Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
24121/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon muute Akin ja Salmen juonikuvio jatkuu?? Salmea ei oo näytetty pitkään aikaa. (Joka on ehk ihan hyvä) Lisää Mustavaaroja vaikka niitä näytetäänki eniten. Magnus on kiva nimi. Jiri ja Monica toivottavasti menee naimisiin, vaikka voihan siinä käydä niikin et Monica ei suostu mut tulee katumanpäälle ja ne menee naimisiin. Ees yks onnellinen perhe kiitos.

Vierailija
24122/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En v*ttu tiedä mitä ihmettä täällä jankataan, mutta lyhyesti tiivistettynä tässä on porukka puhunut, että olisi jees jos kerrankin tulisi joulujakso viimeisenä jaksona ennen joulutaukoa. Kaikki tietää, että jaksot on kuvattu kuukausia etukäteen. Jakson kuvausajankohdalla ei pitäisi olla mitään väliä sen kanssa mitä ruudussa pyörii. 

Unohda nyt se joulujakso! Keskustelu lähti Kätilöopiston ja Monican synnytyksen samanaikaisuudesta. En tiedä onko tätä suunniteltu, luulen että ei ole. Mutta ainakaan Salkkarit ei sijoitu nykyhetkeen. Salkkareissa eletään huhti-toukokuuta 2017.

Jaahas, nyt sitten myönnätkin että olit sen viestin alkuperäinen kirjoittaja? Tuolla aiemmin sanoit ettei sinulla ole hajuakaan koko asiasta. Jännä juttu :)

Mitä vittua nyt taas? En voi sanoa muuta kuin että en ymmärrä enää yhtään mitä tarkoitat. Ei tässä sekoilussa pysy perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24123/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica on paljon kauniimpi ilman meikkiä :)

Vierailija
24124/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iida ja Sebastian! Tunnen pientä iloa ikähullun takia :D

Ikähullun jankkaus ikäerosta oli rasittavaa, mutta pääpointti koko jutun etovuudessa ei kuitenkaan ole ikäero, vaan sen asetelema; joku täällä vertasi juttua Mariannan ja Sebastianin suhteeseen, mutta se ei ole sama asia. Marianna oli pitkään yhdessä Sebastianin kanssa ja naimisiinkin kerkesivät, kenties olisivat edelleen ellei Maria olisi kuollut. Sen jälkeen Sebastian on mielletty ja on itsekin mieltänyt Iidan kuin tyttärekseen, ja tytärpuoli onkin.

Tuntuu, että kyseinen kuvio tehtiin vain siksi että Iidan näyttelijä vaihtui. Kuten joku sanoi, koko juonikuvio ei olisi ollut uskottava tai tuskin edes tehty jos Rosa olisi edelleen Iidana. Uskon myös että jos Rosa olisi edelleen mukana, ihmiset pitäisivät asetelmaa pahempana ja väärempänä kuin nyt, kun koko hahmo on käytännössä uusi.

Vierailija
24125/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En v*ttu tiedä mitä ihmettä täällä jankataan, mutta lyhyesti tiivistettynä tässä on porukka puhunut, että olisi jees jos kerrankin tulisi joulujakso viimeisenä jaksona ennen joulutaukoa. Kaikki tietää, että jaksot on kuvattu kuukausia etukäteen. Jakson kuvausajankohdalla ei pitäisi olla mitään väliä sen kanssa mitä ruudussa pyörii. 

Unohda nyt se joulujakso! Keskustelu lähti Kätilöopiston ja Monican synnytyksen samanaikaisuudesta. En tiedä onko tätä suunniteltu, luulen että ei ole. Mutta ainakaan Salkkarit ei sijoitu nykyhetkeen. Salkkareissa eletään huhti-toukokuuta 2017.

Jaahas, nyt sitten myönnätkin että olit sen viestin alkuperäinen kirjoittaja? Tuolla aiemmin sanoit ettei sinulla ole hajuakaan koko asiasta. Jännä juttu :)

Mitä vittua nyt taas? En voi sanoa muuta kuin että en ymmärrä enää yhtään mitä tarkoitat. Ei tässä sekoilussa pysy perässä.

Lopeta tuo lapsellinen kiroilu. Sinä olet se joka on koko jutun ihan umpisolmuun laittanut ja sekoillut asioissa sekö jankannut. Joten joo, siinä mielessä olet oikeassa että tuossa sekoilussasi ei pysy enää perässä.

Vierailija
24126/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii voisko joku kertoa että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?

Kukaan ei edelleenkään väittänyt että siinä olisi jotain näsäviisasta. Tämä on sinulle jo monta kertaa sanottu. Lopeta jankkaaminen, teinihullu.

