Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset hymyilevät ja flirttailevat, mutta vanhemmat naiset ovat vaan kärttyisiä?

Vierailija
21.07.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat naiset ollaan niin helvetin pettyneitä miehiin. Nuoret ovat vielä idealisteja,

Vierailija
2/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilystä ja flirttailusta ole sen paremmin hyötyä kuin iloakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään miehenkipeinä naurettavina puumina?

Vierailija
4/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydystää mies. Vanhemmilla naisilla sellainen yleensä jo on (saatu sillä aikaisemmalla hymyllä ja flirtillä, nämä jutut säästetään myös sittemmin sille omalle miehelle) Kärttyisyyttäkin on monta lajia ja yhtä monta syytä.

Vierailija
5/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 34v ja tosi kova hymyilemään!! Monet kyllä luulevat sitä flirttailuksikin.. mutta mä nyt vaan oon ilonen perusluonteeltaan ja aina oon ollut.

Eikä oo vuodetkaan hymyä hyydyttänyt.

Vierailija
6/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, 25-vuotias nuori nainen, hymyilen kyllä ja olen ystävällinen, mutta en flirttaile. Valitettavaa on että se ystävällisyys tässä maassa tulkitaan auttamatta flirttailuksi ja se on hemmetin ärsyttävää.

Yksi uusi tuttavuus (nainen) sanoi eräs ilta että olen hänen mielestään todella flirtti ihmisille. Minä vastasin että olen vain ystävällinen ja hän tokaisi että se ja sama.

Milloin normaalista ystävällisyydestä on tullut flirttailua?

Vierailija
7/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan hävettää. ;)

Vierailija
8/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut ja tulee aina olemaan "mutta minähän olen vain ystävällinen".

Vierailija
9/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilen ja flirttailen miehille, niin ihan varmasti siitä on täällä aloitus "hyi, miten ne kehtaa..."

Vierailija
10/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut ja tulee aina olemaan "mutta minähän olen vain ystävällinen".

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010052511681541_lz.shtml

Niin, minä oon kai sellainen vanha akka (42), mutta kyllä mä hymyilen aina kun lähestyn vieraita ihmisiä, asiakaspalvelijoita jne.

Flirttaile en kyllä, koska ei mulle kukaan flirttailis takas, tän näköselle, joten ois aika noloa.

Vierailija
11/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä ongelmia tulee, jos katsoo miestä silmiin ja hymyilee. Helpommalla pääsee kun tuijottaa läpi, kuin ei näkisikään. Se on mun selviytymisstrategia stadissa.

En mä kyllä ole kärttyisä, olen muuten vaan ilmeetön.

Vierailija
12/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori 25v nainen en flirttaile mutta hymyilen kyllä. Enemmän hymyilen naisille kuin miehille. Naiset rulaa. Miehille hymyilen yleensä jos minulla on taka-ajatus.

Vierailija
13/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori uskaltaa tehdä saman ja vanhempaa vituttaa, kun itseltä meni terveys & kauneus ennenkuin itse kehtasi. Siksi vanhemmat naiset inhoavat nuorempia. :D

Vierailija
14/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä ärsyttää se, kun nuori nainen tekee itseään heille tykö. Kaikilla ei näköjään lesbotutka toimi.

Toisaalta vanha nainen flirttailemassa 20v miehelle on hieman hilpeää, mutta kun ne nuoret naiset ei tajua, että se vanha nainen flirttaileekin hieman iäkkäämille eikä samoille kuin he eikä todellakaan niin tyrkysti.

Vierailija
15/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naiset on jo hyväksytty, heidän ei tarvitse yrittää miellyttää.

Vierailija
16/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämän pettymykset jättää jälkensä

Vierailija
17/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse yrittää enää päteä ja mies ja lapsetkin on yleensä hommattuna.

Vierailija
18/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan nuoret ovat monesti epävarmoja itsestään, vaikka olisivat hyvännäköisiäkin ja ehkä etenkin jos ovat. Näkee kilometrin päähän miten koetetaan ylläpitää täydellistä kulissia, ettei vaan sano tai tee mitään "väärin".

Vanhemmat naiset taas ottavat rohkeammin kontaktia, ilmeisesti koska ovat jo paremmin sinut itsensä kanssa.

Lopulta molempiin ikäryhmiin mahtunee toki molempia ääripäitä.

Vierailija
19/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se vanhakin nainen ole joskus ollut se nuoria nainen joka hymyilee ja flirttailee?

Nuori uskaltaa tehdä saman ja vanhempaa vituttaa, kun itseltä meni terveys & kauneus ennenkuin itse kehtasi. Siksi vanhemmat naiset inhoavat nuorempia. :D

Vierailija
20/47 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hirveän paljon varovaisempi nuorena, nyt on kiva jutella ja osaan nauttia hetkistä, kun jonkun tuntemattomankin kanssa voi jutella ja nauraa.

Oman kokemukseni mukaan nuoret ovat monesti epävarmoja itsestään, vaikka olisivat hyvännäköisiäkin ja ehkä etenkin jos ovat. Näkee kilometrin päähän miten koetetaan ylläpitää täydellistä kulissia, ettei vaan sano tai tee mitään "väärin".

Vanhemmat naiset taas ottavat rohkeammin kontaktia, ilmeisesti koska ovat jo paremmin sinut itsensä kanssa.

Lopulta molempiin ikäryhmiin mahtunee toki molempia ääripäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi