Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 12-vuotiaalle ostaa tupakkaa

Vierailija
22.07.2012 |

jos se kuitenkin polttaa? Ettei sen tarvii kerjätä jotan ostamaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua enkä halua että lapseni vihaa omaa äitiään.

Mulle on tärkeämpää että pysyn väleissä lasteni kanssa.

Vanhemman tehtävä on tuottaa lapselleen "hyviä pettymyksiä". Lapsi voi kiukutella sinulle, huutaa ja raivota sinulle ja kokeilee rajojaan. Sinun tehtäväsi on asettaa hänelle ne rahat. Lapset ja nuoret, joille ei ole asetettu turvallisia rajoja, tulevat kärsimään koko aikuisikänsä tästä.

Sinun tehtäväsi on rakastaa ja laittaa rajat eikä olla se paras kaveri. Siis JOS tahdot parasta lapsillesi etkä sitä, mikä on mukavinta ja helpointa itsellesi.

Vierailija
22/25 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen terassilla istuessa kävi 15-v poika kerjäämässä kaikilta ostamaan tupakkaa, kukaan ei suostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa.

Se on kuitenkin moraalisesti väärin ja laitonta. Kannattaa siis pohtia valintaa tarkkaan, jos vain pystyt siihen. Ehkä et pysty.

Vierailija
24/25 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä on trolli? Ei hyvää päivää...

Vierailija
25/25 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä millää jaksa vatvoo samoja asioita aina. Tää o ainoo joka polttaa. Meillä on tiukka kuri ollut aina mutta ei näköjään tarpeeksi tiukka. Rahaa on pakko antaa ku on luvattu. 100e/kk kaikille tenaville. Tämä 12- vuotias on kuopus. Minulla on niin paljon harrastuksia ja työtehtäviä että valtettavasti aikaa lapsille ei juurikaan ole. Mutta onneksi ovat jo isoja.

olet ihan pelkkä trolli. Mutta kai tuollaisiakin on, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan