Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Hääjulisteessa mainittiin ihme kyllä kellonaika (13.00) vaikka Salkkarien tapaan tarkoista ajoista ei ikinä puhuta ja tapaamisetkin sovitaan aina "nähdään illalla"-tapaan. Ei kylläkään ollut mitenkään yllättävää että kaikki vieraat olivat suoraan Pihlajakadulta, omasta rapustahan voi kyllä kutsua juhliin asukkaita joiden kanssa on tuskin sanaakaan vaihdettu, mutta ketään muita sukulaisia kuitenkaan ei.
Pistin merkille että tuo Sannin itkeminen näytti enemmän hymyilyltä kuin itkemiseltä! Ja Severi suosittu Instagramissa, kuvissa parhaimmillaan 3 tykkäystä? :D
Anton vaikuttaa ainakin vielä niiiin tylsältä hahmolta, olisi voinut jättää tulemattakin Pihlajakadulle. Toivottavasti hällekkin saataisiin jatkossa jotain mielenkiintoisempaa juonikuviota kuin tuo Iidan kanssa säätäminen, muutenkaan noiden nuorten suhteet ei oikein jaksa sarjassa kiinnostaa.
Onko Sebu ja Monica nyt siis pari kun tulivat häihinkin yhdessä?
Ootteko katsoneet Salkkarit-joulukalenteria? Jäin miettimään mitäköhän Jirille tapahtuu keväällä kun näyttelijä kertoi näin: "Jiristä tulee keväällä täysin uusi puoli esille, joka oli mullekin yllätys. Muutosta ilmasta." Oliko Mikko Parikka muuten vähän huppelissa tuossa joulukalenteriklipissä vai miksi oli jotenkin outo? ;)
Joulukalenterissa Kallen näyttelijä sanoi, että hänellä on sellainen oma pikku juttu, että pyrkii ulkokohtauksissa Kallena tähyilemään lintuja. Että Kalle olis linnuista kiinnostunut, mutta se ei tule muuten sarjassa esille. Mun mielestä aika hauska. En ole itse huomannut lainkaan Kallen lintutiirailuja, mutta jatkossa aion kiinnittää ulkokohtauksissa tähän huomiota :)
Keskiviikon juonipaljastukset oli aika tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laitelat elävät kuin Miiaa ei olisi koskaan ollutkaan?
Mitä tarkoitat, miten heidän pitäisi elää? Kyllä yhteen aikaan ja itse asiassa edelleenkin ainakin Ismo muistelee Miia. Myös Kallen muistan niin tehneen jokin aika sitten :)
Vierailija kirjoitti:
Lari ehkä tuli takaisin, mutta se ei liity mitenkään varjohahmoon. ;)
Kyllähän se selvästi oli Lari, varjossa näkyi haba ja korvat, pään muoto ja kävelytyylikin
Vierailija kirjoitti:
Hääjulisteessa mainittiin ihme kyllä kellonaika (13.00) vaikka Salkkarien tapaan tarkoista ajoista ei ikinä puhuta ja tapaamisetkin sovitaan aina "nähdään illalla"-tapaan.
Häiden puhuttiin etukäteenkin olevan ylihuomenna ja huomenna, eikä "vähän ajan päästä" niin kuin tapana on ollut.
Moni täällä on valittanut Antonin hahmon tylsyydestä. Itsekin ajattelin ensin niin, mutta nyt olen alkanut miettiä, että ehkä Anton ja Alissa ovat liittolaisia, ja koska Iida on edelleen velkaa Alissalle ja Alissa ei Iidasta pidä, niin Antonin suunnitelma on jotenkin huijata Iidaa ja saada tältä rahat tai muuten vaan kiikkiin.
Ehkäpä Antonilla ja Alissalla on suhde, ja Anton on osa tätä firmaa, jossa Alissakin on.
Ah, Kari naimassa Lindaa tiukkaan poliisipimppiin, mutta ensin tietysti poliisileikit Lindan työpaikalla. Linda esittää edelleen vaikeasti tavoiteltavaa ja vastustelee, kunnes komea Kari saa konstaapelin kostumaan ja antautuu tälle. Uuh!
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä on valittanut Antonin hahmon tylsyydestä. Itsekin ajattelin ensin niin, mutta nyt olen alkanut miettiä, että ehkä Anton ja Alissa ovat liittolaisia, ja koska Iida on edelleen velkaa Alissalle ja Alissa ei Iidasta pidä, niin Antonin suunnitelma on jotenkin huijata Iidaa ja saada tältä rahat tai muuten vaan kiikkiin.
Ehkäpä Antonilla ja Alissalla on suhde, ja Anton on osa tätä firmaa, jossa Alissakin on.
Tai sitten anton on alissan veli.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kalle puhuu 'hänen asunnostaan'. Miksi jäi vaan asumaan kämppään, jonka päävuokralainen on mies, joka jätti hänet? Vai onko sopinut Heidin / Tuukan kanssa, että hän asuukin nyt tässä? Entä ottaako Lari asunnon haltuun kun palaa?
Tais yhdessa jaksossa mainita, että aikoo soittaa Tuukalle ja Heidille, että sopiiko jäädä asumaan siihen kämppään.
Severi tapaa Moosessa jonkun miehen
SOME-Severi :D
No, on kai tuollaista tosielämässä nykyään vaikka kuinka paljon.
Severi vs Nella. Suunnilleen yhtä "hurja" tappelu kuin mitä Aino vs Otto aikanaan.
Nuo Severin kuvathan oli tosi kesyjä. Ihan vain tavallisia kasvokuvia, joissa hymyilee omana itsenään, sen kummemmin poseeraamatta. Mä ajattelin, että ne olis ollut jotain sellaisia flirttailevia sexy-ilmekuvia, kun Jirikin puhui "miesmallikuvista".
Hyvä, ettei Tale suhtaudu kevyesti siihen, että Sanni on käynyt läpi koko hänen kaveripiirinsä.
Ismo on välillä liiankin hyväsydäminen.
"Kaikki on pilalla. Lari tuhos meidän perheen.
- LiisaKristiina
Minua ihmetytti se, että miksi suurinpiirtein kaikilla juhlavierailla oli päällään mustaa? Vähän vaikutti siltä, että kaikki olisivat olleet häiden sijasta hautajaisissa..
Ja toi Kallen "mä en haluu puhuu sun kanssa!" -huuto Larille nauratti, koska se tuli jotenkin niin homomaisesti :D
Oonko ainut jonka mielestä eva ja nella vois oikeesti olla sukua? Musta ne on saman näkösiä.
Niin ja Panun ja Iiiriksen piti mennä naimisiin, mutta lesbopalhastus pilasi senkin