Kyllä väitti.

Ei väittänyt. Siitä ensimmäisen viestin kirjoittajasta väitettiin niin. Jos et kerta ole sama henkilö niin silloinhan asia ei kosketa sinua millään tavalla. Jos edelleen jankkaat että väitti, niin ne todisteet totta tosiaan löytyy muutama sivu taaksepäin. Etsi meille kaikille se kohta jossa niin väitettiin. Odotan mielenkiinnolla.

Mutta niin, olitkin trolli ja yksi teinihullun monesta persoonasta. Hanki hoitoa.

Siis mitä? Siis itsekin myönnät, että näin väitettiin, mutta piruuttasi luulet tahallasi minua joksikin toiseksi, vaikka vallan hyvin tiedät että puhun juuri siitä viestistä jota väitettiin näsäviisasteluksi?

En myönnä mitään sellaista mitä ei ole tapahtunut. Täällä nimenomaan sanottiin, että siinä alkuperäisessä viestissä Monicasta ja kätilöopistosta näsäviisastelit, ja josta koko asia lähti aivan sivuraiteille. Eli kaikki lähti sinun näsäviisastelustasi, jos sinä sen kirjoitit (tai sitten et, sinusta ei ota selvää.) Minä tiesin tasan tarkkaan mistä viestistä puhun, mutta sinä tulkitsit sen väärin ja aloit jankkaamaan jostain toisesta viestistä, mistä ei puhuttu. Koitapa katsoa kaikki nuo viestit läpi niin ehkä tajuat. Luultavasti kuitenkin jatkat jankkaamista ja sekoilet taas omiasi, ihan vaan jankkaamisen ilosta ja siitä, että pääset taas tahallasi ymmärtämään asioita väärin.

Vierailija
24127/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii voisko joku kertoa että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?

Kukaan ei edelleenkään väittänyt että siinä olisi jotain näsäviisasta. Tämä on sinulle jo monta kertaa sanottu. Lopeta jankkaaminen, teinihullu.

Kyllä väitti.

Ei väittänyt. Siitä ensimmäisen viestin kirjoittajasta väitettiin niin. Jos et kerta ole sama henkilö niin silloinhan asia ei kosketa sinua millään tavalla. Jos edelleen jankkaat että väitti, niin ne todisteet totta tosiaan löytyy muutama sivu taaksepäin. Etsi meille kaikille se kohta jossa niin väitettiin. Odotan mielenkiinnolla.

Mutta niin, olitkin trolli ja yksi teinihullun monesta persoonasta. Hanki hoitoa.

Siis mitä? Siis itsekin myönnät, että näin väitettiin, mutta piruuttasi luulet tahallasi minua joksikin toiseksi, vaikka vallan hyvin tiedät että puhun juuri siitä viestistä jota väitettiin näsäviisasteluksi?

En myönnä mitään sellaista mitä ei ole tapahtunut. Täällä nimenomaan sanottiin, että siinä alkuperäisessä viestissä Monicasta ja kätilöopistosta näsäviisastelit, ja josta koko asia lähti aivan sivuraiteille. Eli kaikki lähti sinun näsäviisastelustasi, jos sinä sen kirjoitit (tai sitten et, sinusta ei ota selvää.) Minä tiesin tasan tarkkaan mistä viestistä puhun, mutta sinä tulkitsit sen väärin ja aloit jankkaamaan jostain toisesta viestistä, mistä ei puhuttu. Koitapa katsoa kaikki nuo viestit läpi niin ehkä tajuat. Luultavasti kuitenkin jatkat jankkaamista ja sekoilet taas omiasi, ihan vaan jankkaamisen ilosta ja siitä, että pääset taas tahallasi ymmärtämään asioita väärin.

Minä en kirjoittanut kätilöopistosta mitään! Huomautin siitä, kun joku sen keskustelun edetessä väitti sarjan sijoittuvan esityshetkeen. Mitä "toista viestiä" sitten luulet minun tarkoittavan, mistä ei puhuttu? Et voi tietenkään tätä kertoa, vaikka olet niin viisas.

Vierailija
24128/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman yllätti Camillan reaktio, kun yleensä kätkää kaiken sisälleen jos on enemmän ihmisiä paikalla.

Mielestäni se oli koskettava kohtaus ja hyvin näytelty Noralta. Se on kuitenkin tiedetty, että Camillalle pikkusiskonsa on kaikki kaikessa ja on valmis tekemään mitä tahansa tämän puolesta (Heikin murha). Jo siinä saunan edessä kun näkivät Evan niin Camillan hätä oli aitoa.

Vierailija
24129/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä väitti.

Mitähän nyt taas.

Vierailija
24130/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä väitti.

Minä en kirjoittanut kätilöopistosta mitään! Huomautin siitä, kun joku sen keskustelun edetessä väitti sarjan sijoittuvan esityshetkeen. Mitä "toista viestiä" sitten luulet minun tarkoittavan, mistä ei puhuttu? Et voi tietenkään tätä kertoa, vaikka olet niin viisas.

Toinen viesti oli se josta jankkasit, eli päättärit sydäntalvella. Siitä en maininnut mitään vaan oletit että sitä tarkoitettiin. Kannattaisi keskustelun edetessä sitten selkeästi sanoa, kuka on kukin kirjoittaja ettei tule väärinkäsityksiä. Tottakai jos joku jatkaa keskustelua siitä mihin jäätiin niin olettaa, että kyseessä on sama henkilö.

Miksi edes puutut toisten keskusteluihin?

Vierailija
24131/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä väitti.

Toinen viesti oli se josta jankkasit, eli päättärit sydäntalvella. Siitä en maininnut mitään vaan oletit että sitä tarkoitettiin. Kannattaisi keskustelun edetessä sitten selkeästi sanoa, kuka on kukin kirjoittaja ettei tule väärinkäsityksiä. Tottakai jos joku jatkaa keskustelua siitä mihin jäätiin niin olettaa, että kyseessä on sama henkilö.

Miksi edes puutut toisten keskusteluihin?

Ei tämä palsta ole mitään kahdenvälisiä keskusteluja varten. Mitä väliä sillä on, kuka minkäkin viestin on kirjoittanut, oikeasti?

Vierailija
24132/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa se viesti missä väitetään niin. Kiitos! 

Vierailija
24133/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetään MITÄ?

Vierailija
24134/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin viimeksi Salkkareissa on annettu normaali suomalainen nimi, kuten Oona tai Niko?

No miksi lapsesta olisi pitänyt tulla joku peruspentti kun suku on suomenruotsalainen? Tai miksi pitäisi antaa tavallinen tylsä nimi jos sellainen ei miellytä omaa korvaa ja haluaa antaa lapselleen nimen joka erottuu ja joka ei ihan joka toisella ole?

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, että pitäisi antaa mahdollisimman tavallinen ja massaanmukautuva nimi lapselle vain jotta joku ei heti ajattelisi että yritetään tavoitella jotain erilaisuutta.

Vierailija
24135/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala nimi. En totu tohon. Miks nykyää salkkareissa annetaan ihan kamalia nimiä. En oo koskaa kuullu ees jostai mangusti nimestä hyhhy

Niinpä, kamalia tekotaiteellisia white trash -nimiä. Mutta pahin oli kyllä Ossi Jr.

Millä tavalla Taiga, Oliver, Ilja ja Magnus ovat white trash-nimiä? Eikö ne ole Jessica, Jemina, Jannica jne.

Vierailija
24136/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ala mitään etsimään sinua varten. Ja miksi kirjoitat itsellesi kaksi peräkkäistä viestiä, joissa toisessa kysyt että väitetään mitä?

Vierailija
24137/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ala mitään etsimään sinua varten. Ja miksi kirjoitat itsellesi kaksi peräkkäistä viestiä, joissa toisessa kysyt että väitetään mitä?

Ka tämä on taas eri henkilön kirjoittama kuin kenelle tuo kysynys osoitettiin, joten ei kannata miettiä enää kuka on ”sinä”.

Vierailija
24138/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin viimeksi Salkkareissa on annettu normaali suomalainen nimi, kuten Oona tai Niko?

Ilja ja sitä paitsi olisi ollut hieman outoa jos Mustavaaran suvun lapselle olisi tullut joku Mikko tai Pekka. 

Ilja ei ole normaali nimi.

No on se aika tavallinen verrattuna johonkin Aesculapiukseen vaikkapa. Suomessa tytön nimissä on kuitenkin Siljaa, Miljaa ja Viljaa, niin pojalle Ilja on aika normaali vaikka onkin venäläinen muunnelma nimestä Elia, joka on muuten raamatullinen nimi, Vanhan testamentin profeetta. Suomessa on paljon raamatullisia nimiä joita pidetään täysin tavallisina, esimerkiksi Joona, Markus, Lukas, Eeli, Matti ja Simo.

Vierailija
24139/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ka tämä on taas eri henkilön kirjoittama kuin kenelle tuo kysynys osoitettiin, joten ei kannata miettiä enää kuka on ”sinä”.

Okei. Mihin tuo kysymys sitten liittyi ja kenelle se oli osoitettu?

Vierailija
24140/27326 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä sarkasmia?

Ketju on lukittu.