Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on kiinnittymisvuoto? Kokemuksia...pliis...ja kauanko se voi jatkua???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono aloitus, mutta olen itsekin ihmetellyt mikä tämä kiinnittymisvuotojuttu oíkein on? En ollut kuullut koko jutusta,ennenkuin tänne palstailemaan eksyin (sivistymättömyyttäkö-heh? Jokatapauksessa minulla on jo yksi lapsi ja yksi kesken mennyt raskaus, enkä tosiaankaan ole tuntenut mitään kiinnittymiskipuja enkä kokenut kiinnittymisvuotoja kummallakaan ketaa. Eikä kellään ystävistänikään ole kokemusta asiasta, vaikka lapsia on siunaantunut lähipiiriin paljonkin, joten luulen, että noi kiinnittymisvuotojut on kyllä enemmänkin poikkeuksia kuin sääntöjä ja tapahtuu harvalla meistä.

Sen verran tällä palstalla on jotkut tainneet kertoilla, että on saattanut tulla tippa verta kiinnittymisen aikoihin, mutta mitään suurempaa vuotoa se ei kai varsinaisesti ole. Itselläni oli raskaaksi tulon jälkeen yhdet ns. valemenkat, jotka on kai paaaaljoon yleisemmät kuin toi kiinnittymisvuoto.

Vierailija
2/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ne oli? Itselläni nyt kp 40/36-39 ja muutamana päivänä on tullut sellaista ruskeaa limaa. Ei siis verta ja tuota limaakin on tullut ehkä kerran päivässä. Olisko nämä kuitenkin ollut menkat? Vai ovatko tulossa vai mitä tämä on??? Kierto on tuollainen pitkä ja vaihtelevan pituinen. En viitsi testata vielä kun olen niin varma, että vuoto alkaa pian...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti mulla silloin kolme päivää. Olivat paljon niukemmat kuin normaalit menkat, pikkuhousunsuoja per päivä olisi riittänyt. Vuoto oli enemmän sellasta ruskeahkoa tuhrun tapaista, vähän punaistakin joukossa. Luulin silloin kyllä niitä ihan normaaleiksi menkoiksi, koska en silloin nuorempana tiennyt, että mitään valemenkkoja on olemassakaan. Tiesin, et olen raskaana vasta kun toiset menkat jäi pois. Siihen mennessä ei ollut muita raskausoireita kuin närästys, joka siis alkoi joskus viikolla 8.(plussan testasin viikolla 9).

Ystävälläni oli vielä kolmet valemenkat viime talvena, kun oli jo tullut raskaaksi. Sama juttu, kestivät kerrallaan noin 3 päivää.

Toivottavasti olisit raskaana : )

Vierailija
4/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä " vuotoa" on tullut niin vähän etten ole mitään suojaa käyttänyt ja siis tiistaista asti ja tänään ei ollenkaan eli kolme päivää. Pitää varmaan viikonloppuna testata. Kiitos kun vastasit!

Vierailija
5/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai siis enhän vielä siinä vaiheessa edes tiennyt olevani raskaana, mutta siis noin viikko oviksesta mulla alkoi hyvin vähäinen puna-ruskea tuhruvuoto, joka kesti niinkin kauan kuin 5 pv. Muistan silloin ihmetelleeni, että mitä hittoa tääkin nyt on ja luulin että kunnon menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Mutta toisin kävi ja testasin plussaa :)