Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomapotilas liikutti jo sormiaan eli pian herää. Aiotaanko sitä tosiaan pitkittää marras joulukuuhun asti?
Minä en jaksa enää yhtään, jos sen naamaa ei näytetä. Tosi raivostuttavaa.
En minäkään jaksa. Sinua.
Minkätakia se Kasper aikanaan muutti Taalasmaille?
Pietarin koomapotilas-tyttöystävä on satavarmasti joku entinen pihlajakatulainen tai vähintään joku entisen pihlajakatulaisen sukulainen.
Veikkauksia, kuka?
Ei kai vaan Marianna? Entä joku elossaolevista Sievisten tytöistä? Jenni? Takaisin kuvauksiin palaava Peppi?
Oona Kare edelleen lähti opiskelemaan ulkomaille joten en usko, että Mariannaa nähdään pitkään aikaan sarjassa jos koskaan.
Vai että Alissa ja Sergei alkaa ryöstämää asuntoja! Asuntovarkaudet on aika nähty juttu sarjassa ja lienee Alissan tuttu sitten Dahlia kenen kodin käyvät tyhjentämässä?
Miks Seppo vaan rupee juomaan jostain random lasista :D
Mä toivon et Sebastian ja Monica palaa yhteen
Mut Eiks sinne tuu kaksi uutta naisnäyttelijää, voi olla toinen niistäkin tää "koomapotilas".
Alissa saa kaiken kuulostamaan tosi yksinkertaselta :D
Toi Alissan ja Sergein asuntomurto keissi on niin älytön! Kohta salkkarit on pelkkää niitten ryöväilyjä.
Alissa joutuu vielä suuriin vaikeuksiin eikä isi voi enää auttaa..
Ismo ja Anita menivät sitten Amandaan "salaiseen" tapaamiseen..
Vierailija kirjoitti:
Pietarin koomapotilas-tyttöystävä on satavarmasti joku entinen pihlajakatulainen tai vähintään joku entisen pihlajakatulaisen sukulainen.
Veikkauksia, kuka?
Ei kai vaan Marianna? Entä joku elossaolevista Sievisten tytöistä? Jenni? Takaisin kuvauksiin palaava Peppi?
Mulla oli jo keväällä sellainen hassu ajatus, että koomakihlattu olisi Aamu :D en todellakaan usko siihen, mutta silti se ajatus on vaan. Ehkä siksi, kun eikös Pietari ollut Lontoossa jossain välissä? Aamuhan muutti sinne lähtiessään Pihlajakadulta.
Olis kyllä niin perus Salkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon et Sebastian ja Monica palaa yhteen
Ei. Niin nähty. Toivottavasti niiden välillä ei enää tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Anita ihastui Ismoon?
Ihme nainen! Kiero kuin korkkiruuvi.
Ei saa kertoa Sepolle kun hän haluaa pitää Sepon nyt sitten hänen pitäis saada Ismokin. Olihan viestin tarkoitusperät ihan selvät.
Ihanko tosissaan raskaushormonit voi pistää noin sekasin, että on pakko päästä koko aika harrastaamaan seksiä?
Nyt oletkin Pirkanmaalla.