Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset hymyilevät ja flirttailevat, mutta vanhemmat naiset ovat vaan kärttyisiä?

Vierailija
21.07.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viime päivinä olen hieman ällistellyt kuinka moni todella fiksun ja ihanan oloinen mies flirttailee minulle, enkä itse todellakaan ole mitenkään tyrkky. Ihan kivaa, en voi sitä kieltää, etenkin kun oma itsetunto on erinäisistä syistä johtuen hiponut tässä aika pohjia. Tänäänkin.. :)

Vierailija
22/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli kyllä mieleen että kuinkahan moni tulkitsee minun käytöksen flirttailuksi. Hymyilen paljon, juttelen iloisia, ja katson aina silmiin. Sekä miehille että naisille. Ihmiset yleensä tuolloin hymyilevät takaisin ja katsovat silmiin.

Flirttailu on omasta mielestäni sellaista hyvin selvästi vihjailevaa käytöstä, ja aika harvoin tulee sellaista kohdattua muualla kuin baarissa ymv.

Vastauksena kysymykseesi, nuoret ovat mielestäni pääsääntöisesti vähemmän stressaantuneita, silloin on hymykin herkemmässä. Flirttailua eivät mielestäni nuoret naiset harrasta niin selvästi että huomaisin eron vanhempiin naisiin. Ainoastaan ovat iloisempia ja hymyileväisempiä, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää. Nuorella on vähemmän huolia pääsääntöisesti.

-Nuori nainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän mukana tulee erilaista omanarvontuntoa, joka ei ole ulkoiseen sidottua.

Vierailija
24/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan käytännön elämässä luonne määrää toimintatavat. Yhtä lailla hymyillään ja flirttaillaan eri ikäryhmissä. Nauravaisimat ja iloisimmat ihmiset, jotka osaavat nauraa myös itselleen on kyllä keski-iän ylittäneet.

Omalla työpaikallani valitettavasti enemmän on näitä kärttyisiä nuoria, mutta oletan sen kuuluvan siihen teini-iän vaiheeseen, jossa ei niin vielä osata käytöstapoja eikä olla sinuja itsensä kanssa (n. 15-19vee). Minä yritän hymyillä kaikille, mutta toki on huonoja päiviäkin. Silloinkaan en kyllä ole kärttyisä, mutta ehkä hymyilen vaisummin. Ikää 32 v.

Vierailija
25/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut ja tulee aina olemaan "mutta minähän olen vain ystävällinen".

Minulle flirttailuun kuuluu niin paljon muutakin kuin hymy, silmiin katsominen ja ystävälliset sanat. Jos alan flirttailemaan, teen niin paljon muutakin, esim. leikin hiuksillani, koskettelen flirttailun kohdetta ja olen muutoinkin, noh, vihjailevampi.

Mielestäni oma käytökseni on vain tavallista ystävällisyyttä, eli hymyä, silmiin katsomista ja ystävällisiä sanoja ja käytöstapoja.

Jos joku naisena kokee tavallisen ystävällisyyden flirttailuna, aka. uhkana, on hänen mietittävä jo että miksi se toisen käytös on uhka ja ehkä parannettava omaa itsetuntoaan.

Minä käyttäydyn ihan oikeasti kaikkia kohtaan samalla tavalla, eli ystävällisesti.

Epävarma en ole, enkä ole koskaan ollutkaan. En myöskään hae mitään hyväksyntää sillä että olen ystävällinen. Minusta se on vain mukavampaa kuin käyttäytyä kuin muut olisivat ilmaa.

T: se 25-vuotias joka jo aiemmin ihmetteli että milloin ystävällisyydestä on tullut synonyymi flirtille.

Vierailija
26/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi 47-vuotiaana aloittaa. Mitä siitä av:kin sanoisi?

Vierailija
27/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alkanut miettimään,että onko se naama pakko "vetää norsun vitulle",kun jotkut miehet automaattisesti tuntuvat kuvittelevan hymyilyäni flirttailuksi.Satun vain olemaan tällainen iloinen luonteeltani ja hymy on aina ollut herkässä. Inhottavaa. :/

Vierailija
28/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hymyilin teininä (14-17v) miehille enemmän koska halusin jotain (hakemaan kaljaa/tupakkaa/yöpaikan/panon)

Nyt 21vuotiaana tiedän että jos hymyilen tietyn kaltaisille jne. Niin he olettavat jotain. Se on se elämän kokemus. Aivan kuin ne ''small talkin'' puhujat, et pääse eroon jos heille juttelet. Olenkin nykyään röyhkeä joillekuille, mutta nykyään mulla onkin taso. Se on vaan hämmästyttävää kuinka jotkut jaksavat roikkua perässä vaikka suoraan sanoiskin että lähde nyt hlvettiin

Vierailija
29/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen ei ole naiselle helppo asia. Nainen menettää vanhetessaan kaikki ne ominaisuudet jotka hänellä oli nuorena: kauneuden, seksikkyyden ja hedelmällisyyden. Vanheneminen ei ole kivaa, ei millään mittapuulla. Naiselle vanheneminen tarkoittaa menettämistä, ei saavuttamista ja kehittymistä tai charmantisti harmaantumista. Joten ei lienee mikään ihme, että vanhenevat naiset joskus tuppaavat olemaan hieman kärttyisiä. Ikä vie naiselta suurimman osan niistä attribuuteista jotka ovat naisellisia. Vanha nainen ei enää ole nainen - mutta ei hän ole mieskään. Vanha nainen on kummallinen ja kärttyisä kolmas sukupuoli.

