Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoo minne yhtäkkiä on kadonnut kauheesti nuoria salkkareista? Saku, Miia, Jenni, Heidi, Joonatan, Silja, Ami, Aamu, Teemu... Ketään alkuperäisiä ei siis ole enää? Ja miksi Mustavaaran sisarukset palasivat Pihlajakadulle? Heillä ei näytä olevan minkäänlaista roolia
Öö, minä vuonna viimeksi katsoit salkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoo minne yhtäkkiä on kadonnut kauheesti nuoria salkkareista? Saku, Miia, Jenni, Heidi, Joonatan, Silja, Ami, Aamu, Teemu... Ketään alkuperäisiä ei siis ole enää? Ja miksi Mustavaaran sisarukset palasivat Pihlajakadulle? Heillä ei näytä olevan minkäänlaista roolia
Joka vuosi olen katsonut, mutta tollanen rypäs lähti kerralla. Tylsää kun kerralla menee paljon uusiksi ja tulee ihan uusia naamoja, niin ku esim Kaukovaarat tai Cindy ja Tuukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni kyllä maku Larin näyttelijästä jos nuo kommentit tällä http://www.vauva.fi/keskustelu/2528275/toinen_nainen_mika_on_tapailemasi_miehen_etunimi_ja_ika?page=12#comment-25191668 sivulla on totta. Pettäminen on kuvottavinta mitä tiedän.
Ihan kuka tahansa on voinut läpällä kirjoittaa tuon. Uskot siis kaiken, mitä joku nettiin, etenkin vauva.fin laadukkaaseen pettämiskeskusteluun kirjoitetaan?
Ihan yhtä hyvin voisin mennä kirjoittamaan keskusteluun vaikkapa:
Maija-Liisa, 74
Hemmo, 23
Irina, 36Uskotko nämäkin?
Mun on vaikea nähdä miksi kukaan haluaisi mustamaalata toista noin. Eli uskon kyllä kerta joku on niin kirjoittanut sinne ja vielä tuo "en kommentoi ;)" oli musta aika selkeä että pettänyt on. Voin olla väärässäkin.
Juu, aivan selkeää, kyllä. Koska näin joku sinne kirjoitti, sen on oltava totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin makuasioita, mutta mun mielestä oli Monicalta hiton tökeröä jakaa Sebastianin tuoma kukkakimppu kämppiksensä kanssa. Tollaset romanttiset lahjat on henkilökohtaisia enkä tuojana haluaisi nähdä niitä ripoteltavan kelle sattuu. Varsinkin kun Monicaa vaivasi tasan tarkkaan krapula eikä esim joku suru-uutinen. Enkä nyt ota kantaa siihen että Sebu oli pettänyt.
Ja Sebastianilta ei toki ollut tökeröä mennä nussimaan naisystävänsä kämppiksen ja veljensä kihlatun kanssa. Kyllä Monica, joka halusi jakaa kukkakimpun, oli tässä se kaiken pahan alku ja juuri...
Eihän noi asiat liittynyt mitenkään toisiinsa.
Liittyihän. Sebastian poti huonoa omaatuntoa paneskeluistaan ja osti kukat Monicalle. Ja tarkoitinkin, että jos sinusta todella on tökeröä jakaa kukkakimppu kämppiksen kanssa, kun kukkakimpun antaja on pettänyt saajaa, niin voi luoja sentään. Kiinnittää nyt huomiota epäolennaiseen asiaan kun taustalla on vähän isompi ja törkeämpi tapaus.
Onkohan Marianna nyt raskaana Sebastianille? Jos on niin mitäköhän Monica tekee asian selvittyä? Lähtee varmaan pois Pihlajakadulta jättäen Sebastianin huokaisemaan syvään: "Jumalauta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi olen katsonut, mutta tollanen rypäs lähti kerralla. Tylsää kun kerralla menee paljon uusiksi ja tulee ihan uusia naamoja, niin ku esim Kaukovaarat tai Cindy ja Tuukka
Niin ja ykski kerta ku menin kauppaan, sain ihan ihmeellistä leikkirahaa takaisin. Kysyin asiasta ja kassaneiti höpisi jotain jostain eurosta. Whatta fuck?
Lisää teorioita Kanica/Molle ja Tanne/Jale - kirjoittajalta;
Marianna raskautuu hänen ja Sebastianin himontäytteisestä yhden yön jutusta. Sergein palattua Marianna kuitenkin tajuaa yhden seikan; hän on rakastunut Sebastianiin ja kenenkään huomaamatta, pikkuhiljaa, hän kehittää pakkomielteen Sebastianiin. Sebastian haluaa olla Monican kanssa ja tästä mustasukkainen Marianna alkaa jälleen juonia; raskautensa avulla hän aikoo kiristää Sebastiania jättämään Monican ja alkamaan seurustelemaan itsensä kanssa. Sebastian suostuu, koska ajattelee sen olevan pienempi paha kuin se, että Monica ja Sergei saisivat tietää heidän pettäneen heitä jo aikaisemmin.
