Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksei nykyään oo tämmösiä hauskoja juonikuvioita. Isabellan ja Karin salasuhde oli viihdyttävää katsottavaa ja se miten se paljastu muille. :D Nykyään noi nuoretkaan ei hengaa keskenään.. Booring.
Anteeksi nyt kun kysyn tätä täällä ketjussa mutta mitä mieltä tästä uudesta Tuhmiksista? Itse en jotenkin tykännyt. Liian överi(tietty kyseessä on salkkarit mutta verrattuna edellisiin osiin niin ihan eri meininki) ja Evan ylinäytellyt kuhertelut herätti lähinnä myötähäpeää...
Itse tykkäsin edellisistä osista ja odotin tältä paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt kun kysyn tätä täällä ketjussa mutta mitä mieltä tästä uudesta Tuhmiksista? Itse en jotenkin tykännyt. Liian överi(tietty kyseessä on salkkarit mutta verrattuna edellisiin osiin niin ihan eri meininki) ja Evan ylinäytellyt kuhertelut herätti lähinnä myötähäpeää...
Itse tykkäsin edellisistä osista ja odotin tältä paljon enemmän.
Mä tykkäsin tästä kun ei ollut niin rivo meno :D Eva kyllä ärsytti teennäisellä näyttelemisellä ja just tollasella kuhertelulla, mut muuten tosi jännä ja hyvä!
Eikös Evan ole tarkoitus olla tuhmiksissa sekä runkosarjassa juuri semmonen ylidramaattinen, vähän bimbo blondi joka edelleen elää kuin teini. Lindahan sanoi Eva vitsillä tuhmiksissa lortoksi :D
Miksei Kososta ja Salmea lisätty tunnariin?
Kaikki keskustelijat alennuksien perässä, kun on niin hiljasta? :D
Vierailija kirjoitti:
Siltä vähän vaikuttaisi ;) En ole käynyt täällä eilisen klo 23 jälkeen ja ajattelin että on monta sivua luettavaa ja ei ollut paljoa mitään :D Kerrankin näin.
Sais se Ullan pieru fantasia kirjottelija tulla suoli 24 sta tänne värittämään keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne ole uskaltanut tulla, kun aihe näkyy olemaan pääasiassa Tuhmiksissa, joita en ole vielä ehtinyt nähdä. Tulin vilkaisemaan, josko tänne jo pääsisi rauhassa takaisin juttelemaan, mutta eipä nähtävästi.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei saatu mahtumaan mihinkään? Yleensä tunnarissa samalla ruudulla on hahmot jotka liittyvät toisiinsa. Toivottavasti kevätkaudella tulee kokonaan uusi tunnus, koska nykyinen alkaa olemaan aika kulahtanut.
Nykyinen ei ole kulahtanut.
Mutta uusi tunnari tulee tammikuussa 2019.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne ole uskaltanut tulla, kun aihe näkyy olemaan pääasiassa Tuhmiksissa, joita en ole vielä ehtinyt nähdä. Tulin vilkaisemaan, josko tänne jo pääsisi rauhassa takaisin juttelemaan, mutta eipä nähtävästi.
Uskaltaa tänne nyt jo puhua! :)
Ismolla on vähintäänkin mielenkiintoinen käsitys siitä, mikä on samannäköisyyttä. :D
Noo, maailmassahan on monikin asia vain suhteellinen käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei saatu mahtumaan mihinkään? Yleensä tunnarissa samalla ruudulla on hahmot jotka liittyvät toisiinsa. Toivottavasti kevätkaudella tulee kokonaan uusi tunnus, koska nykyinen alkaa olemaan aika kulahtanut.
Salme Akin ja Alissan kanssa samaan ja Sami Kallen kanssa
Miksi Puetari ei olisi Evan mielestä saanut vaihtaa edes Pepille rengasta???
Vierailija kirjoitti:
Hahah Eva!
Hauska oli myös tuo keskustelu Pietarin kanssa:
Pietari: "Arvaa yllätyinkö minä, kun me törmättiin uudelleen rapussa."
Eva: "Arvaa ylläytyinkö minä, kun me törmättiin tuossa kotisohvalla." XD :D
Linda ensin arvostaa Karia ja haluaa sopia, seuraavassa hetkessä Kari on taas mulkku. Tulee jo korvista ulos niiden kahden säätö..
Ihan vaikka poliisilaitokselle menemällä ja täyttämällä uuden paperin.