Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Haluan jo nähdä Monican vauvan. Miksei ole kerrottu sukupuolta? Luulen kuitenkin että tyttö tulossa.
Yläpeukku jos luulet Monican lapsen olevan tyttö. Alapeukku jos se on poika.
Ois kiva jos Mustavaaran suku saisi pojan! :)
Uskon että on poika näistä syistä:
- Viimeisimmät sarjan lapset ovat olleet tyttöjä, Taiga ja jos lasketaan Mariannan lapsi Johanna.
- Mustavaarojen perheessä ainut mies on Gunnar
- Jirillä on jo ennestään tyttö Nella
Vierailija kirjoitti:
- Viimeisimmät sarjan lapset ovat olleet tyttöjä, Taiga ja jos lasketaan Mariannan lapsi Johanna.
No Ilja on kyllä poika ja syntynyt Taigan jälkeen
Aki on varmaan lähtenyt hetkeksi pois, kun Camilla jatkuvasti vetäytyy pois eikä voi hyväksyä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Haluan jo nähdä Monican vauvan. Miksei ole kerrottu sukupuolta? Luulen kuitenkin että tyttö tulossa.
Miks olis kerrottu? Ehkä Monicakaan tiedä, ei ole halunnut ultrassa kerrottavan vaan haluaa jännittää synnytykseen asti tai ei väliä kumpi on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kalle sortuu lokakuun lopun jaksoissa ryyppäämään ? Mitä tapahtuu ? Itse veikkaan miespoliisin petollisuuden ja pahuuden paljastuvan vihdoin.
Tai sitten ei enää jaksa Ismon saarnaamista ja kyttäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Aki on varmaan lähtenyt hetkeksi pois, kun Camilla jatkuvasti vetäytyy pois eikä voi hyväksyä tunteita.
Mä luulen, ettei Akin poissaolo liity mitenkään Camillaan tai Akin äitiin, tehdään taas vaan draamaa. Bisnes bisnes... Aki on niitä hoitelemassa.
Missäs Vinottaren ikkuna oli?
Vierailija kirjoitti:
Sarjan historian melkeinpä kaikki lapset ovat olleet poikia
Vierailija kirjoitti:
TAAS!
Valkoinen ruutu joka viikko prkl!
Mikä tuo Karin kommentti Kristiinan lähestymieskiellosta ja Ismon vastaus sen loppumisesta jo pari kk sitten oli? :D
En muistanut koko lähestysmiskieltoa :D
Miksi tuo kaappaus pitää lavastaa Gunnarin nenän edessä? Eikö riittäis, että Alissa vaan katoaisi ja Gunnarille lähetettäisiin video ja lunnasvaatimus?
Ja nytkin Amandassa Gunnar oli taju kankaalla, eli ei välttämättä edes muista koko kaappausta myöhemmin. Vaikka tuskin kaappausta edes tapahtuu, eiköhän Aki pelasta. Tunareita...
Miksi Seppo valitsi romanttiseksi treffipaikaksi nuorisokahvilan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Karin kommentti Kristiinan lähestymieskiellosta ja Ismon vastaus sen loppumisesta jo pari kk sitten oli? :D
En muistanut koko lähestysmiskieltoa :D
Jäin ihan miettimään asiaa! En muista, että Ismolle olisi oikeuden kautta haettu mitään lähestymiskieltoa. Kristiina lähti Hämeenlinnaan Mariannan takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo kaappaus pitää lavastaa Gunnarin nenän edessä? Eikö riittäis, että Alissa vaan katoaisi ja Gunnarille lähetettäisiin video ja lunnasvaatimus?
Ja nytkin Amandassa Gunnar oli taju kankaalla, eli ei välttämättä edes muista koko kaappausta myöhemmin. Vaikka tuskin kaappausta edes tapahtuu, eiköhän Aki pelasta. Tunareita...
Ja olipa fiksua Alissalta kiljaista niin kovaa, eihän sitä olisi tarvinnut tehdä kun sali oli tyhjä.
Eipä pari jakson nimeä ja Iltapulun jaksokuvaa voi oikein muuhun viitata kuin Kallen ryyppäämiseen. Todella ihme, jos nämä viittaavatkin sitten johonkin muuhun.