No, todellisuudessa mitään vauvaa ei ole, mutta Marianna vetää kaiken alusta asti valehdellen ja manipuloiden, aivan kuin Isabella Holm konsanaan. Monica katkaisee välit Mariannaan, samoin Sergei ja Mariannan muutkin vähäiset ystävät. Marianna alkaa olla epätoivon vallassa ja päättää toistaa historiaa; hän kidnappaa Monican, Sergein, Evan ja Sebastianin.
Lari ja Elias alkavat jälleen aavistaa pahaa naapureiden kadotessa yksi toisensa jälkeen. Tähän loppuu oman pääni tuotokset Salattujen elämien kevään ja tulevan syksyn tapahtumista. Tulen pian jatkamaan, kunhan saan ensin rauhassa pohdiskella seuraavia käänteitä.
Jiri ja Eva sopii kyllä täydellisesti yhteen! Molemmat ihan helvetin ärsyttäviä
Siis Severihän on kutosluokalla ja Viola seiskalla. Aika selkee juttu, kun Severi kyseli Violalta ruotsia ja oppi juuri itse uuden sanan - ei siis ollut itse ollut ruotsin tunneilla. Aikaisemmin, muutama kuukausi takaperin Jiri hermoili jotain kun Viola on Severiä vuotta vanhempi.
En tiedä miks mut mua jotenki inhottaa toi Severin juonikuvio. Ehkä jos noi näyttelijät olis pari vuotta vanhempia ja vaan näyttelis ala-asteikäisiä, mut Severin näyttelijähän on oikeasti 12-vuotias :D
Jättääköhän Lari nyt vihdoin Kallen ? Lehtien juonipaljastuksissa ei sanottu tuosta mitään.
Tämän päivän jaksossa taas ryyppäämistä. En jaksa tuota. Suomessa on paljon alkoholiongelmia. Miksi suositussa televisiosarjassa pitää oikein korostaa ryyppäämistä ja kännisekoiluja ? Alkoholismin käsittely on eri asia ja sitäkin on sarjassa käsitelty jo ihan tarpeeksi. Suurin osa sarjan hahmoista pitäisi kyllä viedä alkoholivieroitukseen. Monica tai Kalle eivät taida sentään työpaikallaan työaikanaan ryypätä toisin kuin Kari,jolle bisse maistuu myös työpaikalla autokorjaamolla autojen korjailun ohessakin.
Kun oli puhetta jonkun "eksyvän täysin väärään sänkyyn" luulin sen tarkoittavan Kallea, mutta saatettiinhan sillä tarkoittaa myös Mariannaa ja Sebastianiakin. Pahemminhan nuo "väärään sänkyyn" eksyivät.
Tällä hetkellä sarjassa ärsyttää eniten juuri jatkuva ryyppääminen/kännisekoilut ja pettäminen, joihin suurin osa sarjan hahmoista on syyllistynyt sekä ihmeelliset kolmiodraamat. Koska sarjassa on paljon henkilöitä voisi edes yksi ihminen tai pari olla onnellinen pitkään. Kristiinan järjettömäksi mennyt pitkitetty muistinmenetyskään ei ärsytä enää niin paljon kuin nuo muut.
Severin näyttelijä on kylläkin oikeasti 14-15v, (syntynyt vuonna 2001) eikä 12 niin kuin joku väitti.
Vierailija kirjoitti:
Severin näyttelijä on kylläkin oikeasti 14-15v, (syntynyt vuonna 2001) eikä 12 niin kuin joku väitti.
Entäs Nellan ja Violan näyttelijät?
Jes, hyvä, että Sebastian alkaa päästä jyvälle Camillan ja Jirin puuhista!
Onko Sege ja Aki edelleen paluumatkalla Rollosta Hkiin? Onkohan auto hajonnut kun ei ole heppuja vieläkään näkynyt? ;D
Mistähän Viola syyttää Severiä? Oon kyllä niin Severin puolella tässä.
Ylläri, ettei Elias saa pidettyä suutaan kiinni Jesse-keissistä.
Milloin se vara-Iida ilmestyy ruutuun?
Tuskin Marianna ja Sebastian panivat. Taas näitä salkkareiden hämäyksiä
On näitä ihmisiä joista kaikki mikä lukee internetissä on oltava totta. :D