/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda on kyllä ollut Karia kohtaan idiootti. Haikailee perään mutta käskee silti aina painua hel***in. Ymmärrän toki toisaalta, että risoo, kun saa kerran elämässään jutun selvitettyä ja sitten ei voi kertoa sitä, kun oma mies asialla.

Mikseiköhän Kari kysele enempää niistä Lindan lahjuksista? Kuumottaisi Lindaa vuorostaan siitä asiasta. Korruptoitunut poliisi, johon ei voi luottaa työssään on aika paha juttu. Tykkään kyllä Lindasta (ja toivon Karin kanssa yhteenpaluuta), mutta ärsyttää vain tuo, että Lindan mielestä vain Kari on mokannut ja hän itse on puhdas pulmunen.

Vierailija
24193/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidan ja Sebun jutussa mua häiritsee ainoastaan se, että he ei mun mielestäni sovi yhteen :D Mutta tääkin olisi ollut järkevämpää niin, että Iida olisi kirjoitettu sarjasta ulos koska ei sillä ole ollut edes mitään tärkeitä juonikuvioita, ja Pinja Kanonin näyttelemä hahmo olisi ollut joku ihan uusi hahmo. En osaa ajatella tätä uutta Iidaa samana Sebun tytärpuolena kuin Rosan näyttelemä.

Vierailija
24194/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki tulossa: älä katso ohjelmaa, jos noin ahdistaa!

Osaatko toistaa jotain muutakin mantraa? Minua ei ahdista mikään ohjelmassa tapahtuva, mutta kyllä minulla on oikeus kysyä jos sinun/tuon kirjoittajan mielestä asia on täysin ok ja "ihmiset tekevät asioista liian vaikeita." Sillä ei ole minun ahdistumisieni kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
24195/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan jankataan ja ollaan negatiivisia. Pliis haluan vanhan miksi salkkareissa ryhmähengen takaisin :(

Vierailija
24196/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kurkistus oli kyllä tosi tylsä.

Vierailija
24197/27326 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se juttu on mitä Aki ja Sergei kuvaa marraskuussa? Lisää kaappausvideoita? Koska Alissasta on ensi viikolla toi video jo..

Vierailija
24198/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Monicaa ja Magnusta näytetään tälläkin viikolla! Tulee jotenkin tosi hyvä mieli, kun niitä katsoo.

Vierailija
24199/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangnus

Vierailija
24200/27326 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen nimeksi olisi pitänyt tullu August;

"Augustinuksen äiti Pyhä Monica, joka sai poikansa kääntymään kristinuskoon."

Ketju on lukittu.