Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
26421/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Peppi oikeasti tietää Sergein olinpaikan, niin ei ole niin surullisen oloinen nyt. :o Jospa Sergei jäi Rovaniemelle Taigan luokse.

Lopussa itki Sergein ovella

Vierailija
26422/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan näitä tylsiä loppuja on riittänyt tällä viikolla!

Valivalivali

Mitä vikaa tässä nyt sitten oli??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26423/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Peppi vain liikuttua hänen ja Sergein yhteisistä hetkistä tässä asunnossa, sillä tietää Sergein olevan oikeasti elossa. ;) Voi olla myös toisinkin, ettei halua ajatella sitä, että Sergei olisi kuollut ja ei päästä kyyneliä.

Vierailija
26424/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa kohtaa rappua pitäisi olla uutta seinää!

Oon aina kuvitellu et se ovi on siinä missä se seinä on

Vierailija
26425/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ärsyttää toi Aaro! Lindakin puhui Karille että Aaro osaa käyttäytyä paljon asiallisemmin, tietäispä vaan mitä Aaro yritti tehdä Karille.. Ja muutenkin toi Aaron "mä oon aina sun tukena" Lindalle. Todella sydämetön kun mukamas välittää Lindasta, mutta olisi kumminkin ollut valmis tappamaan tyttärensä yhden rakkaimman ihmisen.

Kari on nyt niin oikeassa.

Voi kun Linda vaan kuuntelis Karia.

Vierailija
26426/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli Pepin ja Pietarin kohtaukset kuvattu greensreenin edessä.

Vierailija
26427/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari ja Linda oli hyvä pari, mutta ärsyttää katsoa tuota jatkuvaa soutamista ja huopaamista! Sais jo selvitä tää juttu. Taitaa se silti olla Aaro joka laittaa sen avioerohakemuksen.

Vierailija
26428/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun miettii niin tulisipa Pepille ja Pietarille jotain juttua. Ainakin mun mielestä sopivat paremmin toisilleen kuin Pietari ja Eva.

Vierailija
26429/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ymmärrä Lindaa! Oma isä on houkutellut tyttärensä poikaystävän ja tulevan lapsen isän tappamaan itsensä. Karikin on varmaan kertonut mitä kaikkea se puuhasi pihlajakadulla Lauran ja Paulan suhteen. Todella toivon, että tämä on joku Lindan juoni. 

Vierailija
26430/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaro tosiaan taitaa lähettää sen avioerohakemuksen! Hitto saisi jo selvitä koko kuvio..

Miten niin Aaro?

Vierailija
26431/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jotenki niin hassua enkä ois uskonu et tuun koskaan sanomaan tätä, mut oon alkanu jotenki vähän tykkää Evasta, mut sit samaan aikaan en taas pysty sietää sitä. Mitäköhän mulle on käyny

Olisko siksi että Eva on viime aikoina ollut todella järkevä ja miellyttävä hahmo. Kohta tulee kuitenkin varmaan taas satikutia kun Peppi tulee Evan ja Pietarin "väliin"...

Vierailija
26432/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun miettii niin tulisipa Pepille ja Pietarille jotain juttua. Ainakin mun mielestä sopivat paremmin toisilleen kuin Pietari ja Eva.

Mä en toivo niin. Ei jaksa mitään kolmiodraamaa, ne on niin nähty jo.

Vierailija
26433/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Peppi oikeasti tietää Sergein olinpaikan, niin ei ole niin surullisen oloinen nyt. :o Jospa Sergei jäi Rovaniemelle Taigan luokse.

Entä jos Sergei olikin se jonka kanssa Peppi puhui puhelimessa.

Vierailija
26434/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ymmärrä Lindaa! Oma isä on houkutellut tyttärensä poikaystävän ja tulevan lapsen isän tappamaan itsensä. Karikin on varmaan kertonut mitä kaikkea se puuhasi pihlajakadulla Lauran ja Paulan suhteen. Todella toivon, että tämä on joku Lindan juoni. 

Jep! Linda on poliisi, eikö yhtään ala epäillä mitään? Kari on kyllä kertonut Aarosta(muistan, yhdessä jaksossa mainitsi ja selvästi oli aiemmin kertonut kaiken Lindalle), nyt Linda sai selville että Aaro oli manipuloinut Paulin tekemään itsemurhan, vihasi tätä Paulia ja oli tehnyt kaikkensa että he eroaisivat. Kyllähän Linda tietää etteivät Kari ja Aaro ole mitään ylimpiä ystäviä, yhtäkkiä Karin korjaamolla tapahtuu. Nyt saisi totuus selvitä!

Vierailija
26435/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas oli Pepin ja Pietarin kohtaukset kuvattu greensreenin edessä.

Ei kyllä ollut.

Vierailija
26436/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, tässä tämän päivän Seiskan j-paljastukset kiinnostuneille:

Salsut: http://aijaa.com/EUFc1v

Kaikki: http://aijaa.com/AniTQP

Vierailija
26437/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi katsoi kiinnostuneena Pietarin hauiksia ja pehvaa siellä tien varressa... xD

Vierailija
26438/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica oli kivempi uusimmissa Tuhmis-jaksoissa kuin viimeaikojen raskaus- ja äitiyshormonihuuruisena sekopäänä. Palautuukohan Monica enää koskaan entiselleen, eli kiltiksi, rennoksi, sympaattiseksi, järkeväksi..? Tämän vuoksi pysyn itse velana, jos vauva muuttaa persoonaa noin paljobn ;)

Vierailija
26439/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni! Iloa ei kauaa kestänyt kun ensi viikolla Evasta tulee mustis... Evalla ei olisi edes varaa tuollaiseen kun itsekin on selän takana pussannut Jiriä

Vierailija
26440/27326 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monica oli kivempi uusimmissa Tuhmis-jaksoissa kuin viimeaikojen raskaus- ja äitiyshormonihuuruisena sekopäänä. Palautuukohan Monica enää koskaan entiselleen, eli kiltiksi, rennoksi, sympaattiseksi, järkeväksi..? Tämän vuoksi pysyn itse velana, jos vauva muuttaa persoonaa noin paljobn ;)

Eiköhän siitä tule ensi keväällä

Ketju on lukittu.