Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Listataan inhokit ja suosikit sarjassa.
Molemmista itse kunkin top 5, ja mukana saa olla vain nykyiset näyttelijät. Pannaan sit ylä-ja alapeukut poksumaan. Henkilöiden ei tarvitse olla missään "parhuus" tai "huonous" järjestyksessä.
Tässä omani:
Suosikit
1. Kari
2. Linda
3. Ulla
4. Janne
5. Lari
Inhokit
1. Severi
2. Eeva
3. Anton
4. Sanni
5. Jiri
Näitä listattiin täällä kauan ennen kuin sinä niin teit. Miksi vasta nyt listaat omasi ja kuvittelet "aloittavasi" tällaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, alaikäisen pojan ensimmäisissä kohtauksissa Suomen suosituimmassa draamasarjassa yläkroppa paljaana ja öljytty oikein huolella.
Itse en ees ajatellut/tajunnut koko asiaa. Kyseessä on kuitenkin lapsi tai ainakin hyvin nuori miehenalku, ei tullut kiinnitettyä huomiota.
Minä taas kiinnitin huomiota asiaan, mutta johtuu varmaan siitä että olen noin Benjaminin ikäinen.
Koome vuotta vuotta vanhempi vain.
Vierailija kirjoitti:
Oon kattonu nyt youtubesta noita vanhoja salkkareita 1-300 jaksot nyt ainakin ja täytyy sanoa, että hahmot oli paljon parempia silloin. Laura, Markus, Elina, Seppo, Ulla, Aki, Jenni, Katja, Salinit ja Laitelat jne oli todella hyviä hahmoja. Ullasta en tykkää enää niin paljon puhumattakaan Ismosta ja Kallesta tai Akista. Kaipaisin Salineiden kaltaista perhettä takaisin salkkareihin. Hannan ja Aleksin salasuhde ja Siljan sekä Sakun sekoilut olivat todella kiinnostavia ja jopa hyvin kirjoitettuja juonenkäänteitä jos vertaa nykyaikaan.
Nykyään aika tylsiä hahmoja on ruudussa. Ainoat kenestä voisin sanoa tykkääväni hahmona ovat Camilla, Monica ja Janne. Tylsiä hahmoja täynnä koko sarja nykyään esim Tale ja Sanni ovat täysin mitäänsanomattomia hahmoja. Vaikka juonenkäänteet ovat nykyään mielenkiintoisempia ja koukuttavampia kuin vaikka vuosi sitten niin silti viimeaikojen jaksot ei vedä vertoja 1999-2002 jaksoille, joista oon tykännyt paljon. Myös 2009-2010 oli todella hyvä kausi. Kaipaisin varmaan jonkin näköistä perhettä salkkareihin ( esim; Sieviset tai Salinit tyylistä ). Mutta kyllähän sarjaa saataisiin mielestäni vielä tänäänkin ilman alkuperäishahmojen paluuryntäystä kiinnostavammaksi jos tuotaisiin esim Isabella tai Seppo takaisin. Kun Katariina, Isabella, Liisa, Cindy, Seppo, Jenni yms, lähti niin sarja meni vaan alemmas ja alemmas. Harmittaa kyllä vielä jos tuo Marianna poistuu sarjasta, kun hän on sentään jotain dramaa ja mielenkiintoa tuonut Salkkareihin.
Muuten samaa mieltä mutta Mariannan lähtö on pelkästään hyvä asia. Pitkästyttävä hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävää jos oikeaa Violaa on syrjitty ja hän lähti sen takia ja jätti roolinsa tuolle amatöörille :( meni kyllä maku Sonja Kasuriseen, joka puhui ilkeästi Annalisasta.
Sonja on toisaalta Annalisaa 2-3 vuotta nuorempi, että en tiedä voiko sitä syrjimiseksi kutsua. Oli tuolloin vanhin teineistä, kun Severinkin näyttelijä 02-syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä 2011 esitetyistä jaksoista löytyi virhe! Huvilakadun ulko-ovi vaihdettiin keväällä 2011, ja koska kohtaukset kuvataan epäkronologisesti, sattui niin, että jaksossa 2178 näkyi uusi ovi, mutta jaksossa 2179 vielä vanha ovi. Luulisi että paikan päällä oltaisiin huomattu uusi ovi, ja olisi voitu välttää tällaisia kuvakulmia virheen välttämiseksi. Mukana myös kuvakaappaukset jaksoista 2163 ja 2192.
Huomasin vähän eteenpäin katsottuani, että myös jopa jaksossa 2182 näkyy vielä vanha ovi!
Onko joukossamme ulko-ovihullu?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pitäisi ihmisjärjellä tajuta? Että Tale syntyi 1996/1997, ja sarjan kerronta alkoi 1999. Raskauteen johtanut yhdyntä tapahtui 2007.
Toisaalta, kuluuko sarjassa aika kaksi kertaa nopeammin? Koska tapahtumia on niin järjettömän paljon tiheämmin kuin kellään tosielämässä ja vuonna 2008 muistaakseni Kari sanoi että Miian kuolemasta on "20 vuotta".
No tällaistahan sarjoissa on että lapset vanhenevat nopeasti. Sofiakin oli vuonna 2007 jo teini-ikäinen, vasta syntyi vuoden 2000 jaksoissa vai oliko 2001. En nyt muista tuota sanoiko Kari noin, mutta jossakin jaksossa sanottiin, että Liisa Laitelan kuolemasta oli 5 vuotta, eli kuolema olisi tapahtunut 90-luvulla, mutta Liisan hautakivessä oli vuosi 1988.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pitäisi ihmisjärjellä tajuta? Että Tale syntyi 1996/1997, ja sarjan kerronta alkoi 1999. Raskauteen johtanut yhdyntä tapahtui 2007.
Toisaalta, kuluuko sarjassa aika kaksi kertaa nopeammin? Koska tapahtumia on niin järjettömän paljon tiheämmin kuin kellään tosielämässä ja vuonna 2008 muistaakseni Kari sanoi että Miian kuolemasta on "20 vuotta".
No tällaistahan sarjoissa on että lapset vanhenevat nopeasti. Sofiakin oli vuonna 2007 jo teini-ikäinen, vasta syntyi vuoden 2000 jaksoissa vai oliko 2001. En nyt muista tuota sanoiko Kari noin, mutta jossakin jaksossa sanottiin, että Liisa Laitelan kuolemasta oli 5 vuotta, eli kuolema olisi tapahtunut 90-luvulla, mutta Liisan hautakivessä oli vuosi 1988.
vaikka syntyi *
Vierailija kirjoitti:
Ja elias oli 8v vuonna 2010 ja 2011 ku tuli takas nii oli 15v :D
Oon kanssa katsonut nuorten snäppejä ja instagram livejä. Heillä ei kovin paljon ole suodatinta ja eivät välttämättä edes tajua ettei kaikkea kannata sanoa. Hyvä tietysti ettei sarja häiritse elämää, mutta samalla edustavat tietyllä tapaa salkkareita. Kaikkea ei kannata möläytellä..
Vierailija kirjoitti:
Oon kanssa katsonut nuorten snäppejä ja instagram livejä. Heillä ei kovin paljon ole suodatinta ja eivät välttämättä edes tajua ettei kaikkea kannata sanoa. Hyvä tietysti ettei sarja häiritse elämää, mutta samalla edustavat tietyllä tapaa salkkareita. Kaikkea ei kannata möläytellä..
Olin alkanut pitää Sonja Kasurisesta, mutta kun täällä kerrottiin siitä ig livestä niin enpä tykkää enää! Vanhat teinit olivat muutenkin paljon uskottavampia ja kaikinpuolin parempia (tarkoitan sitä aikaa kun Heidi, Peppi yms ja heidän jälkeen Tale, Iida ja muut olivat teinejä) ja heille oli kunnollisia juonenkäänteitä eivätkä tuntuneet sivuhahmoilta kuten nää nykyset, koska tuntuu siltä että näitä nykyisiä teinejä näkee pari kertaa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkarinuorison asuinjärjestelyt on kyllä mielenkiintoisia.
Severi bunkkaa velipuolen luona.
Sievisillä asui milloin ketäkin populaa, Joonatan tietysti etunenässä.
Peppi oli vähän väliä koditon ja majaili Moosessa. Samoin Lari.
Talen äiskä ja iskä asuu Göteborgissa.
Talen skeittikaveri huiteli milloin missäkin, vanhempien luullessa että hän on Englannissa koulussa vai miten se nyt olikaan.
Ida ei asu iskä-äiskänsä kanssa.
Sanni asuu milloin kenenkin luona ennen kuin muutti taalasmaille.
Viola hengailee... jaa, missä?
Ja ennen muuta - missä Janne asustaa? Kuitenkin aina tarjolla Ullan pitopöytien ääreen kun tilaisuus tarjoutuu.
Benjamin nyt sitten tuoreimpana tulokkaana jätti Afriikan pölyt taakseen.
Oliverin muuttoa kuuhun odotellessa...
