Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Täällä toivottiin pitkään, että Jannen veli Pietari (jonka henkkareita Janne käytti teininä) tulisi joskus sarjaan. Ja Pietari-veli tosiaan tuli, vaikka kauan sitten mainittua veljeä ja nimeä henkkareissa tuskin kovinkaan moni (aunakaan satunnaiskatsoja) enää muisti :)
Moni täälläkin pisti merkille Lindan sympaattisen työparin Kososen, joka näkyi vain silloin tällöin taustalla ja pienissä, muutaman repliikin kohtauksissa. Täällä kuitenkin toivottiin, että mukavalle taustapoliisille voisi tulla isompikin rooli. Minulla meinasi suu loksahtaa auki kun huomasin Kallen seuraan Herukassa lyöttäytyneen juurikin Kososen! Niin random! Olin iloisesti yllättynyt. Ja totta tosiaan, Kososen rooli kasvoi kuin kasvoikin suuremmaksi :)
En siis tiedä kuinka paljon käsikirjoitustiimi seuraa keskustelupalstoja, Twitteriä ja muita some-kanavia, mutta välillä tuntuu, että ainakin jotkut katsojien toiveet ja juonikuviospekulaatiot kuullaan :)
Vierailija kirjoitti:
missäoliver kirjoitti:
Missä Oliver on? Onko sitä nähty koko kauden aikana ollenkaan? (korjatkaa jos on) :D
Luultavasti huoneessaan yrittää ratkoa rubikin kuutiota.
Voipi olla. Mä veikkaan, että on edelleen Aarnin luona yökylässä. Sebu unohtanut hakea kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajunnut sitä Sergein ja Alissan automurtokeikkaa. Siinä kun ne oli ajelemassa ne kamat autossa, ja Alissa kysyi että miten se niin näppärästi saikin hankittua auton. Niin Sergei sanoi että varastettu auto. Sitten kuitenkin kun ne jätti sen auton sinne poliisiratsian takia, niin ne Sergein "pomot" tuli ettimään ja hajoitti paikkoja S:n asunnossa. Jäikö multa joku detail nyt väliin?
Jos sille pomolle kelpasi vain juuri tietty merkki, väri ja malli, jota ei olisi saanut kadotttaa tien poskeen. Jos juuri tuosta autosta oli jo tehty kaupat ja pomo saanut rahat ennakkona. Sergein pussista maksettava tappio.
Kalle voisi puolestaan sanoa Samille vaikka ryhtyneensä absolutistiksi. Kyseistä kuviota on pyöritelty tarpeeksi kauan.
Jos Salkkareiden kässäritiimistä joku todella seuraa tätä ketjua, käy kyllä vähän sääliksi sen työ. Sen verran paljon täällä on noita häirikköjä ja hulluja, että on varmaan välillä aika puuduttavaa luettavaa :'D
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää tuossa Sergein autokeikassa se, että miksi siltä vaaditaan rahaa. Miksi ei vain käy keikkaamassa uutta autoa?
Sama kai se niille pomoille on mikä auto se on( no varmaan merkki ja malli pitää täsmätä).
Mä ymmärsin ettei Sergein pomoilla ole ton keikan kanssa tekemistä, vaan se on Sergein ja Alissan välinen diili? Niinhän se Alissa selitteli jossain jaksossa? Tätä taustaa vasten en siis ymmärrä miksi Sergein pomoja siis kiinnostaa jos Sergei on käynyt jostain auton pöllimässä.
