Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen mies käy gay-baareissa?
22.07.2012 |
Olen tapaillut miestä jonka kantapaikka on joku Man Street Helsingissä. Käykö teidän miehet ikinä gay-baareissa?
Kommentit (2)
Olen tapaillut miestä jonka kantapaikka on joku Man Street Helsingissä. Käykö teidän miehet ikinä gay-baareissa?
Epäilyttävä paikka, jos siis kyseessä on "heteromies". Olen joskus käynyt siellä homoystäväni kanssa ja siellä vanhemmat miehet tanssivat humppaa ja jenkkaa sekä laulavat karaokea.
Mieheni ei kyllä käy gaybaareissa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jep, olen ko. baarissa kerran käynyt, ja näin heterona voin sanoa, tuli ERITTÄIN ulkopuolinen olo. Paikka oli tosiaankin täynnä eri näköisiä- ja kokoisia homomiehiä, kostyymeineen tai täysin tavallisessa vaatetuksessa. Ja meininki oli kyllä täysin selvä.
Tuon kokemuksen perusteella voisi melkein uskaltaa sanoa, ettei tapailemasi mies ihan täysin hetero taida olla. Ei nimittäin ollut sellainen paikka, missä täysin heteron miehen voisin kuvitella viettävän iltaa noin niinkuin muuten vaan. DTM:n nyt ehkä vielä voisi ymmärtää, mutta ei tuota ManStreetia.
Ja nyt kun luen kirjoituksesi uudelleen, huomaan, etten vastannut kysymykseesi. Eli ei, ei hän todellakaan käy homobaareissa. Jos MS:stä hänet yllättäisin, niin siinäpä olisikin pohdinnan paikka... Meille molemmille.