Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ensi viikolla alkaa siis tapahtua! Alissa tajuaa vihdoin itsekkin mihin soppaan on työntänyt nenänsä.
Vierailija kirjoitti:
Linda ehkä oivalsi Aaron yhteyden Antonin kuolemaan ja laski yhteen, että Pauli kuoli ja nyt Karin korjaamolla tapahtui = Aarolla sormet pelissä. Eli Karia suojellakseen erosi hänestä.
Hyvin mahdollista! Mustakin se on jotenkin outoa ettei Linda olisi alkanut epäilemään Aaroa mistään paljastuksen jälkeen. Ehkä Linda kerää salassa todistusaineistoa, mutta katsojille sitä ei vielä näytetä. Harmi vaan, että Anton on sen verran nokkela selvittämään asioista. Toivottavasti jäisi kiikkiin.
^ Aaro tietenkin se nokkela! :D
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että meni nimet sekaisin. Pakkohan se Antonin kuolemansyyntutkinta on päätökseen saattaa, kunhan Kosonen treffeiltään ehtii. Periaatteessa Antonilla ei mitään asiaa korjaamolle olisi, joten kuinka hänelle olisi Kari itse voinut ansan tehdä. Kososen logiikka vielä vähän ontuu kyllä mutta jos Linda auttaisi vähän. Aarohan oli itse niitä räjähteitä siellä virittelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Yläpeukku, jos haluaisit Sannin ja Talen eroavan
Alapeukku, jos et halua Sannin ja Talen eroavan
Aika nähtyä jo tuo heidän suhde.
No minusta ainakin kiva että vaihteeksi on kestäviä suhteita. Kaikki muut aina eroaa vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että meni nimet sekaisin. Pakkohan se Antonin kuolemansyyntutkinta on päätökseen saattaa, kunhan Kosonen treffeiltään ehtii. Periaatteessa Antonilla ei mitään asiaa korjaamolle olisi, joten kuinka hänelle olisi Kari itse voinut ansan tehdä. Kososen logiikka vielä vähän ontuu kyllä mutta jos Linda auttaisi vähän. Aarohan oli itse niitä räjähteitä siellä virittelemässä.
Vai että räjähteitä...
Kuka helvetti amandassa haluaa käydä syömässä. Paskaa ja ilkeää henkilökuntaa joita ei kiinnosta palvella asiakkaita.
Joku täällä ehdotti että Jannelle voisi tulla sutinaa Sofia Arasolan hahmon kanssa. Ihan älytöntä. Aivan liian suuri ikäero, jos Arasola tosiaan on Pietarin kihlattu.
Mitäs ne sitten olivat, jos ei räjähteitä? Alapeukkuhullu kertoo itse. Vai onko läksyntekoaika jo?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne sitten olivat, jos ei räjähteitä? Alapeukkuhullu kertoo itse. Vai onko läksyntekoaika jo?
En ole alapeukkuhullu, mutta Aaro asensi laserit. En tiedä mitä virityksiä sielä oli mut ei mitään ainakaan räjähtänyt. Olisihan tekniikka löytänyt heti jälkiä autosta jos näin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Räjähtikö korjaamolla jotain? Ei. Auto romahti lasertunnistimesta Antonin päälle.
Ei siinä ole mitään hullua, että alapeukuttaa täysin päätöntä kommenttia. Alapeukuttajia oli useampia. Kannattaisiko valmistautua yo-kokeisiin?
Mikä siinä räjäytti ei lasersäde mitään romahduta?
Kerro se mekanismi kun kerran tiedät.
Kukaan sarjan katsojista ei voi tietää mitä systeemiä Aaro on käyttänyt. Mitään korjaamolla ei räjäytetty ja sen kuulee pätkästä missä näytetään Aaron osuus kuolemaan. Korjaamo sekä auton on tekniikka tutkinut ja olisi tullut esille jos jotain jälkiä olisi löytynyt.
Ei täällä kukaan tiedä tarkkaa mekanismia, mutta eiköhän sen sokeakin nähnyt ettei mitään räjähtänyt. Auto rojahti Antonin päälle kun laser tunnisti liikettä. Kysy vaikka insinööriltäsi.
Gallup:
Yläpeukku: Gunnar kuolee tämän kauden aikana
Alapeukku: Gunnar ei kuole tämän kauden aikana
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan tiedä tarkkaa mekanismia, mutta eiköhän sen sokeakin nähnyt ettei mitään räjähtänyt. Auto rojahti Antonin päälle kun laser tunnisti liikettä. Kysy vaikka insinööriltäsi.
Silti pitäisi olla eksakti selostus, kuinka nosturi hajosi. Aarolla oli lankoja siinä, joita viritteli, nekö kuumensivat jotain?
2.28 kohdasta. Ja mikä oli se pakkaus jossa oli räjähdysaineen kuva Flammable -jotain?
Alapeukkukummitus iski jälleen.
Sanni joutuu kohta vieraisiin, kun kotoa ei saa.