Miksi Tale ja Sanni ylipäänsä asuvat nyt omassa kämpässä? Vanhempien kanssa tuon ikäisten kuuluisi asua. Ei omillaan. Samaten Iidan pitäisi asua Jutan kanssa.
Koska ollaan Suomessa, eikä esim Italiassa.
Kuka jaksaa stressata alaikäisten sometouhuista? Harvalla alle parikymppisellä on siinä iässä jutuissaan järkeä. Ei mulla ainakaan, jos nytkään. Musta on ihan kivaa jos ovat innoissaan sarjasta 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee hirveä ikävä 2000-luvun alkua kun noita katselee, silloin oli kaikki niin paljon simppelimpää, olin tosin silloin lapsi mutta kuitenkin. Ismon kaupan karkkipussit ja sokeripaketit saa aikaan nostalgiset fiilikset, samoin kun Silja ja Miia tekee rakkaustestejä suosikista ja girls-lehdessä.. aaw ihanaa :D t.15402
Aika kultaa muistot. Oikeasti sarja ei ollut parempi, vaan ikävöit sitä aikakautta, menetettyä nuoruuttasi.
Oli sarja alussa siinä mielessä parempi, että perheet oli suht normaaleja. Sebastian taitaa olla ainoa, joka asuu oman poikansa kanssa. Niinkuin joku kirjoitti noista asumisjärjestelyistä; hohhoijaa kuinka uskottavaa. Tulispa sarjaan tavallinen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa stressata alaikäisten sometouhuista? Harvalla alle parikymppisellä on siinä iässä jutuissaan järkeä. Ei mulla ainakaan, jos nytkään. Musta on ihan kivaa jos ovat innoissaan sarjasta 😊
Koska alaikäisten somekiusaaminen on arkipäivää. Kylmää ja raadollista, itsekeskeisyys lisääntyy jne. Jos itellä olis alaikäinen lapsi, olisin erittäin kiinnostunut hänen somettamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkarinuorison asuinjärjestelyt on kyllä mielenkiintoisia.
Severi bunkkaa velipuolen luona.
Sievisillä asui milloin ketäkin populaa, Joonatan tietysti etunenässä.
Peppi oli vähän väliä koditon ja majaili Moosessa. Samoin Lari.
Talen äiskä ja iskä asuu Göteborgissa.
Talen skeittikaveri huiteli milloin missäkin, vanhempien luullessa että hän on Englannissa koulussa vai miten se nyt olikaan.
Ida ei asu iskä-äiskänsä kanssa.
Sanni asuu milloin kenenkin luona ennen kuin muutti taalasmaille.
Viola hengailee... jaa, missä?
Ja ennen muuta - missä Janne asustaa? Kuitenkin aina tarjolla Ullan pitopöytien ääreen kun tilaisuus tarjoutuu.
Benjamin nyt sitten tuoreimpana tulokkaana jätti Afriikan pölyt taakseen.
Oliverin muuttoa kuuhun odotellessa...
Miksi Tale ja Sanni ylipäänsä asuvat nyt omassa kämpässä? Vanhempien kanssa tuon ikäisten kuuluisi asua. Ei omillaan. Samaten Iidan pitäisi asua Jutan kanssa.
Koska ollaan Suomessa, eikä esim Italiassa.
Mitä ihmettä? Eikös Tale ja Sanni ole ihan täysi-ikäisiä ihmisiä? Miksi siis heidän pitäisi vanhempiensa kanssa asua?
en ymmärrä miks sen strippiluolan nimi on herukka? Eikö yhtään vetävämpää nimeä keksitty?Mulla tulee tosta lähinnä mieleen joku luontaistuotekauppa....
Vierailija kirjoitti:
Alaikäisten sometouhuista juuri pitäisi olla kiinnostunut, kiusaaminen rehottaa jne.
Vierailija kirjoitti:
en ymmärrä miks sen strippiluolan nimi on herukka? Eikö yhtään vetävämpää nimeä keksitty?Mulla tulee tosta lähinnä mieleen joku luontaistuotekauppa....
Väännetty tod.näk herutus-sanasta.
Toivottavasti Marianna nyt poistuu sarjasta ja ikiajaksi. Oli niin tylsä ja pahaaoloa aiheuttava hahmo. Camillan kieroilut on eri asia, mutta Mariannalla oli tuo fyysinen väkivalta. Se on karmeaa. Varmaan tappoi sen siskonsa jo silloin lapsena, kun aina käy toisten kimppuun.
Elias vaihtoi suomalaisen lukion Brysselin bisneskouluun.