Vierailija
30/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun olin tosi vaivaantunut miesten flirttailusta, niin kikatin ja punastelin. Oikeasti en pitänyt siitä yhtään, varsinkaan jos joku vanhempi älllö-setä heitti jotain limaista kaksimielistä läppää.

Nykyään on enemmän itsetuntoa ja asennetta, joten voin ilmaista suoraan, että haista vittu.

Vierailija
31/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodet vierii ja hymy levenee. Osaa ottaa jo paljon asioita huumorilla. Itse olin nuorena jopa vakavahko

Vierailija
32/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tekevät tuota tarkoittamatta mitään. Vanhemmat ymmärtävät jo, kuinka tyhmää tuo olikaan.

Vierailija
33/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kun olin tosi vaivaantunut miesten flirttailusta, niin kikatin ja punastelin. Oikeasti en pitänyt siitä yhtään, varsinkaan jos joku vanhempi älllö-setä heitti jotain limaista kaksimielistä läppää.

Nykyään on enemmän itsetuntoa ja asennetta, joten voin ilmaista suoraan, että haista vittu.

Tässä on hyvä osoitus vanhemmille naisille tyypillisestä myrkyllisyydestä ja katkeruudesta. Koska häntä harmittaa niin birusti, että itse vanhenee eikä huomiota enää tule, niin hän koittaa uskotella, että eivät ne nuoret naiset muka oikeasti miehille flirttailisi kikatellessaan, vaan salaa ajattelisivat miesten olevan "ällöjä" ja "limaisia". Juuri tällaista kieroutta kasvaa naiseen ikääntymisen myötä samaa tahtiin, kun nuoruus ja raikkaus häneltä hupenee.

Vierailija
34/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: en jaksa enää pönkittää itsetuntoa ulkoapäin eli random miesten huomiolla

B: olen havainnut että ei ne miehet niin ihmeellisiä ole että jaksaisi erityisesti flirttailla kaikkien random miesten kanssa

Vierailija
35/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geriatria kirjoitti:

Vanha nainen ei enää ole nainen - mutta ei hän ole mieskään. Vanha nainen on kummallinen ja kärttyisä kolmas sukupuoli.

LOL pientä rajaa hei.

Vierailija
36/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat epävarmoja ja haluavat miellyttää ja testata, ovatko viehättäviä. Nyt 40-vuotiaana, miksi ihmeessä jaksaisin hymyillä esim. työpaikkani rasittaville miehille. Ensinnäkin, sillä olenko heidän mielestään kaunis, ei ole mitään väliä. Toiseksi, en pidä heistä ja mun ei tarvi muuta esittää.

Vierailija
37/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosi-ikäisten ainoa intressi on pienten lasten äitien kiusaaminen, vainoaminen ja nöyryyttäminen. Se on ainoa asia, mistä haahkat saavat tyydytystä. Kokemusta on.

Vierailija
38/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi tullu nähtyä ja koettua ettei vaan enää jaksa hittoakaan kiinnostaa flirttailu ja kaksimielinen paskan jauhaminen. Puhun, kun on asiaa. Hymyilen, jos siihen on aihetta. Kärttyinen olen, jos v***aa riittävästi!

Vierailija
39/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen lasten kavereiden mielestä MILF. Ei kiinnosta teinit, joten kaikki yrityksen olen tyrmännyt kärttyilyllä.

Vierailija
40/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä osoitus vanhemmille naisille tyypillisestä myrkyllisyydestä ja katkeruudesta. Koska häntä harmittaa niin birusti, että itse vanhenee eikä huomiota enää tule, niin hän koittaa uskotella, että eivät ne nuoret naiset muka oikeasti miehille flirttailisi kikatellessaan, vaan salaa ajattelisivat miesten olevan "ällöjä" ja "limaisia". Juuri tällaista kieroutta kasvaa naiseen ikääntymisen myötä samaa tahtiin, kun nuoruus ja raikkaus häneltä hupenee.

Vanhat naiset muistavat tuon epävarmuuden, joka pohjimmiltaan tuntui kuvottavalta..Töissä yms. täytyi esittää. Mikäpä siinä, kun kiihkeä nuori mies odotti kotona.

Ei teissä vanhoissa ukoissa ole enempää kuin naisissakaan. Vain toisilla roikkuu violetit pallit polvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan