Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Severin biologinen isä on siis Eero ja Aaro on setä? Severin Eero-isä on kuollut, joten miksi Severi haluaisi hakeutua (ilkeän) setänsä luokse? Vai onko ne Vaalanteen pahuuden geenit vain sellaiset, että ne vetää voimakkaasti puoleensa, eikä sitä vetoa voi vastustaa...?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 06:32"]Severin biologinen isä on siis Eero ja Aaro on setä? Severin Eero-isä on kuollut, joten miksi Severi haluaisi hakeutua (ilkeän) setänsä luokse? Vai onko ne Vaalanteen pahuuden geenit vain sellaiset, että ne vetää voimakkaasti puoleensa, eikä sitä vetoa voi vastustaa...?
[/quote]
Eräs kevään jaksoista on nimeltään Severin geenit aktivoituvat tms, se kertookin jo lähes kaiken oleellisen..
Miksi puhelimen soidessa sanotaan "sori, mun on pakko ottaa tää" ? En ole ikinä "oikeassa elämässä" kuullut kenenkään sanovan noin. Jos puhelin soi, niin siihen vastataan, ei siitä sen kummempaa numeroa tarvi tehdä nykypäivänä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:34"]Miksi puhelimen soidessa sanotaan "sori, mun on pakko ottaa tää" ? En ole ikinä "oikeassa elämässä" kuullut kenenkään sanovan noin. Jos puhelin soi, niin siihen vastataan, ei siitä sen kummempaa numeroa tarvi tehdä nykypäivänä.
[/quote] mä sanon et esim Hei mun tarvii vastata tähän, tai sori
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:34"]
Miksi puhelimen soidessa sanotaan "sori, mun on pakko ottaa tää" ? En ole ikinä "oikeassa elämässä" kuullut kenenkään sanovan noin. Jos puhelin soi, niin siihen vastataan, ei siitä sen kummempaa numeroa tarvi tehdä nykypäivänä.
[/quote]
mä sanon et esim Hei mun tarvii vastata tähän, tai sori
[/quote]
Musta ihan kohteliasta sanoo, että sori mutta on pakko vastata. Mutta en mäkään ymmärrä tuota ''ottaa puhelu'' -ilmausta, joka on ilmeisesti suoraan englannista otettu ja käytössä nykyään paljon, ainakin TV-sarjojen maailmassa.
Monika ei jäävännyt itseään tapauksesta, nyt ilmeisesti Sergei pääsee vetelemään langoista. Tosin en ymmärrä mitä vankeusrangaistuksella haetaan, Marianna olisi nopeammin ulkona kuin aikanaan Isabella yliajosta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:59"]Mä tykkäidin enemmän Jannesta ja Heidistä parina kuin Jiri ja Heidi. Jiri on jotenkin niin tosikkomainen ja ehlä vähän omistushaluinen. Janne on hauskempaa seuraa.
.
Kiinnostaisi myös nähdä Lasse js Eva parina, vaikka se hieman oudolta tuntuisikin. Haluaisin kuitenkin, että Lasse olisi onnellinen pitkästä aikaa.
.
Helenan ja Akin parisuhteelle en lämpene. On niin selvää, että Akin todellinen motiivi on raha tai puolet Amandasta.
.
Eliksen ja Sebastianin narinaa en jaksa. Lapsellista käytöstä molemmilta.
.
Eniten ärsyttää LiisaKristiinan Lari-vastaisuus. Ismon pitäisi saada itse päättää kenet asuntoonsa majoittaa. Letti-Liisa pilaa koko kommuunin tunnelman sillä, ettei hyväksy Laria.
[/quote] Minun mielestäni taas kumpikaan ei sovi Heidille, ei Jiri eikä Janne. En ymmärrä miksi täällä vieläkin hehkutetaan Jannea ja sen hauskoja juttuja, kun ne on jo niin nähty ja koko hahmo alkaa olla jo tylsäkin. Kitisee koko ajan Heidistä ja miten se nyt yhtäkkiä kuvittelee Heidin olevan suuri rakkautensa, kun oli kuitenkon todella rakastunut Iidaankin. Oli kosimassakin sitä ja kun Iida kieltäytyi, niin heti on muka niin rakastunut Heidiin.
-
Myös Lassen ja Severin toipuminen Paulan kuolemasta on mennyt aivan liian nopeasti. Melkein hetihän se Lasse siihen Evaan ihastui, enkä todellalaan pitäisi heitä hyvänä parina. Samalla menisi välit Jiriin, ja olisihan se aika outoa Nellallekin kun "äiti nyt vähän panee papan kanssa".
-
Akista ja Helenasta olen täysin samaa mieltä. Nyt kun Helena vielä jätti perheensä Akin takia, niin kyllä nauratti. Välit meni jo Sergeihin sen takia, ettei uskonut tätä Marianna-jutussa, niin jo on kumma ettei voi uskoa Sebastiania ja esimerkiksi Ismoa ja Ullaa, jotka ovat tunteneet Akin jo paljon kauemmin. Helena on tuntenut Akin ehkä puoli vuotta ja luulee tämän olevan suuri rakkautensa jonka vuoksi on jopa valmis hylkäämään perheensä, lapsenlapsensa jne. Mitä Helena ylipäätään tietää Akista? Ei yhtikäs mitään.
