Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran vaikea tehdä tuhmiksista oma ketju, ja tämä ketju näyttää menevän etupäässä nyt tuhmiksiin niin kiitos ja näkemiin!
Linkkasin tekemäni ketjun palstalle aikasemmin, mutta kuten huomaat kukaan ei halua keskustella siinä yhtä kommenttia lukuun ottamatta. https://www.vauva.fi/keskustelu/3030193/pihlajakadun-tuhmat-tadit-kesku…
Miksi niitä tuhmisviestejä pitää ehdoin tahdoin tänne laittaa, kun omakin ketju niille on jo luotu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä tuhmisviestejä pitää ehdoin tahdoin tänne laittaa, kun omakin ketju niille on jo luotu?
Kaikki ei oo varmaan huomannu tota
Omg Monicast on tullu ihan hullu
Tää on jotenki niin hassua enkä ois uskonu et tuun koskaan sanomaan tätä, mut oon alkanu jotenki vähän tykkää Evasta, mut sit samaan aikaan en taas pysty sietää sitä. Mitäköhän mulle on käyny
LIndalla laukku vauvamahan edessä :D näky kyl sivustapäin masu
Ois vaan Kari lyöny Aaroa täysiä turpaan! :D
Aaro tosiaan taitaa lähettää sen avioerohakemuksen! Hitto saisi jo selvitä koko kuvio..
Jälleen Kari mokas heti kun alkoi rähinöimään.
Entä jos Peppi oikeasti tietää Sergein olinpaikan, niin ei ole niin surullisen oloinen nyt. :o Jospa Sergei jäi Rovaniemelle Taigan luokse.
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä. Linda olis heittäny pojat saman tien takas korjaamolle.
OLIKS ELIAS TOSSA MOOSEN TISKILLÄ!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä. Linda olis heittäny pojat saman tien takas korjaamolle.
No totta. :)
Nehä asu kauan tuol Lindalla
Nyt oikeesti! Samaa soutamista Karin ja Lindan osalta koko syksy. Eiköhän tälle kohta tule loppu Lindan lähdettyä.
Ai että ärsyttää toi Aaro! Lindakin puhui Karille että Aaro osaa käyttäytyä paljon asiallisemmin, tietäispä vaan mitä Aaro yritti tehdä Karille.. Ja muutenkin toi Aaron "mä oon aina sun tukena" Lindalle. Todella sydämetön kun mukamas välittää Lindasta, mutta olisi kumminkin ollut valmis tappamaan tyttärensä yhden rakkaimman ihmisen.
Miks nää jää tämmösiin ärsyttäviin kohtiin!!! Argghhhh
Johan näitä tylsiä loppuja on riittänyt tällä viikolla!
Ei tuossa kohtaa rappua pitäisi olla uutta seinää!
Jep! Uskon, että Sergei tosiaan lavasti kuoleman ja Sebastian avusti siinä. Ovat molemmat nyt ulkomailla aloittamassa elämää uudelleen.