Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ois kiva juonenkäänne jos Ulla olis raskaana Gunnarille,
Jaa! Oliverin opettaja oli sama kuin sairaanhoitaja muutama viikko sitten.
Voisko joku selittää tuon Kososen sieppausjutun? Katoin kyllä kaiken mutta en ihan ymmärtänyt ketkä kaikki oli juonessa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva juonenkäänne jos Ulla olis raskaana Gunnarille,
Niin tai sitten Gunnar olisi raskaana Ismolle.
Miksi Ismo ei rahapulassa myy vain isoa, hienoa ja kallista asuntoaan ?
En halua Kososesta ja Kallesta paria. Kosonen on liian pelottava ja hämärä tyyppi.
Oon vähän pettynyt Kalle-hulluun. Kalle on vihdoinkin onnellinen, näyttäisi lopettaneen juomisen ja elämässä on Larin jälkeen uusi ihastus (vieläpä Kallen ikäinen ja "tasoinen" poliisi, jolla todistetusti hyvä työmoraali ja sydän paikallaan), mutta mitä ajattelee Kalle-hullu - hän sanoo _vihaavansa_ Kososta :(
Mä tykkään Sami Kososesta ja olin iloisesti yllättynyt tästä koko juonikuviosta. Olin jo jonkin aikaa toivonut Lindan työpari-Kososelle suurempaa roolia, mutten uskonut sen käyvän toteen. Yllätyin (positiivisesti) Samin seksuaalisesta suuntautumisesta ja innostuin Kallen ja Samin välisestä kemiasta. Sitten petyin karvaasti siitä, Sami olikin pahis kidnappaaja, mutta samalla nautin siitä, että se tuli täytenä pommina meille katsojille. Kun lopulta paljastui, että kyseessä olikin peitetehtävä, olin niiiiin onnellinen ja huojentunut. Ja homouskin oli totta, eikä osa Mikael-juonta. Tosi mahtavia ja yllättäviä käänteitä peräkkäin, siitä kiitokset käsikirjoittajille.
Minä tykkään Kososesta ja toivon Larin tavoin Kallen löytävän onnen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ismo ei rahapulassa myy vain isoa, hienoa ja kallista asuntoaan ?
Ei sillä ole enää rahapulaa, koska sai töitä Moosesta. Ja nyt myös Kalle lainasi isälleen rahaa (kaupan ostoon).
Vierailija kirjoitti:
En halua Kososesta ja Kallesta paria. Kosonen on liian pelottava ja hämärä tyyppi.
Millä lailla hän on pelottava ja hämärä? Se, että suorittaa peitetehtävää kuuluu poliusin työhön, eikö siinä ole mitään hämärää. Kososen pomolla/työparilla (Lindalla) sen sijaan on paljon hämärämpää (korruptoitunutta) toimintaa.
Vain elämää -bändin rumpali muistuttaa vähän Kososta 😄
Tuleekohan myöhemmin jotain skismaa siitä, että Sanni ja Iida on ystäviä, Sanni ja Alissa on ystäviä, mutta Iida ja Alissa ei voi sietää toisiaan..?
Harmittaakohan Jannea se, että hänen "vara-mumminsa" Ulla otti Antonin luokseen asumaan, eikä Janne voi enää jatkossa mennä spontaanisti syömään Ullan pöperöitä, koska joutuu törmäämään siellä inhokki-ihmiseensä.
Ketkähän tuotantotiimissä tekee aina nuo lasten piirrustukset?
Nauratti se Oliverin "666" ja leikkaus, jossa Oliver ja isänsä lausuivat yhtä aikaa "ei jumalauta". Huvitti myös pettajan sanat: "käytetäänkö teillä kotona paljon voimasanoja?", "varsinkin yksi sana on Oliverilla kovassa käytössä", jonka perään jumalaton kooste Sebun jumalaudoista :'D :'D
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän pettynyt Kalle-hulluun. Kalle on vihdoinkin onnellinen, näyttäisi lopettaneen juomisen ja elämässä on Larin jälkeen uusi ihastus (vieläpä Kallen ikäinen ja "tasoinen" poliisi, jolla todistetusti hyvä työmoraali ja sydän paikallaan), mutta mitä ajattelee Kalle-hullu - hän sanoo _vihaavansa_ Kososta :(
Mä tykkään Sami Kososesta ja olin iloisesti yllättynyt tästä koko juonikuviosta. Olin jo jonkin aikaa toivonut Lindan työpari-Kososelle suurempaa roolia, mutten uskonut sen käyvän toteen. Yllätyin (positiivisesti) Samin seksuaalisesta suuntautumisesta ja innostuin Kallen ja Samin välisestä kemiasta. Sitten petyin karvaasti siitä, Sami olikin pahis kidnappaaja, mutta samalla nautin siitä, että se tuli täytenä pommina meille katsojille. Kun lopulta paljastui, että kyseessä olikin peitetehtävä, olin niiiiin onnellinen ja huojentunut. Ja homouskin oli totta, eikä osa Mikael-juonta. Tosi mahtavia ja yllättäviä käänteitä peräkkäin, siitä kiitokset käsikirjoittajille.
Minä tykkään Kososesta ja toivon Larin tavoin Kallen löytävän onnen.
Kalle ja Lari olivatkin niin epäuskottava ja epärealistinen pari juurikin ikäeron takia. Ei oikeassa elämässäkään päälle kolmekymppinen voi ihastua parikymppiseen. Sama koskee Jiriä ja Alissaa. Ihan liikaa ikäeroa. Ihan naurettava ajatus myös, jos Pietarista ja Iidasta tulisi pari. Parikymppinen kakara ei ole koskaan päälle kolmekymppisen "tasoinen".
Ilmeisesti tämä peiteoperaatio Mikael Saloa kohtaan liittyi siihen aikaisempaan Cindyn kertomaan vaaraan ja Seireenin vierailuun. Jännä vaan ettei tapauksia millään tavalla liitetty toisiinsa, vaikka aikaisempi kuvio tapahtui vuoden 2016 puolella.
https://www.helsinkikuvia.fi/search/record/?search=ullanlinna&page=486
Helsingin kaupungin arkistot on avattu, sieltä löytyy "Muinainen Pihlajakatu" :) Vuodelta 1960.
Jotain outoa siinä on, ihan niin kuin nykyään talo olisi ulompana.
Vierailija kirjoitti:
Ketkähän tuotantotiimissä tekee aina nuo lasten piirrustukset?
Lavastaja
Vierailija kirjoitti:
Sebastian tietysti kohta ihastuu vielä Iidaan! :D
Hyi saatana... Sehän olisi melkein pedofiliaa. Ihan sama vaikka Sebastian ei olisikaan Iidan entinen isäpuoli. On moraalisesti erittäin kyseenalaista jos päälle kolmekymppinen mies sekaantuu 20-vuotiaaseen tyttöön.
Miksi Kallen ja Kososen taksimatka käytiin kuvaamassa Hakaniemessä? Vain kaksi kuvakulmaa siellä, aika paljon vaivannäköä! Voisi käydä kuvaamassa siellä päiväkohtauksia ennemmin.