Milloin teineillänne on ollut eka tyttö/poikakaveri?
Milloin teininne ovat aloittaneet seurustelun?
Mietin tossa, kun mun kohta 17-vuotiaalla tytöllä ei ole vielä ollut poikakaveria, että nykyään kai aloitetaan vähän myöhemmin seurustelut?
Kommentit (34)
haluun kyl ekan kerran sit poikaystävän kaa ja juu
Ei aavistustakaan. Ei tuollaisia asioita äidille kerrota, enkä ole kysynyt.
Esikoistyttärellä ensimmäinen ikäisensä tapailupoikaystävä lukion 1. luokalla 16- vuotiaana. Kylästelivät toisillaan silloin tällöin (ei yötä), ja sitä kesti reilun puoli vuotta. 18-vuotiaana alkoi totisemmin ja tiiviimmin seurustella 4v vanhemman pojan kanssa, ja ovat nyt vähän yli vuoden kuluttua vielä yhdessä. Eivät vielä asu yhdessä. Kuopustytär on lukion toisella, muutaman kuukauden kuluttua täyttää 18 ja hänellä ei vielä ole ollut seurustelukumppaneita.
Onko mammoille kauhea pettymys, jos pojalla ei ole koskaan ollut ensimmäistäkään tyttöystävää, ja ikää jo viisikymppiä?
Ite oon 13 vuotias tyytö, mulla on poikaystävä en oo esitelly vielä vanhemmille ku vaan ystävänä mutta toivon mukaan ollaan yhdessä vielä pitkään :)
Ei aavistustakaan. Ei ole paljon kertonut minulle tuollaisista asioista.
Miten se nyt määritellään?
Itse kuulemma ihastuin naapurin tyttöön
4-5v niin että tytön äiti muisteli ja kertoi äidilleni tavatessaan hänen menneen naimisiin 32v.
Oma tyttäreni, nyt 12 alkoi seurustelemaan nykyisen poikaystävänsä kanssa 11 vuotiaana
Ei ole koskaan ollut minun tietääkseni ja on jo 36
Vierailija kirjoitti:
Itel eka poikaystävä 10v oon nyt 12 ja oon ollu 6 suhteessa josta vanhemmat ei tiiä..
Mitä helwettiä
Esikoinen alkoi seurustella 19-vuotiaana. Oli hänellä jotain kuvioita aiemmin mutta ei kuulemma seurustelua kun kysyimme. Kielsi ehdottomasti käyttämästä sanaa tyttöystävä tai kysymästä aiheesta kun aiemmin toi jonkun tytön meille koska eivät ole sitä. Kun kyseessä oli vihdoin tyttöystävä niin kertoi asiasta etukäteen että tulevat käymään.
Nuoremman ensimmäinen tyttöystävä oli 15-vuotiaana ja se tarina kesti alle vuoden. Seuraavan löysi pian edellisen suhteen päätyttyä ja nyt suunnittelevat jo häitä ensi kesälle. Hänelläkin varmasti oli sellaisia joita ei meille vanhemmille kerrottu jo aiemmin. Vaikka tyttäreni on aina ollut avoin etenkin minulle kaikista asioista niin ei välttämättä silti ensimmäisistä seurusteluista. Mutta tuolloin oli ensimmäinen joka vietti meilläkin paljon aikaa.
Oon ite 14 ja ei oo viel ollu poikaystävää vaikka haluisin kyl :)
Oon kohta 12 ja nyt eka ei sillee mitää nii vakavaa
no oon siis 12 ja oon ollu yhen kaa ( kiitos la*ri)
Nykyään tämä kyseinen on jonkun biankan kaa.hän on kyl ollut 7 kaa yhes ja on 12. Must aika paljon. Siis Kaikki mun luokalt on neitsyt mut yks ois aikomas ja on 12. oon siis itekki neitsyt. pelottaa eka kerta mut siihen on viel aikaa ( toivottavasti) . siis no mun eka suhde oli tosi epävirallinen . Oltiin vaan paljon koulus yhes ja laitettii snäppei. Haluaisin kunnon suhteen ehkä 1-2 vuoden pääst mis vois halailla ja pussailla kosk se ois ihanaa❤️ mut en tiiä miten kertoa sit vanhemmille . kavereiden reaktioit kyl pelottaa aika vit*ust. mut juu