Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo käsikirjoittajien kuvitelma, että ylilääkäri päättäisi sairaanhoitajien (ja fyssarien) työhönotosta. Ihan eri ammattiryhmää! Sairaanhoitajien palkkauksesta päättää ylihoitaja eikä lääkäreillä ole mitään tekemistä sen asian kanssa.
Miksi tätä on alapeukutettu?
Vierailija kirjoitti:
Katsotteko Emmerdalea? Mua hämää, kun Aaron ja Lari on jotenkin niin samanoloiset ja vähän saman näköisetkin. Onko joku muu huomannut?
Jos Aaron on se homo, niin olen huomannut saman. :) En seuraa Emmerdalea, mutta joskus olen sattunut vilkaisemaan.
"Camilla multitaskaa kahta askaa" -jakson nimestä: onko sillä joku toinenkin salaprojekti?
Onpa Ullalla erinomainen kuulo kun kuulee olkkariin asti Talen huoneen keskustelut.
Oli jotenkin vähän creepy se Letin nuoruudenmuistelukohtaus :D
Onko kukaan näistä pojista ollut intissä?
Vierailija kirjoitti:
Nikohan oli sivarissa Lapinjärvellä aikanaan. Muuten yksikään pojista ei ole tainnut intissä/sivarissa käydä?
Vierailija kirjoitti:
"Camilla multitaskaa kahta askaa" -jakson nimestä: onko sillä joku toinenkin salaprojekti?
Onpa Ullalla erinomainen kuulo kun kuulee olkkariin asti Talen huoneen keskustelut.
Oli jotenkin vähän creepy se Letin nuoruudenmuistelukohtaus :D
Ulla varmaan tapansa mukaan ollut korva kiinni ovessa :D
Kallen syntymä-flashbackissa Kristiinalla selvät ripsenpidennykset... :D
Kohta Kristiina rupee luulemaan Iljaa Kalleksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsotteko Emmerdalea? Mua hämää, kun Aaron ja Lari on jotenkin niin samanoloiset ja vähän saman näköisetkin. Onko joku muu huomannut?
Minusta Shamelessin Mickey muistuttaa Laria.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voitaisiin helposti selittää sillä, että lääkäri on kirjoittanut kaikille vapautuksen. Lari ja Janne nyt olisivat oikeasti voineet tuollaisen saadakin ja muu nuoriso sitten valehtelemalla, kitisemällä ja kiristämällä. Larillahan on jalkavamma ja Janne kärsi traumoista.
Missä Kalle tapasi armeijan leivissä työskennelleen Kuisman, joka oli häntä vanhempi? Vapaa-ajallako? Muistan kohtauksen, jossa Kalle ja Kuisma oli jossain kasarmilla - kävikö Kalle siis moikkaamassa Kuismaa työpaikallaan? En ainakaan muista, että Kalle olisi inttiaikana tavannut Kuisman.
Hetken luulin, että nuoren Ismon näyttelijä oli Esko Kovero itse nuorempana ja mietin miten se kohtaus oli tehty. Mutta se olikin joku muu näyttelijä ja Eskon ääni dubattu :'D
Pelkään koko ajan, että joku sarjan vanhoista pahiksista palaa kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään koko ajan, että joku sarjan vanhoista pahiksista palaa kostamaan.
Siis joku näistä rikollisista tai sekopäistä.
En kestä Jiriä!!!! On niin kova kun sillä on pettämätön suunnitelma saada Nikkiset potkittua pihalle :D Sen on "pakko" vietellä Alissa, mitään muuta ratkaisua ei kerta kaikkiaan ole. Sitten on vielä niin badass ettei anna Sebulle ja Segelle osaansa majatalosta :D
Ja Camillan on pakko ottaa huone Amandasta, koska Helsingissä ei ole muita majoitusliikkeitä.
Tässä keskustelussa on ollut monia huimia viestejä. Parhaiten ja ehkä huikeimpana viestinä mieleen on kuitenkin jäänyt jonkun muka varmana tietona kertoma yksityiskohtainen selitys siitä, kuinka Monica ja Kalle muka rakastuvat. Omia teorioitaan ja sarjaan liittyviä toiveitaan ei kuitenkaan tule esittää "varmana tietona".
Vierailija kirjoitti:
Missä Kalle tapasi armeijan leivissä työskennelleen Kuisman, joka oli häntä vanhempi? Vapaa-ajallako? Muistan kohtauksen, jossa Kalle ja Kuisma oli jossain kasarmilla - kävikö Kalle siis moikkaamassa Kuismaa työpaikallaan? En ainakaan muista, että Kalle olisi inttiaikana tavannut Kuisman.
Kyyyllä se Kalle nimenomaan intissä ollessaan tutustui Kuismaan.
Vierailija kirjoitti:
En kestä Jiriä!!!! On niin kova kun sillä on pettämätön suunnitelma saada Nikkiset potkittua pihalle :D Sen on "pakko" vietellä Alissa, mitään muuta ratkaisua ei kerta kaikkiaan ole. Sitten on vielä niin badass ettei anna Sebulle ja Segelle osaansa majatalosta :D
Ja Camillan on pakko ottaa huone Amandasta, koska Helsingissä ei ole muita majoitusliikkeitä.[/q]
Miten se Amanda osuus on muka Akilla, kun Helluhan löysi paperin?
No itse uskon ettei Sebastianin haaveilu Mariannasta jää pelkästään haaveiluun :/