Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Ismo tuttuun tyyliin taas nostaa suuren metelin, kun Jutta ei kertonut. Pitäisikö se pamauttaa heti päin naamaa kaikille uusilla tuttavuuksille? Ismo itse ei saa kerrottua totuutta Anitasta Sepolle. Kaikesta huolimatta uskon Ismon pystyvän hyväksymään asian jos on aidosti Jutasta kiinnostunut.
Jutan tuntien olisi taas käynyt ensin pomppimassa pipelin päällä ja vasta sitten asia olisi tullut ilmi.
Hyvä että Ismo saa valita nyt itse kumman sukupuolen kanssa harjoittaa yhdyntää.
Nauroin kun Ismo sanoi deittikumppaninsa olleen tylsä niin Kari siihen: "Ihan tosi? Ja sä kun oot niin hauska". Samoin repesin kun Ismo sanoi et Jutan sisältä saattaa löytyä yllätys ja Kari totesi "Sanooa muuta". Ei kuulosta kirjoitettuna hauskalta mutta kohdat oli niin hauskasti esitetty 😊
Vierailija kirjoitti:
Missä Iida?
On poistunut kokonaan sarjasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Iida?
On poistunut kokonaan sarjasta
Justhan Iida oli muutama jakso sitten Jutan kanssa Moosessa :D
Miten Camilla kestää itkevää vauvaa ? Muuttaakohan Monica jonnekin muualle vauvan synnyttyä kun Camilla ei kestä ?
Vierailija kirjoitti:
Miten Camilla kestää itkevää vauvaa ? Muuttaakohan Monica jonnekin muualle vauvan synnyttyä kun Camilla ei kestä ?
Camilla on hyvin tottunut siskonsa raskauteen joten en näe syytä miksei tottuisi myös itse lapseen. En mäkään jaksa vieraiden lapsien huutoa, mutta sukulaislapsien ei yhtään haittaa.
Joku sarjan hahmo voisi ostaa sen asunnon, jonka asukasta ei ole sarjassa koskaan näytetty. Olisi hyvä, jos rapussa asuisi vain sarjan hahmoja. On jäänyt vähän epäselväksi, missä kerroksessa tuo asunto on.
Ismo ja Jutta on tarkoitettu yhteen! Ismo on ainakin ihastunut ja hyvä, että Kalle kerrankin laittaa isällensä jauhoja suuhun!
Vierailija kirjoitti:
PuutteessSAAHHH!!!!!
Ei näkynyt Monicaa tässä jaksossa... Vai ketä tarkoitit?
Mitä pahaa on nukkua toisen vieressä? Odotin pusukuvaa tai vastaavaa!
Olisiko tämä nyt sitten se Ismon viimeinen nainen :)
Käsikirjoittajat lukeneet vauva.fi keskusteluja kun uusi Severi saa turpaan :D
Selvästi on luettu ketjua, muttei tuon takia. Severin kulmat nimittäin eivät näytä enää yhtä pahalta!
Onko Jutta muuttanut pk-seudulle vai edelleenkö vierailee Iidan luona? Aika pitkään senkin vierailu on kestänyt.
Ihan tosissaanko joku uskoo, että kässärit käy lukemassa ketjua ja kirjoittaa sarjaa sen mukaan? Anteeksi mut miks mua naurattaa ihan kunnolla...
Vierailija kirjoitti:
Selvästi on luettu ketjua, muttei tuon takia. Severin kulmat nimittäin eivät näytä enää yhtä pahalta!
Näyttääpäs :D
Ismo tuttuun tyyliin taas nostaa suuren metelin, kun Jutta ei kertonut. Pitäisikö se pamauttaa heti päin naamaa kaikille uusilla tuttavuuksille? Ismo itse ei saa kerrottua totuutta Anitasta Sepolle. Kaikesta huolimatta uskon Ismon pystyvän hyväksymään asian jos on aidosti Jutasta kiinnostunut.