Vierailija kirjoitti:
missäoliver kirjoitti:
Missä Oliver on? Onko sitä nähty koko kauden aikana ollenkaan? (korjatkaa jos on) :D
Se ratko sen jo
Vierailija kirjoitti:
Täällä toivottiin pitkään, että Jannen veli Pietari (jonka henkkareita Janne käytti teininä) tulisi joskus sarjaan. Ja Pietari-veli tosiaan tuli, vaikka kauan sitten mainittua veljeä ja nimeä henkkareissa tuskin kovinkaan moni (aunakaan satunnaiskatsoja) enää muisti :)
Moni täälläkin pisti merkille Lindan sympaattisen työparin Kososen, joka näkyi vain silloin tällöin taustalla ja pienissä, muutaman repliikin kohtauksissa. Täällä kuitenkin toivottiin, että mukavalle taustapoliisille voisi tulla isompikin rooli. Minulla meinasi suu loksahtaa auki kun huomasin Kallen seuraan Herukassa lyöttäytyneen juurikin Kososen! Niin random! Olin iloisesti yllättynyt. Ja totta tosiaan, Kososen rooli kasvoi kuin kasvoikin suuremmaksi :)
En siis tiedä kuinka paljon käsikirjoitustiimi seuraa keskustelupalstoja, Twitteriä ja muita some-kanavia, mutta välillä tuntuu, että ainakin jotkut katsojien toiveet ja juonikuviospekulaatiot kuullaan :)
Miksi kirjoitit tasan saman jutun kuin minä aiemmalla sivulla tuosta Pietarista? Ihan sulkuja ja henkkareita myöten.
Nehän kävi pöllimässä sitä kamaa sen jälkeen kun ne miehet oli käyneey vähän kyläilemässä?
Vierailija kirjoitti:
"Milloin Sergei lausui Monican nimen nyt väärin?"
Eikös Sege sano Monican nimen aina yhdellä o:lla, kun taas kaikki muut sanoo kahdella o:lla. [monika] vs. [mo:nika].
Tiedän kyllä että on aiemmin noin lausunut, mutta missä vaiheessa nykyisissä jaksoissa Sergei on lausunut edes Monican nimeä?
Uskon tuotannon lukevan tätä keskustelua, jos Kalle paljastuu Monican lapsen isäksi tai Jannelle ja Talelle tulee suhde, muuten en ole varma.
Ei tuotanto varmasti jokaista viestiä käy läpi, mutta yleisellä tasolla vilkuilevat mitä sarjasta puhutaan.
Miksi sarjan someissa tiedotetaan kaikista uudistuksista ja videoista yms paljon myöhemmin kuin ne ovat tulleet? Nytkin tuosta salatutelamat.fi-sivusta on jo pari viikkoa ja vasta nyt ilmoittavat Instagramissaan "vastavalmistuneesta" sivusta...
Johanna sanoi YouTubessa että hiustenleikkuu suoritettiin osittain siksi, että oli sitä itse kysellyt ja sitten kohdalle sattui sellainen juonikuvio, johon sopivat lyhyemmät hiukset. Mikä juonikuvio voisi olla kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Johanna sanoi YouTubessa että hiustenleikkuu suoritettiin osittain siksi, että oli sitä itse kysellyt ja sitten kohdalle sattui sellainen juonikuvio, johon sopivat lyhyemmät hiukset. Mikä juonikuvio voisi olla kyseessä?
Ainut mikä tuli naisena mieleen on se, että moni haluaa muuttaa tyyliä ja hiusmallia erotessaan.
Tuo uusi salkkarisivuhan on ihan onneton! Voi niitä aikoja, kun jokaisesta menneestä jaksosta ja hahmosta oli kilometrin mittaiset yksityiskohtaiset sepustukset ja kuvat. Ja itse aina ajattelin, että olisipa kiva jaaritella sillä tavalla lempisarjasta työkseen. (Niin että jos sisältövastaavaa kaipaatte, niin tässä olis. 😉)
Minne Sara Parikka säilöö kaikki yhteistyö kamppeensa. Joka päivä tuntuu tekevän noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitit tasan saman jutun kuin minä aiemmalla sivulla tuosta Pietarista? Ihan sulkuja ja henkkareita myöten.
Sori, en lukenut kyseistä viestiä kovin tarkkaan. Silmäilin vain sieltä täältä, kappaleesta toiseen. Silmiini osui siinä viestissä maininta Jannesta ja Talesta ja ajattelin kirjoittajan olevan taas se, joka "fantasioi" tästä parista, joten tavallaan siksi kai ohitin kommentin. Pahoittelut!
Eikös se vaan ole hyvä, että oltiin samaa mieltä Pietarista? Kyllä tänne samanlaisiakin kirjoituksia mahtuu :)