Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mun mielestä kukaan nyt ole suoraan väittänyt, että Jannella ja Sannilla olisi suhde. Heidän lähentyneistä väleistä on keskusteltu ja aika paljon sekin, että Janne ottaa parhaan kaverinsa vaimon piileskelemään kotiinsa.
Janne olisi luultavasti tehnyt saman Talellekin, jos se olisi halunnut tulla Sannia pakoon.
Alko ärsyttää Monican siiderinkinuaminen Jiriltä :D Eiköhän se oo jo alkuraskaudessa tissutellut viiniä niin paljon että lapsella on vähintään joku FAS.
Enemmän Tale vaikuttaa olevan kiinnostunut Tiinasta kuin Sanni Jannesta. Talehan vaikutti hieman pettyneeltä, kun Tiina näytti sormusta.
Monica kovissa tuskissa ja lapsi tulee ulos minuuteilla millä hyvänsä, ei tulis kyllä mieleenkään sillon alkaa paneskelemaan :D
Huomisessa jaksossa emme tule välttymään Monican huudoilta! Varmasti huudot vain pahenevat.
Toivottavasti Monican lapsella on edes napanuora!
Olisi mukava nähdä Jannen vanhempien kotia enemmänkin. Ja myös Jannen vanhempia joskus! Tuntuu että Jannen vanhemmat ovat leppoisia ja hupaisia niin kuin Janne itsekin. Mutta varmasti vanhemmat ovat vain ulkomailla...
Mä uskon että Monica saa keskenmenon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin, kun selvisi Sannin olevan Jannen luona. Eipähän tarvitse täällä kinata heidän väleistä mitään :D
Ihan vain ystäviä ovat ainakin vielä. Ei heillä suhdetta ole.
Miten niin ei ole? Onhan. Sanni on pettänyt Talea Jannen kanssa.
Rukoilen, ettei Monika kuole huomenna. Ihanin hahmo kaikista. 😭
Vierailija kirjoitti:
Keskenmeno tuossa vaiheessa raskautta? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Joskus ei uskois, että tää on vauvapalsta. :'D Ootsä synnyttänyt?
Monica ja vauva on molemmat ihan kunnossa, kun 7. marraskuuta tulevassa jaksossa Monica makoilee onnellisen näköisenä Mustavaarojen sohvalla ja Kallella on vauva sylissään.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtukuolemaa siis tarkoitin. Mutta hienot teiniäksdeet laitoit, menehän nyt nukkumaan kun huomenna on koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtukuolemaa siis tarkoitin. Mutta hienot teiniäksdeet laitoit, menehän nyt nukkumaan kun huomenna on koulupäivä.
Nyt on syysloma
Juonipaljastuksissa Oliver mainittu! Joko sitä ensi viikolla näkyisi ruudussakin.
Vierailija kirjoitti:
Juonipaljastuksissa Oliver mainittu! Joko sitä ensi viikolla näkyisi ruudussakin.
Jee! Juuri oli tulossa iloitsemaan samasta!
"Oliver näkee jotakin sopimatonta ja piirtää koulussa tästä kuvan. Sebastian joutuu Oliverin opettajan puhutteluun."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on syysloma
Ei kaikilla koululaisilla ole tässä maassa samaan aikaan syysloma.
Monica joutuu siis leikkauspöydälle (hätäsektio?), mutta selviää kuten vauvakin.
Kiva että kerrankin vähän erilaisempi synnytys ja loppuraskaus. Ja Oliver nähdään ensi viikolla piirtämässä sopimattomia! :D Vihdoin!
Mä veikkaan, että Monican synnytys tulee tapahtumaan saunalla. Eva auttaa sen minkä pystyy. Siihen varmaan viittaa nimi "Monica on kuoleman väsynyt". Raskas synnytys ilman mitään kivunlieventäjää.