-
Siis mikä on lapsellista narinaa ja käytöstä Eliakselta ja Sebastianilta? Sekö, etteivät hyväksy Monicaa Mariannan asianajajana? Naisen, joka manipuloi muita vaikka kuinka kauan, pahoinpiteli ihmisiä ja piti nälässä sekä vankina vaikka kuinka kauan? Ihan oikeitettua tuo on, enkä ymmärrä tai kestä Monicaa. Miksi helvetissä se ei ruvennut vaikka Eliaksen, Larin, Heidin tai Jannen asianajajaksi? Miksi tarjoutui tähän hommaan, kun tiesi, mitä mieltä muut siitä ovat? Miksi jankuttaa sitä, että "jokaisella on oikeus puokustukseen tekipä mitä tahansa"? Miksi puolustaa tuollaista pahaa ihmistä? Pahahan Marianna on, vaikka nyt yritetään saada katsojien säälit ja symppaukset hänelle. Voi voi kun se oli vaan sairas eikä ollenkaan oma itsensä eikä oikeasti paha ihminen.
-
Minäkään en ymmärrä, miksei Kristiina hyväksy Laria. Nainen on lavastanut oman kuolemansa niin ei luulisi hireästi olla varaa valittamiseen, ketkä ovat kanssaihmisiään. Miten Ismo jaksaa kuunnella tuollaista, kun Lari oli asunut jo paljon kauemmin asunnossa kuin Kristiina, joka yhtäkkiä nousi kuolleista takaisin piireihin? Ismohan se päättää, ketkä talossaan asuvat.
Itseäni häiritsee että miksi Sebastian ja Elias yms. keskustelee kaikista asioista, esim Eliaksen ja muiden kidnappauksesta ja Helenan tekemisistä aina Oliverin kuullen? Nehän vois hyvin käskeä sen omaan huoneeseensa siksi aikaa tms. Itse ainakaan en haluaisi alle kouluikäisen lapsen kuulevan sellaisia juttuja :D
"Perseitten vetäminen tekis sullekin hyvää" ahhahahaa :D
Hah, aika hulvaton jakso tänään. Enkä tarkoita Mariannan ratkaisua vaan Stubastianin ja Eliaksen yhteiskännejä. "No mitä, pitäiskö riipasta kännit?" ja perseiden vetäminen + naurukohtaus oli hauska myös. Sebastianin "vinkulelu"-nimitys Eliakselle oli kyllä osuva.
.
Voi että mua sieppaa tuo LiisaKristiina. Muuttaisi itse pois, jos ei siedä Laria. Tai Kalle ja Lari voisivat muuttaa omaan kämppään avoparina. Onko Pihlajakadulla kenelläkään asuntoa vapaana? Jiri voisi muuttaa Heidille ja vuokrata oman asuntonsa Kallelle ja Larille. :)
Kalle varmaan muuttaa Monikan luo
Joutuuko Lari muuttaa veke Letti-Liisan takia?
Akin tsemppaukset Monicalle :DDD ja Sebastian kutsumassa Eliasta vinkuleluksi
Ärsyttää Liisa joka heti haluaa Larin pois, ajoi Ismonkin välillä pois kotoaan. Itsekästä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:24"]Joutuuko Lari muuttaa veke Letti-Liisan takia?
[/quote]
Sais kyllä jo muuttaa. Aikuinen ihminen loisii toisten kotona ilmaiseksi vaikka käy töissä.
Kallekin saisi jo muuttaa omilleen. Miksi ylilääkäri asuu vanhempiensa kanssa?
Sergei on hirviö! Marianna ansaitsee armoa koska oli sairas.
Ei mielisairaus oikeuta siltikään siihen että mitään seurauksia ei saisi olla. Mut Sergeillä alkaa olemaan jo joku pakkomielle Mariannaan. Ois vaan lähteny menee ku ois päässy eikä jääny hönkii Mariannan korviin.
Miks Heidi antoi anteeksi Sergeille joka sitoi sen ja meinas polttaa elävältä ja hakkasi poikaystävänsä (Jirin) ja Mariannalle ei anna vaikka Marianna oli sairas mutta Sergei paha.
Onko seuralaispalvelut laiton bisnes Suomessa? Ei kai tuossa Akin firmassa ole periaatteessa mitään laitonta, kun kyse ei ole parituksesta/prostituutiosta, vaan Aki välittää seuralaisia. Naiset tienaavat rahaa opintoihinsa (tms) ja ovat täysin omasta halustaan mukana. Saavat toki tehdä seuralaistensa kanssa mitä haluavat. Seuralaispalvelu ei velvoita seksiin vaan seuranpitoon. Vai olenko ymmärtänyt väärin..?
Olipa "yllättävää", että Severin ja Nellan katoamisen syyhyn liittyi "jännittävä" talo, eli taitaa olla Aaron tai Aaron äidin entinen kotimökki..?
Monennellako kuulla Sanni on sarjassa raskaana?