Miksi nuoret naiset hymyilevät ja flirttailevat, mutta vanhemmat naiset ovat vaan kärttyisiä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Nuori uskaltaa tehdä saman ja vanhempaa vituttaa, kun itseltä meni terveys & kauneus ennenkuin itse kehtasi. Siksi vanhemmat naiset inhoavat nuorempia. :D
Höpö höpö. Voi nuorempikin menettää terveytensä, lihoa tms. Ikää tulee kaikille lisää ja ilo kuuluu kaikille iästä riippumatta.
Ei tässä ole mitään epäselvää. Kun on vakityö hyvällä asemalla, vakiparisuhde, lapset, oma asunto ja onnellinen elämä, miksi hihittelisin epämiellyttävien pölvästien jutuille? Miksi hymyilisin hölmönä saadakseni hyväksyntää? Sinä mulle ei-mitään-merkitsevä mies, mä käyttäydyn sen mukaan. Olen asiallinen ja ystävällinen, jos sinäkin olet. Jos puhut typeriä kaksimielisyyksiä, sovinistisia ällötysjuttuja tai kähmit salassa, mä näytän sen, että halveksin kaltaisisiasi ja me myös kerromme keskenämme näistä typeryksistä ja tunnemme myötähäpeää. Teidän häpeäänne. Ai onko mulla miesviha? Sanonpa vaan, että kauniina naisena olen nähnyt liikaa sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kun olin tosi vaivaantunut miesten flirttailusta, niin kikatin ja punastelin. Oikeasti en pitänyt siitä yhtään, varsinkaan jos joku vanhempi älllö-setä heitti jotain limaista kaksimielistä läppää.
Nykyään on enemmän itsetuntoa ja asennetta, joten voin ilmaista suoraan, että haista vittu.
Tässä on hyvä osoitus vanhemmille naisille tyypillisestä myrkyllisyydestä ja katkeruudesta. Koska häntä harmittaa niin birusti, että itse vanhenee eikä huomiota enää tule, niin hän koittaa uskotella, että eivät ne nuoret naiset muka oikeasti miehille flirttailisi kikatellessaan, vaan salaa ajattelisivat miesten olevan "ällöjä" ja "limaisia". Juuri tällaista kieroutta kasvaa naiseen ikääntymisen myötä samaa tahtiin, kun nuoruus ja raikkaus häneltä hupenee.
Voi voi, vaali sinä vain kuplaasi. Ikävä jos se satuttaaa, ettei kukaan nainen oikeasti kaipaa tuollaista huomiota.Mieti sitä ensi kerralla kun liehittelet jotain puolustuskyvytöntä nuorta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kun olin tosi vaivaantunut miesten flirttailusta, niin kikatin ja punastelin. Oikeasti en pitänyt siitä yhtään, varsinkaan jos joku vanhempi älllö-setä heitti jotain limaista kaksimielistä läppää.
Nykyään on enemmän itsetuntoa ja asennetta, joten voin ilmaista suoraan, että haista vittu.
Tässä on hyvä osoitus vanhemmille naisille tyypillisestä myrkyllisyydestä ja katkeruudesta. Koska häntä harmittaa niin birusti, että itse vanhenee eikä huomiota enää tule, niin hän koittaa uskotella, että eivät ne nuoret naiset muka oikeasti miehille flirttailisi kikatellessaan, vaan salaa ajattelisivat miesten olevan "ällöjä" ja "limaisia". Juuri tällaista kieroutta kasvaa naiseen ikääntymisen myötä samaa tahtiin, kun nuoruus ja raikkaus häneltä hupenee.
Voi voi, vaali sinä vain kuplaasi. Ikävä jos se satuttaaa, ettei kukaan nainen oikeasti kaipaa tuollaista huomiota.Mieti sitä ensi kerralla kun liehittelet jotain puolustuskyvytöntä nuorta naista.
Ei satuta, ja sekös sinua harmittaakin. Ihminen, joka yrittää puhua kaikkien suilla, ei puhu kenenkään suulla. Naiset eivät todellakaan ole puolustuskyvyttömiä. Tuo on todella sovinistisesti sanottu.
En koe mitään tarvetta saada hyväksyntää ventovierailta tai työkavereilta. Omanarvontuntoni rakentuu jostain aivan muusta kuin muiden ihmisten mielipiteistä. Elän elämääni, teen työtäni, thats it. Tiedän kuka olen ja mitä haluan.
Jos en ole kiinnostunut antamaan säkenöivää ja kepeää vaikutelmaa itselleni täysin yhdentekeville ihmisille niin eipä ole minulta pois. Omaan silti hyvät käytöstavat ja olen muille ystävällinen, eli en provosoi tai kulje naama norsunveellä.
T: C- siiven hapannaama
Painovoima tekee tehtävänsä ja tulee se resting bitchface. Lisäksi ihan oikeesti aikuisena ei jaksa koko aikaa olla aina miellyttämässä kaikkia, etenkään jotain ihan random tyyppejä.
Ja lisää osoitusta vanhojen naisten katkeruudesta. :D Ei teidän ulkomuotoanne tässä kritisoida, vaan käytöstänne. Ja sinä olet kuin malliesimerkki siitä, miten inhottavaksi monien naisten luonne muuttuu iän myötä.